Бутон вместо 1 завъртане на ключът!

Споделете опит за собственоръчно направени подобрения или ремонти на вашият Volkswagen или попитайте как да ги направите сами
Потребителски аватар
Cypariss
Мнения: 225
Регистриран на: Нед 26 апр 2009 22:30
Автомобил: VW GOLF II
Двигател: GU
Местоположение: Варна

Re: Бутон вместо 1 завъртане на ключът!

Мнениеот Cypariss » Пет 26 мар 2010 18:48


аз съм по този начин със старт бутон :) ама се принудих да го направя, защото климореда ми замина и ключа не ми се връщаше и така аз си го направих и съм от 1 год така :)
ама честно да си кажа вие мн сложно го мислите... то ти трябва да отрежеш 2 жици и да закачиш други 2 + и - и да си прикрепиш старт бутона. кви са тия релета кви са тия схеми то е елемнтарно един ученик ще го направи един + и един - щом аз се справих.




Потребителски аватар
Bai Sando
Мнения: 8116
Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
Автомобил: Audi A 3
Двигател: 2000 TDI 2006г
Местоположение: Пазарджик

Re: Бутон вместо 1 завъртане на ключът!

Мнениеот Bai Sando » Пет 26 мар 2010 19:02


Ти на мен за + и минус не ми обяснявай,щото от има нема 10 години се занимавам с тоци и какво ли не съм правил 8) Преди и на мен ми беше изгорял клемореда и аз бях с такова бутонче.А като си толкова разбирач си направи самти схема с релета с три и повече функции и тогава пак пиши.Не че се фукам нещо,ама ми писна да обеснявам на всеки който го мързи да прочете подробно темата :?


Потребителски аватар
eras3r
Мнения: 763
Регистриран на: Вто 23 сеп 2008 22:13
Автомобил: Citroen C5 2014г
Двигател: 2 0hdi 163hp
Местоположение: София
Контакти:

Re: Бутон вместо 1 завъртане на ключът!

Мнениеот eras3r » Пет 26 мар 2010 19:40


SANDO 1 написа:Ти на мен за + и минус не ми обяснявай,щото от има нема 10 години се занимавам с тоци и какво ли не съм правил 8) Преди и на мен ми беше изгорял клемореда и аз бях с такова бутонче.А като си толкова разбирач си направи самти схема с релета с три и повече функции и тогава пак пиши.Не че се фукам нещо,ама ми писна да обеснявам на всеки който го мързи да прочете подробно темата :?

Напълно съм съгласен с теб колега...и аз имах "старт" бутон, но просто заради прецакан таралеж..и когато и да го натиснеш той все си пали.
Другият колега с поста над теб..да чете по добре за в бъдеще!
Аз искам да си направя (ако не е много скъпо) с код за запалване :screwy
Ръчкам някакви цифри и тогава (предполагам имобилайзера му се смъква защитата след въвеждане на цифрите) мога да паля :)


Потребителски аватар
enigma79
Предупреждение за вечен БАН
Мнения: 3268
Регистриран на: Пет 10 юли 2009 17:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Хасково

Re: Бутон вместо 1 завъртане на ключът!

Мнениеот enigma79 » Пет 26 мар 2010 22:32


eras3r написа:
SANDO 1 написа:Ти на мен за + и минус не ми обяснявай,щото от има нема 10 години се занимавам с тоци и какво ли не съм правил 8) Преди и на мен ми беше изгорял клемореда и аз бях с такова бутонче.А като си толкова разбирач си направи самти схема с релета с три и повече функции и тогава пак пиши.Не че се фукам нещо,ама ми писна да обеснявам на всеки който го мързи да прочете подробно темата :?

Напълно съм съгласен с теб колега...и аз имах "старт" бутон, но просто заради прецакан таралеж..и когато и да го натиснеш той все си пали.
Другият колега с поста над теб..да чете по добре за в бъдеще!
Аз искам да си направя (ако не е много скъпо) с код за запалване :screwy
Ръчкам някакви цифри и тогава (предполагам имобилайзера му се смъква защитата след въвеждане на цифрите) мога да паля :)

Това че при теб колега винаги пали,не е казано че и при другите е така :screwy както го описах в предишния мой пост,докато не сложиш ключа и не дадеш на контакт,колкото и да натискаш копчето,колата няма да запали,нито пък стартера ще се задейства,при теб е заминал таралежа,а при мен е направено с идеята за старт бутон с всички предпазни средства и определено ми харесва повече така :banana


Потребителски аватар
eras3r
Мнения: 763
Регистриран на: Вто 23 сеп 2008 22:13
Автомобил: Citroen C5 2014г
Двигател: 2 0hdi 163hp
Местоположение: София
Контакти:

Re: Бутон вместо 1 завъртане на ключът!

