Подобряване работоспособността на фаровете . . .

Споделете опит за собственоръчно направени подобрения или ремонти на вашият Volkswagen или попитайте как да ги направите сами
Потребителски аватар
L&R
Мнения: 9371
Регистриран на: Чет 09 юни 2005 15:19
Автомобил: CCC
Двигател:
Местоположение: coffeeforums.bg
Контакти:

Мнениеот L&R » Сря 17 окт 2007 18:13


Предобрих и аз фаровете :D


Плюс от шалтера, на средата акумулация-алтернатор:
Изображение

Минус от баш минуса на скоростите: :lol:
Изображение

Нови(втора употреба) накрайници за H4, кабели в шлаух
.

Изображение

Магистралката на кабела, прилича на заводска :D

Изображение

Стъкмих и няква кутийка за релетата и бушоните, като стойките залях със силикон, може да я подобря в последствие::twisted:

Изображение

Старата инсталация функционира напълно само трябва да се сменят куплунгите ако се наложи, ефект 1V нагоре, загуби до фаровете в момента около 0,1V.




Потребителски аватар
Vlad777
King of the Road
King of the Road
Мнения: 20287
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:34
Автомобил: Passat B8 BiTDI 4m CUAA
Двигател: MK2 RP+PG+PB Jetta Coupe+T-Roc
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Vlad777 » Сря 17 окт 2007 20:26


1V колко процента повече светлина означава?


Потребителски аватар
L&R
Мнения: 9371
Регистриран на: Чет 09 юни 2005 15:19
Автомобил: CCC
Двигател:
Местоположение: coffeeforums.bg
Контакти:

Мнениеот L&R » Сря 17 окт 2007 20:34


Vlad777 написа:1V колко процента повече светлина означава?


много до 100% повече светлина Изображение


Потребителски аватар
petko5
Мнения: 2926
Регистриран на: Сря 11 апр 2007 18:16
Автомобил: VW Golf 3
Двигател: ААМ
Местоположение: София-Белоградчик-Стара Загора

Мнениеот petko5 » Пон 26 ное 2007 23:19


Случайно, да имате схема за двусекционни фарове на Голф 3, че фаровете са ми като "свещички" и е адски дразнещо :(


Потребителски аватар
vw_Krasi_vw
Мнения: 667
Регистриран на: Сря 31 окт 2007 20:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен - VW GOLF III -1.8 ABS
Контакти:

Мнениеот vw_Krasi_vw » Сря 26 дек 2007 15:00


:D здрасти , искам да попитам специалистите , мога ли да сложа релета между лампата и цокъла и да използвам оригиналната инсталация само за оправление на релетата а за фаровете да взема директно от акумолатора + и -
става въпрос за GOLF 3
благодаря предварително :D


Потребителски аватар
VW_forever
Мнения: 558
Регистриран на: Вто 31 юли 2007 3:11
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Враца

Мнениеот VW_forever » Пет 28 дек 2007 13:39


Аз така съм направил.
Общо съм сложил 4 релета (по две на фар, за къси и дълги).
За единият фар + от акумулатора, за другият + от алтернатора, задължително през предпазители.
Прекъсваш кабелите за късите и дългите, тези от купето управляващи, тези към фара- силови и разбира се маса за релетата.
С кабелни обувки и термошлаухка, работата заспива.
Дълго го мислих и реших, че с 4 релета ще е най- добре откъм интервенция по инсталацията на колата, и излишно прекарване на кабели... :idea:


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Пет 28 дек 2007 18:23


Играх си играх си и аз с релета и разни Филипс крушки.Станаха ксеноните 180 лева купих сложих и се родих :wink:


Потребителски аватар
SuperMoto
Мнения: 74
Регистриран на: Пет 12 окт 2007 20:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот SuperMoto » Пет 28 дек 2007 18:28


Моите фарове са двусекционни и си светят перфектно само си купих нови крушки и сега ноща ни е ден!


Потребителски аватар
SuperMoto
Мнения: 74
Регистриран на: Пет 12 окт 2007 20:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот SuperMoto » Пет 28 дек 2007 18:30


Ако толкова държите да ви светят добре фаровете си сложете XENON 200лв. е!!!!


