При ориг. монтирани джанти без фланци при ЕТ35 примерно лагерите не са ли натоварени повече, отколкото на същите джанти да се монтират 20мм фланци, защото с фланците ЕТто става 15(ако приемем че са 20мм фланците), а лагерите са най разтоварени ако джантата е на нула !
В другата посока вече в минусово ЕТ пак започва да се натоварват ...
Но да, теглото на фланците, колкото и да се леки оказват някакво влияние, както и по-дългите болтове, но това е незначително ...
Аз съм с 20мм фланци и джанти ЕТ38 и широки 6,5J
Пасат B3 и B4 -тунинг,подобрения...тема за всички с B3 и B4
Правила на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
- Winner25
- Мнения: 7339
- Регистриран на: Пон 14 мар 2005 15:33
- Автомобил: VW Passat B4 B6
- Двигател: ABS BKC
- Местоположение: Казанлък
Re: Пасат B3 и B4 -тунинг,подобрения...тема за всички с B3 и B4
JC написа:При ориг. монтирани джанти без фланци при ЕТ35 примерно лагерите не са ли натоварени повече, отколкото на същите джанти да се монтират 20мм фланци, защото с фланците ЕТто става 15(ако приемем че са 20мм фланците), а лагерите са най разтоварени ако джантата е на нула !
Има логика

В момента отзад с фланците съм с ЕТ2,3

- tupalka
- Мнения: 295
- Регистриран на: Чет 06 мар 2008 16:53
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: BMR
- Местоположение: София
Re: Пасат B3 и B4 -тунинг,подобрения...тема за всички с B3 и B4
това не е вярно, лагерите не са ти разположени на най-външната точка на главината(диска), там от където започва джантата за да може да не се натоварва при ет-0.
Re: Пасат B3 и B4 -тунинг,подобрения...тема за всички с B3 и B4
tupalka написа:това не е вярно, лагерите не са ти разположени на най-външната точка на главината(диска), там от където започва джантата за да може да не се натоварва при ет-0.
И ти си прав, лагерите са по-навътре и е логично с положително ЕТ35-40мм да са на център приблизително ...
Re: Пасат B3 и B4 -тунинг,подобрения...тема за всички с B3 и B4
Winner25 написа:DoH_KuXoT написа: за смъкването, мисля го мисля го и все не мога да се навия, много ми е сложно по софия и пред блока и пред работата все е ниско. Оня ден паркирах на един не много висик бордюр , качих само задните колела и ножа закачи...
Ами ако я смъкнеш може да си сложиш оригиналния ножГарантирам че с тесен нож, но по ниска ще изглежда много по-добре от сега
![]()
вярно е

Re: Пасат B3 и B4 -тунинг,подобрения...тема за всички с B3 и B4
JC написа:При ориг. монтирани джанти без фланци при ЕТ35 примерно лагерите не са ли натоварени повече, отколкото на същите джанти да се монтират 20мм фланци, защото с фланците ЕТто става 15(ако приемем че са 20мм фланците), а лагерите са най разтоварени ако джантата е на нула !
В другата посока вече в минусово ЕТ пак започва да се натоварват ...
Но да, теглото на фланците, колкото и да се леки оказват някакво влияние, както и по-дългите болтове, но това е незначително ...
Аз съм с 20мм фланци и джанти ЕТ38 и широки 6,5J
не е най разтоварена като е нула ет-то. Защото ЕТ е разстоянието от делителната равнина на джантата и монтажната й повърност. А лагера е изместен навътре от тази равнина.
- gogo_TDI
- Мнения: 104
- Регистриран на: Сря 31 мар 2010 11:16
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Dobrich
Re: Пасат B3 и B4 -тунинг,подобрения...тема за всички с B3 и B4
Примерно ако сложа фланци по 20мм. каква дължина трябва да имат болтовете?оригиналните стават ли т.е. от железните джанти????
Re: Пасат B3 и B4 -тунинг,подобрения...тема за всички с B3 и B4
направи си хубави фланци с 8 отвора, 4 с резба и 4 преходни за стягане на фланеца към главината. Това е най-сигурния начин
- vackooo
- Мнения: 1475
- Регистриран на: Чет 06 авг 2009 20:51
- Автомобил:
- Двигател: 1.8 20VT AEB
- Местоположение: Пловдив Майна!!!
Re: Пасат B3 и B4 -тунинг,подобрения...тема за всички с B3 и B4
gogo_TDI написа:Примерно ако сложа фланци по 20мм. каква дължина трябва да имат болтовете?оригиналните стават ли т.е. от железните джанти????
По добре с 8 отвора както каза колегата
- Golf_Diesel_
- Мнения: 2929
- Регистриран на: Вто 02 дек 2008 22:08
- Автомобил: Vw Golf 5 TDI
- Двигател: BMM
- Местоположение: Силистра
Re: Пасат B3 и B4 -тунинг,подобрения...тема за всички с B3 и B4
Aко не искаш да са с 8 отвора, а с 4 ти трябват с 20мм по-дълги болтове от твойте 

Re: Пасат B3 и B4 -тунинг,подобрения...тема за всички с B3 и B4
след поредното разлепване на гума, снощи монтирах 4бр Bridgestone Turanza 215/45 16 малко по височки са от 195/45 16 обаче ми писна да правя гуми и да слагам резервни сутрин преди работа с ризка и сако...
- dinkonikolaev
- Мнения: 1838
- Регистриран на: Сря 25 юни 2008 16:58
- Автомобил: VW Golf 2 GTI Golf 3 Variant
- Двигател: PF AAM
- Местоположение: Нова Загора
Re: Пасат B3 и B4 -тунинг,подобрения...тема за всички с B3 и B4
Обаче си е супер красота да видиш комби с широки джанти.......пък ако е ниско направо почват да ми текът лигите
Не съм с пасат но...



Не съм с пасат но...


- vackooo
- Мнения: 1475
- Регистриран на: Чет 06 авг 2009 20:51
- Автомобил:
- Двигател: 1.8 20VT AEB
- Местоположение: Пловдив Майна!!!
Re: Пасат B3 и B4 -тунинг,подобрения...тема за всички с B3 и B4
Абе да ти кажа друго си е като си малко нисък
особенно ако си със широки джанти,сякаш повече ме дърви 
П.п сори за кофти качеството ама от телефон,в движение


П.п сори за кофти качеството ама от телефон,в движение

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 39 госта