
Ремонт на парно - Пасат B3 + снимки
Правила на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
- Stenly
- Мнения: 1967
- Регистриран на: Пет 29 апр 2005 23:22
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София VW Golf mk1 1600GTI EG
- Контакти:
Re: Ремонт на парно - Пасат B3 + снимки
Нали знаете,че само хубавите Бер,Валео и оригиналните имат спирали, евтините са с кухи тръбички и някой даже не топлят добре,така че преди да сменяте купете нещо истинско 

- Iezekil
- Мнения: 6185
- Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
- Автомобил: Passat B4 Variant
- Двигател: ABS 94
- Местоположение: Шумен
Re: Ремонт на парно - Пасат B3 + снимки
Именно,то ако бяха 20 лв. нямаше да си играя.
Оказа се,че пластмасовите червеи са всъщност от бронзова тел.Не казвам медна,понеже е многояка,като стоманизирана.Това с бутането не става,понеже във всяка тръба са отделни 2 парчета.След 2 часа борба успях да извадя едната,после с нея извадих другите,като навивах първата в тях.Общо от 16 дупки отпуших 6 от спиралите,другите ги оставих.Всичко е изрядно,водата циркулира.Ще е зор затварянето,тея щипки няма с кво да ги натискам,инъче ги отварях с зъболекарски клещи.Имам притеснения че ще протече.Имам и страх,да не съм пробил някоя тръбичка докато се мъчих с тея телища.Имам страх и да не байпасира водата вътре,не видях сериозен натиск от преградата да е имал.Абе въобще много страх,може да не го сложа ама може и да го сложа.Това е.
Оказа се,че пластмасовите червеи са всъщност от бронзова тел.Не казвам медна,понеже е многояка,като стоманизирана.Това с бутането не става,понеже във всяка тръба са отделни 2 парчета.След 2 часа борба успях да извадя едната,после с нея извадих другите,като навивах първата в тях.Общо от 16 дупки отпуших 6 от спиралите,другите ги оставих.Всичко е изрядно,водата циркулира.Ще е зор затварянето,тея щипки няма с кво да ги натискам,инъче ги отварях с зъболекарски клещи.Имам притеснения че ще протече.Имам и страх,да не съм пробил някоя тръбичка докато се мъчих с тея телища.Имам страх и да не байпасира водата вътре,не видях сериозен натиск от преградата да е имал.Абе въобще много страх,може да не го сложа ама може и да го сложа.Това е.
- genov1
- Мнения: 849
- Регистриран на: Пон 09 май 2011 19:52
- Автомобил: Passat CC
- Двигател: CBBB 2008
- Местоположение: Стара Загора
Re: Ремонт на парно - Пасат B3 + снимки
Stenly написа:Нали знаете,че само хубавите Бер,Валео и оригиналните имат спирали, евтините са с кухи тръбички и някой даже не топлят добре,така че преди да сменяте купете нещо истинско
Моя е Валео и няма спирали
- Iezekil
- Мнения: 6185
- Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
- Автомобил: Passat B4 Variant
- Двигател: ABS 94
- Местоположение: Шумен
Re: Ремонт на парно - Пасат B3 + снимки
И моя е Валео,94 набор.Спиралите не са такива,каквито написах.Излъсках ги,цвят на алуминий,твърдост на стомана.Предполагам алуминиева сплав.
- genov1
- Мнения: 849
- Регистриран на: Пон 09 май 2011 19:52
- Автомобил: Passat CC
- Двигател: CBBB 2008
- Местоположение: Стара Загора
Re: Ремонт на парно - Пасат B3 + снимки
Ето схемата която обещах
9 е ключа, а 10 блокчето с резисторите и вентилатора
9 е ключа, а 10 блокчето с резисторите и вентилатора
-
- Мнения: 249
- Регистриран на: Чет 11 ное 2010 20:22
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Разград
Re: Ремонт на парно - Пасат B3 + снимки
Оригиналните радиаторчета за парно, които се поставят в завода на VW имат общо 16 тръбички. Тези за 20-30 лв. дето сега се продават също имат 16 тръбички така ли? Някой знае ли нещо за материала на новите и за топлоотдаването по-подробно?
- Iezekil
- Мнения: 6185
- Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
- Автомобил: Passat B4 Variant