Мнениеот eras3r » Съб 27 мар 2010 7:59


Извинявам се колега..моя грешка :oops:


Потребителски аватар
Cypariss
Мнения: 225
Регистриран на: Нед 26 апр 2009 22:30
Автомобил: VW GOLF II
Двигател: GU
Местоположение: Варна

Re: Бутон вместо 1 завъртане на ключът!

Мнениеот Cypariss » Съб 27 мар 2010 10:46


enigma79 написа:
eras3r написа:
SANDO 1 написа:Ти на мен за + и минус не ми обяснявай,щото от има нема 10 години се занимавам с тоци и какво ли не съм правил 8) Преди и на мен ми беше изгорял клемореда и аз бях с такова бутонче.А като си толкова разбирач си направи самти схема с релета с три и повече функции и тогава пак пиши.Не че се фукам нещо,ама ми писна да обеснявам на всеки който го мързи да прочете подробно темата :?

Напълно съм съгласен с теб колега...и аз имах "старт" бутон, но просто заради прецакан таралеж..и когато и да го натиснеш той все си пали.
Другият колега с поста над теб..да чете по добре за в бъдеще!
Аз искам да си направя (ако не е много скъпо) с код за запалване :screwy
Ръчкам някакви цифри и тогава (предполагам имобилайзера му се смъква защитата след въвеждане на цифрите) мога да паля :)

Това че при теб колега винаги пали,не е казано че и при другите е така :screwy както го описах в предишния мой пост,докато не сложиш ключа и не дадеш на контакт,колкото и да натискаш копчето,колата няма да запали,нито пък стартера ще се задейства,при теб е заминал таралежа,а при мен е направено с идеята за старт бутон с всички предпазни средства и определено ми харесва повече така :banana


съгласен съм при мен е същото ако вкарам ключа тогава се задейства паленето... е кво не съм прочел колеги просто ви казах, че за един старт бутон си усложнявате живота.


Потребителски аватар
CoZmO
Мнения: 676
Регистриран на: Вто 29 яну 2008 17:28
Автомобил: Passat Golf Scirocco Allroad A6C4
Двигател: PG EX EG BAU CAS AEL
Местоположение: София
Контакти:

Re: Бутон вместо 1 завъртане на ключът!

Мнениеот CoZmO » Съб 27 мар 2010 13:06


Cypariss написа:съгласен съм при мен е същото ако вкарам ключа тогава се задейства паленето... е кво не съм прочел колеги просто ви казах, че за един старт бутон си усложнявате живота.


Наистина не е зле да се прочете темата като за начало. Колегите правят старт бутон, махайки въобще патрона. Докато вие вкарвате и завъртате ключ за да дадете контакт, колегата прави всичко от бутона. Хайде стига сте давали "компетентни мнения" и вземете прочетете темата преди да пишете следващия път. :deal И това не е "усложняване на живота", а мания за перфекционизъм и когато се прави нещо, да се прави с мерак и докрай. ;)

Хайде сполайте и със здраве.

А за колегата SANDO 1, само адмирации от мен. Поздравления за проекта. :bishop


Потребителски аватар
enigma79
Предупреждение за вечен БАН
Мнения: 3268
Регистриран на: Пет 10 юли 2009 17:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Хасково

Re: Бутон вместо 1 завъртане на ключът!

Мнениеот enigma79 » Съб 27 мар 2010 13:24


CoZmO написа:
Cypariss написа:съгласен съм при мен е същото ако вкарам ключа тогава се задейства паленето... е кво не съм прочел колеги просто ви казах, че за един старт бутон си усложнявате живота.


Наистина не е зле да се прочете темата като за начало. Колегите правят старт бутон, махайки въобще патрона. Докато вие вкарвате и завъртате ключ за да дадете контакт, колегата прави всичко от бутона. Хайде стига сте давали "компетентни мнения" и вземете прочетете темата преди да пишете следващия път. :deal И това не е "усложняване на живота", а мания за перфекционизъм и когато се прави нещо, да се прави с мерак и докрай. ;)

Хайде сполайте и със здраве.

А за колегата SANDO 1, само адмирации от мен. Поздравления за проекта. :bishop

Колега по спокойно,аз съм прочел темата за твоя информация,ами ти не си прочел нещо,аз коментирам защо трябва да се усложнява дадена процедура,според тебе дай да си махаме петроните на колите,ами като си мераклия,махни си твоя,даже и на апартамента ако искаш си махни,аз нямам намерение да махам,нече някой ще краде моята кошница,но все пак едно на ум си имам,друго сие да мие заключен волана :012: айде сега сполай и ти


Потребителски аватар
Bai Sando
Мнения: 8116
Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
Автомобил: Audi A 3
Двигател: 2000 TDI 2006г
Местоположение: Пазарджик

Re: Бутон вместо 1 завъртане на ключът!

