Пасат B3 и B4 -тунинг,подобрения...тема за всички с B3 и B4

Споделете опит за собственоръчно направени подобрения или ремонти на вашият Volkswagen или попитайте как да ги направите сами
Потребителски аватар
JC
Мнения: 809
Регистриран на: Сря 02 яну 2008 22:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Пасат B3 и B4 -тунинг,подобрения...тема за всички с B3 и B4

Мнениеот JC » Сря 29 юни 2011 20:39


При ориг. монтирани джанти без фланци при ЕТ35 примерно лагерите не са ли натоварени повече, отколкото на същите джанти да се монтират 20мм фланци, защото с фланците ЕТто става 15(ако приемем че са 20мм фланците), а лагерите са най разтоварени ако джантата е на нула !
В другата посока вече в минусово ЕТ пак започва да се натоварват ...

Но да, теглото на фланците, колкото и да се леки оказват някакво влияние, както и по-дългите болтове, но това е незначително ...

Аз съм с 20мм фланци и джанти ЕТ38 и широки 6,5J




Потребителски аватар
Winner25
Мнения: 7339
Регистриран на: Пон 14 мар 2005 15:33
Автомобил: VW Passat B4 B6
Двигател: ABS BKC
Местоположение: Казанлък

Re: Пасат B3 и B4 -тунинг,подобрения...тема за всички с B3 и B4

Мнениеот Winner25 » Сря 29 юни 2011 21:33


JC написа:При ориг. монтирани джанти без фланци при ЕТ35 примерно лагерите не са ли натоварени повече, отколкото на същите джанти да се монтират 20мм фланци, защото с фланците ЕТто става 15(ако приемем че са 20мм фланците), а лагерите са най разтоварени ако джантата е на нула !

Има логика :)
В момента отзад с фланците съм с ЕТ2,3 :Mr Green Fun


Потребителски аватар
tupalka
Мнения: 295
Регистриран на: Чет 06 мар 2008 16:53
Автомобил: Passat B6
Двигател: BMR
Местоположение: София

Re: Пасат B3 и B4 -тунинг,подобрения...тема за всички с B3 и B4

Мнениеот tupalka » Сря 29 юни 2011 22:35


това не е вярно, лагерите не са ти разположени на най-външната точка на главината(диска), там от където започва джантата за да може да не се натоварва при ет-0.


Потребителски аватар
JC
Мнения: 809
Регистриран на: Сря 02 яну 2008 22:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Пасат B3 и B4 -тунинг,подобрения...тема за всички с B3 и B4

Мнениеот JC » Чет 30 юни 2011 0:33


tupalka написа:това не е вярно, лагерите не са ти разположени на най-външната точка на главината(диска), там от където започва джантата за да може да не се натоварва при ет-0.

И ти си прав, лагерите са по-навътре и е логично с положително ЕТ35-40мм да са на център приблизително ...


Потребителски аватар
tupalka
Мнения: 295
Регистриран на: Чет 06 мар 2008 16:53
Автомобил: Passat B6
Двигател: BMR
Местоположение: София

Re: Пасат B3 и B4 -тунинг,подобрения...тема за всички с B3 и B4

Мнениеот tupalka » Чет 30 юни 2011 7:02


:да: :да: :да:


Потребителски аватар
DoH_KuXoT
Мнения: 6264
Регистриран на: Пон 12 сеп 2005 14:01
Автомобил:
Двигател:

Re: Пасат B3 и B4 -тунинг,подобрения...тема за всички с B3 и B4

Мнениеот DoH_KuXoT » Чет 30 юни 2011 8:21


Winner25 написа:
DoH_KuXoT написа: за смъкването, мисля го мисля го и все не мога да се навия, много ми е сложно по софия и пред блока и пред работата все е ниско. Оня ден паркирах на един не много висик бордюр , качих само задните колела и ножа закачи...

Ами ако я смъкнеш може да си сложиш оригиналния нож :) Гарантирам че с тесен нож, но по ниска ще изглежда много по-добре от сега :да:

вярно е :)


Потребителски аватар
DoH_KuXoT
Мнения: 6264
Регистриран на: Пон 12 сеп 2005 14:01
Автомобил:
Двигател:

Re: Пасат B3 и B4 -тунинг,подобрения...тема за всички с B3 и B4

Мнениеот DoH_KuXoT » Чет 30 юни 2011 8:22


JC написа:При ориг. монтирани джанти без фланци при ЕТ35 примерно лагерите не са ли натоварени повече, отколкото на същите джанти да се монтират 20мм фланци, защото с фланците ЕТто става 15(ако приемем че са 20мм фланците), а лагерите са най разтоварени ако джантата е на нула !
В другата посока вече в минусово ЕТ пак започва да се натоварват ...

