арматурно табло от б4 на б3 монтирано

Споделете опит за собственоръчно направени подобрения или ремонти на вашият Volkswagen или попитайте как да ги направите сами
Потребителски аватар
pe6kata
VW експерт
VW експерт
Мнения: 3010
Регистриран на: Чет 24 май 2007 16:49
Автомобил: passat corrado
Двигател: AAA и АBV turbo
Местоположение: Елхово

Re: арматурно табло от б4 на б3 МОНТИРАНО

Мнениеот pe6kata » Вто 03 авг 2010 23:31


Stenly написа:За тези,които мислят да слагат табло от Б4 на Б3 .... Значи много мислих защо се чупят аджеба тея пластмаси и работата е ясна..
1. Таблото голо е много тежко като килограми
2. Тежкото табло при движение на автомобила търпи някакви усуквания както и купето,което помага за чупенето..
3.Предполагам всички си затягате конзолите и т.н. докато затегне болтчето... грешка... Ако забележите ще видите,че всяка дупка за болтче на конзолите е доста по широка от болтчето.
Извод ... не натягайте болтчетата,така че да им опрат главичките в пластмасата.Оставете малък аванс преди да е стегнало болтчето ,че да може конзолата да шава леко в случай на усукване при движение. Така ще избегнете чупенето и ще запазите пластмасите доста по дълго време..
4. Ако се наложи да вадите копчета... мноооого леко без насилие равномерно се прибират контрите за да не се чупят преградите..


1. не в теглото е проблема. Проблем с металните стойки, на които се закрепва таблото няма.
2. Кога при усукване ти се е счупила плсатмаса по таблото. Всички знаем кога се чупят.
3. По-големите отвори са за реглаж- винтовете се навиват съвсем леко, донамества се и идеята е да се стегнат така че да няма напрежение в тях. Стягат се здраво, за да не мърда, вибрира и т.н.
4. за 4-тото съм съгласен

При б3 се чупят, щото не са домислени, при б4 що няма проблем, а реално са почти същите. Ушите на таблота за закрепване на плсатмасите почти не съвпадат, това е едното, другото е че има нещо като канали в таблото които направляват крачета на пластмасите(дето при б3 го няма) незнам дали става ясно, трябваше да го снимам, но факт е че б4 няма проблемите на б3 в това отношение. Първоначално мислех да преправя таблото от б3, така 4е да поемме пластмасите от б4, но кото огледах внимателно и се отказах




Потребителски аватар
Stenly
Мнения: 1967
Регистриран на: Пет 29 апр 2005 23:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София VW Golf mk1 1600GTI EG
Контакти:

Re: арматурно табло от б4 на б3 МОНТИРАНО

Мнениеот Stenly » Сря 04 авг 2010 0:11


Няма как да стане едно нещо сложиш ли от Б4 и то е вързано с другите пласмаси и излиза че трябва да ползваш само таблото от Б3 като скелет...


Потребителски аватар
znainainai
Мнения: 5287
Регистриран на: Пон 04 дек 2006 21:24
Автомобил: Golf4
Двигател: MK 4 98 AHF
Местоположение: Русе

Re: арматурно табло от б4 на б3 МОНТИРАНО

Мнениеот znainainai » Сря 04 авг 2010 10:16


Stenly написа:Няма как да стане едно нещо сложиш ли от Б4 и то е вързано с другите пласмаси и излиза че трябва да ползваш само таблото от Б3 като скелет...

В грешка си колега всичко се слага от В4 има разлика във централният въздуховод м-у В3 и В4 на В4 е със около 1,5см по-тесен на широчина. Местата за закрепване на пластмасите са различни от на В3. Самата пластмаса е по-еластична при В4.


