Stenly написа:За тези,които мислят да слагат табло от Б4 на Б3 .... Значи много мислих защо се чупят аджеба тея пластмаси и работата е ясна..
1. Таблото голо е много тежко като килограми
2. Тежкото табло при движение на автомобила търпи някакви усуквания както и купето,което помага за чупенето..
3.Предполагам всички си затягате конзолите и т.н. докато затегне болтчето... грешка... Ако забележите ще видите,че всяка дупка за болтче на конзолите е доста по широка от болтчето.
Извод ... не натягайте болтчетата,така че да им опрат главичките в пластмасата.Оставете малък аванс преди да е стегнало болтчето ,че да може конзолата да шава леко в случай на усукване при движение. Така ще избегнете чупенето и ще запазите пластмасите доста по дълго време..
4. Ако се наложи да вадите копчета... мноооого леко без насилие равномерно се прибират контрите за да не се чупят преградите..
1. не в теглото е проблема. Проблем с металните стойки, на които се закрепва таблото няма.
2. Кога при усукване ти се е счупила плсатмаса по таблото. Всички знаем кога се чупят.
3. По-големите отвори са за реглаж- винтовете се навиват съвсем леко, донамества се и идеята е да се стегнат така че да няма напрежение в тях. Стягат се здраво, за да не мърда, вибрира и т.н.
4. за 4-тото съм съгласен
При б3 се чупят, щото не са домислени, при б4 що няма проблем, а реално са почти същите. Ушите на таблота за закрепване на плсатмасите почти не съвпадат, това е едното, другото е че има нещо като канали в таблото които направляват крачета на пластмасите(дето при б3 го няма) незнам дали става ясно, трябваше да го снимам, но факт е че б4 няма проблемите на б3 в това отношение. Първоначално мислех да преправя таблото от б3, така 4е да поемме пластмасите от б4, но кото огледах внимателно и се отказах