Но да, теглото на фланците, колкото и да се леки оказват някакво влияние, както и по-дългите болтове, но това е незначително ...

Аз съм с 20мм фланци и джанти ЕТ38 и широки 6,5J

не е най разтоварена като е нула ет-то. Защото ЕТ е разстоянието от делителната равнина на джантата и монтажната й повърност. А лагера е изместен навътре от тази равнина.


Потребителски аватар
gogo_TDI
Мнения: 104
Регистриран на: Сря 31 мар 2010 11:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Dobrich

Re: Пасат B3 и B4 -тунинг,подобрения...тема за всички с B3 и B4

Мнениеот gogo_TDI » Чет 30 юни 2011 13:33


Примерно ако сложа фланци по 20мм. каква дължина трябва да имат болтовете?оригиналните стават ли т.е. от железните джанти????


Потребителски аватар
DoH_KuXoT
Мнения: 6264
Регистриран на: Пон 12 сеп 2005 14:01
Автомобил:
Двигател:

Re: Пасат B3 и B4 -тунинг,подобрения...тема за всички с B3 и B4

Мнениеот DoH_KuXoT » Чет 30 юни 2011 13:41


направи си хубави фланци с 8 отвора, 4 с резба и 4 преходни за стягане на фланеца към главината. Това е най-сигурния начин


Потребителски аватар
vackooo
Мнения: 1475
Регистриран на: Чет 06 авг 2009 20:51
Автомобил:
Двигател: 1.8 20VT AEB
Местоположение: Пловдив Майна!!!

Re: Пасат B3 и B4 -тунинг,подобрения...тема за всички с B3 и B4

Мнениеот vackooo » Чет 30 юни 2011 14:13


gogo_TDI написа:Примерно ако сложа фланци по 20мм. каква дължина трябва да имат болтовете?оригиналните стават ли т.е. от железните джанти????

По добре с 8 отвора както каза колегата


Потребителски аватар
Golf_Diesel_
Мнения: 2929
Регистриран на: Вто 02 дек 2008 22:08
Автомобил: Vw Golf 5 TDI
Двигател: BMM
Местоположение: Силистра

Re: Пасат B3 и B4 -тунинг,подобрения...тема за всички с B3 и B4

Мнениеот Golf_Diesel_ » Чет 30 юни 2011 16:12


Aко не искаш да са с 8 отвора, а с 4 ти трябват с 20мм по-дълги болтове от твойте :wink:


Потребителски аватар
gogo_TDI
Мнения: 104
Регистриран на: Сря 31 мар 2010 11:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Dobrich

Re: Пасат B3 и B4 -тунинг,подобрения...тема за всички с B3 и B4

Мнениеот gogo_TDI » Чет 30 юни 2011 19:46


OK..... :да: :да: :да:


Потребителски аватар
DoH_KuXoT
Мнения: 6264
Регистриран на: Пон 12 сеп 2005 14:01
Автомобил:
Двигател:

Re: Пасат B3 и B4 -тунинг,подобрения...тема за всички с B3 и B4

Мнениеот DoH_KuXoT » Пет 01 юли 2011 8:39


след поредното разлепване на гума, снощи монтирах 4бр Bridgestone Turanza 215/45 16 малко по височки са от 195/45 16 обаче ми писна да правя гуми и да слагам резервни сутрин преди работа с ризка и сако...


Потребителски аватар
dinkonikolaev
Мнения: 1838
Регистриран на: Сря 25 юни 2008 16:58
Автомобил: VW Golf 2 GTI Golf 3 Variant
Двигател: PF AAM
Местоположение: Нова Загора

Re: Пасат B3 и B4 -тунинг,подобрения...тема за всички с B3 и B4

Мнениеот dinkonikolaev » Пет 01 юли 2011 15:55


Обаче си е супер красота да видиш комби с широки джанти.......пък ако е ниско направо почват да ми текът лигите :Mr Green Fun
Не съм с пасат но...
Изображение
Изображение


Потребителски аватар
vackooo
Мнения: 1475
Регистриран на: Чет 06 авг 2009 20:51
Автомобил:
Двигател: 1.8 20VT AEB
Местоположение: Пловдив Майна!!!

Re: Пасат B3 и B4 -тунинг,подобрения...тема за всички с B3 и B4

Мнениеот vackooo » Пет 01 юли 2011 16:42


Абе да ти кажа друго си е като си малко нисък :Mr Green Fun особенно ако си със широки джанти,сякаш повече ме дърви mhihi

П.п сори за кофти качеството ама от телефон,в движение :screwy
Прикачени файлове
1.jpg
2.jpg



Върни се в “Направи си сам!”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 39 госта