Потребителски аватар
stan4o_mc
Мнения: 1078
Регистриран на: Нед 18 мар 2007 19:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Re: арматурно табло от б4 на б3 МОНТИРАНО

Мнениеот stan4o_mc » Сря 04 авг 2010 22:51


Освен това, бутоните в таблото на Б3-ката, са далеч "по-твърди" за натискане, спрямо тези на Б4. За първи път счупих скелета на Б3, при цъкане на копчалъка за халогените. То не са копчета, като копчета... баси шалтерите са набили. Единствените бутони които се натискат с лекота в Б3 са тези на ел. джамците(ако има такива)


Потребителски аватар
Namesata
Мнения: 728
Регистриран на: Пон 14 яну 2008 17:31
Автомобил: VW PASSAT USA
Двигател: KR 16V 9A
Местоположение: София

Re: арматурно табло от б4 на б3 МОНТИРАНО

Мнениеот Namesata » Съб 21 авг 2010 11:52


Stenly написа:За тези,които мислят да слагат табло от Б4 на Б3 .... Значи много мислих защо се чупят аджеба тея пластмаси и работата е ясна..
1. Таблото голо е много тежко като килограми
2. Тежкото табло при движение на автомобила търпи някакви усуквания както и купето,което помага за чупенето..
3.Предполагам всички си затягате конзолите и т.н. докато затегне болтчето... грешка... Ако забележите ще видите,че всяка дупка за болтче на конзолите е доста по широка от болтчето.
Извод ... не натягайте болтчетата,така че да им опрат главичките в пластмасата.Оставете малък аванс преди да е стегнало болтчето ,че да може конзолата да шава леко в случай на усукване при движение. Така ще избегнете чупенето и ще запазите пластмасите доста по дълго време..
4. Ако се наложи да вадите копчета... мноооого леко без насилие равномерно се прибират контрите за да не се чупят преградите..

Сега съм на продцедура по рециклиране на цялото парно,пребандажиране на цялата инсталация на автомобила и смятам да разкарам излишната пластмаса в таблото. Има много пластмаса ,която може да се махне без да се нарушава носещата конструкция на таблото.



Стенли като не затегнеш болчетата пласмасите няма ли да започнат да скърцат.
Кви пласмаси ще махаш от вътре че ме фарли в страшни размисли :shock .
Инсталацията ако не е разплитана няма какво да я бандажираш тя си е направена доста добре.


Потребителски аватар
Stenly
Мнения: 1967
Регистриран на: Пет 29 апр 2005 23:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София VW Golf mk1 1600GTI EG
Контакти:

Re: арматурно табло от б4 на б3 МОНТИРАНО

Мнениеот Stenly » Нед 22 авг 2010 20:10


Болтчетата не съм ги натягал а са завити колкото да могат конзолите да "живеят" около тях нямам нито скърцане нито хлопане на конзолите и най-важното няма напрежение на пластмасите... Затягането на болтчетата според мен е противопоказно за тея пластмаси.
А от таблото свалих почти 2 килограма пластмаса и метал при което не му е нарушена носещата част.


Потребителски аватар
gogomoto_rs
Мнения: 115
Регистриран на: Нед 18 яну 2009 20:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе
Контакти:

Re: табло от б4 на б3 МОНТИРАНО

Мнениеот gogomoto_rs » Чет 16 дек 2010 0:35


kirqka79 написа:
kristianatanasov написа:Ето го моето табло на Б3:
Изображение
Е?и каква е толкова голяма разликата че си смени таблото?Копчетата за реотана и халогеноте садят не като на място.....и уж ново табло пък квадратния волан....и ключа за фаровете се върти а не се натиска-е голем праз!!!
Просто тая операция според мен е безсмислена...да не би набръчканата мушама на Б4 да е по хубава от гладката на б3???

колега аз несъм сменил таблото от келешлък,а просто старото Б3-ково беше на парчета,по изгодния вариянт (финансов) беше да смена цялото от Б4 от колкото да дам сумати пати за централна конзола "здрава" на 20години

Таблото от б4 е много по добър варянт !!! ПЛАСМАСИТЕ СА ПО ЗДРАВИ и пасва перфектно
разликата е огромна от вънщен вид ,здравина ,дизаин, Пасат б3 с здрава конзола (пласмасата около касетофона) здрава е рядкост и струва безсмисленно много ... толкова че смяна на табло е по добрия и хубав варянт , а и бях подтикнат да направя тази манипулация след като видях как стои в колата на колегата Pasat :beer
така че смело :да:



Върни се в “Направи си сам!”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 53 госта