Потребителски аватар
mccoy
Мнения: 993
Регистриран на: Нед 11 ное 2007 23:16
Автомобил: HONDA CRV III 2.2 I-CTDI
Двигател: N22A2
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот mccoy » Пон 31 дек 2007 16:44


vw_Krasi_vw написа::D здрасти , искам да попитам специалистите , мога ли да сложа релета между лампата и цокъла и да използвам оригиналната инсталация само за оправление на релетата а за фаровете да взема директно от акумолатора + и -
става въпрос за GOLF 3
благодаря предварително :D

Аз така направих
Задължително сложи бушони!
Сложих и крушки "ОSRAM +50%" -7.5лв. парчето и сега е ден
Гледай релетата да не са китайски, има Руски или Хела за по 4-5лв. парчето


Потребителски аватар
Vasseto
Мнения: 2704
Регистриран на: Вто 06 сеп 2005 17:09
Автомобил: Passat B7 Passat B5_5 Jetta V
Двигател: CFFB AVF BXE
Местоположение: Пловдив

Мнениеот Vasseto » Съб 22 мар 2008 21:35


Не ми се дават пари за Xenon.


Затова ми се върти една идея за вдигане на напрежението от алтернатора с нялоко волта.Примерно да докара около 17-18 В за фаровете.Опитно с няколко диода ще бутна напрежението за останалите консуматори в колата.Диоди има.Мерак има.Остава като се позатопли времето да го реализирам.


За идеята.
Подбрани опитно свързвам няколко диода на възбуждането,така че релерегулатора да получава 12в,а произвежданото напрежение да е 17-18В.От това напрежение захранвам крушките на фаровете.От него през няколко мощни диода ще има пад до 14.6В за останалите консуматори.


Потребителски аватар
Koksan
Мнения: 1678
Регистриран на: Пет 14 апр 2006 15:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен / 6N 1,4 16V - AFH
Контакти:

Мнениеот Koksan » Съб 22 мар 2008 22:10


Да .... и крушките ще ти горят през 2 дена! :) Ама си хитър иначе! :)


Потребителски аватар
Vasseto
Мнения: 2704
Регистриран на: Вто 06 сеп 2005 17:09
Автомобил: Passat B7 Passat B5_5 Jetta V
Двигател: CFFB AVF BXE
Местоположение: Пловдив

Мнениеот Vasseto » Съб 22 мар 2008 22:21


Koksan написа:Да .... и крушките ще ти горят през 2 дена! :) Ама си хитър иначе! :)


Има си начин как да се направят за да не горят през 2 дни.

Паралелно на тъпите релета се поставя резистор и може със свето диод,така че да тече някакъв минимален ток за да се подгряват крушките.


P.S.Това важи и за крушките дето горят на 220В.


Потребителски аватар
Koksan
Мнения: 1678
Регистриран на: Пет 14 апр 2006 15:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен / 6N 1,4 16V - AFH
Контакти:

Мнениеот Koksan » Съб 22 мар 2008 22:52


хмммм :) дано да става! Аз го казах защотото се загледах в сайта на Осрам и там си има живот на крушката при различни волтажи ... съответно колкото е по-голямо напрежението ... толкова по малък е живота и! :)


Потребителски аватар
VW_forever
Мнения: 558
Регистриран на: Вто 31 юли 2007 3:11
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Враца

Мнениеот VW_forever » Нед 23 мар 2008 0:39


Според мен идеята е обречена на неуспех, от личен опит го казвам.
Преди десетина години ми се наложи да пътувам цяла нощ с повредено реле.
Резултатът беше:
напрежение на инсталацията- към 18В.
фаровете- перфектни, нощта е ден, както се казва
общо 5 сменени крушки... и най- интересното беше, че стъклото (стъкленият балон)... се беше разтопил, на всичките!

иначе поставянето на резистори за подгряване, със сигурност ще окаже ефект за живота на крушката, но за нормално напрежение на инсталацията.



Върни се в “Направи си сам!”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 20 госта