- Двигател: ABS 94
- Местоположение: Шумен
Re: Ремонт на парно - Пасат B3 + снимки
Ами аз сложих некво без марка,с еда зелена точка.На външен вид нямаше разлика,освед да бяха мааалко по-рехави ламелите му.Беше и по-леко,но може да се дължи както на материала,така и на липсата на спиралите вътре.Видимо е от алумин,би трябвало да топлоотдава и топлоотдава,но не както трябва да бъде.
-
- Мнения: 249
- Регистриран на: Чет 11 ное 2010 20:22
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Разград
Re: Ремонт на парно - Пасат B3 + снимки
Преди 6 месеца сложих радиаторче за парното ITN. Клапите са направени. Духа доста топло, ама ми се струва, че иска още малко. И като е слънчево времето навън парното пари леко на ръката, а през нощта не е толкова топло, какво мислите?
- genov1
- Мнения: 849
- Регистриран на: Пон 09 май 2011 19:52
- Автомобил: Passat CC
- Двигател: CBBB 2008
- Местоположение: Стара Загора
Re: Ремонт на парно - Пасат B3 + снимки
Ква ти е колата. Качи се в същата с работещо парно да направиш разлика. Няма значение колко е студено навън, -10, -15, при изрядно парно трябва да се затопли цялото купе, след 10 км каране примерно, толкова че без яке да ти е топло
-
- Мнения: 249
- Регистриран на: Чет 11 ное 2010 20:22
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Разград
Re: Ремонт на парно - Пасат B3 + снимки
Голф 2 1.6 TD. Май за 10 км ще стопли малко. Ама все се кара на разстояние 4-7 км и като спра за 10 мин. изстива доста бързо. Прави ми впечатление, че самото купе не иска да се затопли бързо. Иначе какво мислите за ITN? И като си сложите ръката на духалките пари ли доста, примерно вечер?
- genov1
- Мнения: 849
- Регистриран на: Пон 09 май 2011 19:52
- Автомобил: Passat CC
- Двигател: CBBB 2008
- Местоположение: Стара Загора
Re: Ремонт на парно - Пасат B3 + снимки
Няма значени сутрин обед вечер, при загрял двигател, да, трябва да пари. Но 4-5 км са малко за да стопли купето, дори със напълно изрядно парно. Покарай някой път 10, 20, 30 км и виж как ще е. Ако пак е същото може да си за помпа, може и радиаторчето да е от 'хубавите'
-
- Мнения: 249
- Регистриран на: Чет 11 ное 2010 20:22
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Разград
Re: Ремонт на парно - Пасат B3 + снимки
Като каза за помпа се сетих, тя е нова, на 3 месеца, марка DOLZ, какво мислите за нея, на обороти от тънкото маркуче в съда има плътна струя и като дам газ от помпата се усилва, а като дам повече газ излиза струята извън съда? Само предна част на помпата е.
Парното на дълъг път след 20-30 км почти пари и с яке и шапка става доста топло.
Парното на дълъг път след 20-30 км почти пари и с яке и шапка става доста топло.
- genov1
- Мнения: 849
- Регистриран на: Пон 09 май 2011 19:52
- Автомобил: Passat CC
- Двигател: CBBB 2008
- Местоположение: Стара Загора
Re: Ремонт на парно - Пасат B3 + снимки
Ми значи всичко ти е Ок. Евентуално може термостата да е тръгнал да заминава ама това е бях кахър
-
- Мнения: 249
- Регистриран на: Чет 11 ное 2010 20:22
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Разград
Re: Ремонт на парно - Пасат B3 + снимки
Термостата е нов, на 2 седмици, BEHR, взех да отваря на 84 градуса, вместо на 87-колкото трябва, заради лятото, да е леко охладен двигатела
Сега този BEHR за 19 лв. май не работи правилно, според мен загрява бавно, обаче като загрее държи все стрелката на средата, при спускане надолу изстива малко (нормално) и после на равен път си остава така изстинал.

- genov1
- Мнения: 849
- Регистриран на: Пон 09 май 2011 19:52
- Автомобил: Passat CC
- Двигател: CBBB 2008
- Местоположение: Стара Загора
Re: Ремонт на парно - Пасат B3 + снимки
Не го пипай добре е термостата. Пали и газ 

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 71 госта