Мнениеот Bai Sando » Съб 27 мар 2010 13:37


Глей ся от един бутон какво стана :( стига се карахте де.Аз съм си го направил на моя отговорност,защото така и така съм си махнал всики ключалки и просто ключа почти ми беше излишен вече :да: пък и ми беше писнало да въртя,после копчета да натискам,чак ми беше станало като навик и на служебните коли търсех бутонче да натискам mhihi Бутона е голяма зарибявка.Като кача някой при мен и доста му се радва,после вика Баче ти си некъв луд,как ти се занимава :screwy ми такъв съм си,почти няма нещо по колата дето да не съм го разглобил.Айде със здраве и не се карайте за глупости love.vwclub


Потребителски аватар
Cypariss
Мнения: 225
Регистриран на: Нед 26 апр 2009 22:30
Автомобил: VW GOLF II
Двигател: GU
Местоположение: Варна

Re: Бутон вместо 1 завъртане на ключът!

Мнениеот Cypariss » Съб 27 мар 2010 15:28


SANDO 1 написа:Глей ся от един бутон какво стана :( стига се карахте де.Аз съм си го направил на моя отговорност,защото така и така съм си махнал всики ключалки и просто ключа почти ми беше излишен вече :да: пък и ми беше писнало да въртя,после копчета да натискам,чак ми беше станало като навик и на служебните коли търсех бутонче да натискам mhihi Бутона е голяма зарибявка.Като кача някой при мен и доста му се радва,после вика Баче ти си некъв луд,как ти се занимава :screwy ми такъв съм си,почти няма нещо по колата дето да не съм го разглобил.Айде със здраве и не се карайте за глупости love.vwclub


С никого не се карам... всеки да си прави каквото иска аз просто изразявам мнение. пийс хора :beer всеки си знае какво ще си прави по колата не му налагам аз кво да прави :) няма да пиша повече в тази тема видях кви сте заядливи от мухата направихте слон, но няма значение отново пийс и да си направите бутоните успешно.


Потребителски аватар
JoRko_TaiSanA
Мнения: 93
Регистриран на: Съб 31 яну 2009 3:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен

Re: Бутон вместо 1 завъртане на ключът!

Мнениеот JoRko_TaiSanA » Нед 28 мар 2010 12:38


Само 1 недостатък намирам за сега в на колегата бутона, няма как да дадеш само контакт и после да го върнеш без да си запалил мотора нали така?


Потребителски аватар
Bai Sando
Мнения: 8116
Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
Автомобил: Audi A 3
Двигател: 2000 TDI 2006г
Местоположение: Пазарджик

Re: Бутон вместо 1 завъртане на ключът!

Мнениеот Bai Sando » Нед 28 мар 2010 12:50


Може :да: само се щраква от скрито копче,и вече не е на контакт :Mr Green Fun


Потребителски аватар
apchih
Мнения: 542
Регистриран на: Сря 07 фев 2007 22:12
Автомобил: Ford Mondeo MK4 TDCi
Двигател:
Местоположение: София

Re: Бутон вместо 1 завъртане на ключът!

Мнениеот apchih » Пон 29 мар 2010 14:10


SANDO 1 написа:Искате схема,ок обаче и аз трудно си е разбирам чертал съм си е за мен :oops: Има прибавен един диод само,другота са релета :да:
Ето ви е все пак,ако можете да е разчетете и ви върши работа :beer
Изображение


Колега, би ли бил така добър да начертаеш на ново схемата ако може малко по разбираемо :) и да опишеш кой елемент какъве, с какви стойности и каква роля играе в схемата ... или само схемата и елементите :) Благодаря предварително и евала за старанието!!! :)


Потребителски аватар
eras3r
Мнения: 763
Регистриран на: Вто 23 сеп 2008 22:13
Автомобил: Citroen C5 2014г
Двигател: 2 0hdi 163hp
Местоположение: София
Контакти:

Re: Бутон вместо 1 завъртане на ключът!

Мнениеот eras3r » Пон 29 мар 2010 14:58


Той SANDO1 новия пикасо бе :Mr Green Fun
ще го разберем чак след 100 години :>

п.п. Колега просто шегичка..евала за схемичката :>


Потребителски аватар
Bai Sando
Мнения: 8116
Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
Автомобил: Audi A 3
Двигател: 2000 TDI 2006г
Местоположение: Пазарджик

Re: Бутон вместо 1 завъртане на ключът!

Мнениеот Bai Sando » Пон 29 мар 2010 16:49


Оф ми колега малко е сложно пак да е начертая,щото и на мен не ми е много ясно така сега като е гледам :oops: Това беше просто работна схема по която се водех докато запоявам :roll: За стойности какви да са.Използвани са само релета на 12 в и 40 Ампера и един диод от 2 ампера и малко по дебели кабели където минава тока за стартера и това е.Мисля ги и аз едни схемии и по пътя на логиката си го представям как действа и рисувам.Просто не съм го учил това едно време и сигурно за това са ми и такива схемите,но си функционира без проблеми.После ще щракна едно видео и ще го сложа тук :да:



Върни се в “Направи си сам!”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: venll-vr и 39 госта