hooligans написа:е вие ме утепахте![]()
няма такава глупост, да си сложиш резервната гума при двигателя![]()
Следващата стъпка , предполагам е двигателя , на мястото на резерната гума в багажника...
СМАРТ!!!
hooligans написа:е вие ме утепахте![]()
няма такава глупост, да си сложиш резервната гума при двигателя![]()
Следващата стъпка , предполагам е двигателя , на мястото на резерната гума в багажника...
hooligans написа:е вие ме утепахте![]()
няма такава глупост, да си сложиш резервната гума при двигателя![]()
Следващата стъпка , предполагам е двигателя , на мястото на резерната гума в багажника...
muns61 написа:hooligans написа:е вие ме утепахте![]()
няма такава глупост, да си сложиш резервната гума при двигателя![]()
Следващата стъпка , предполагам е двигателя , на мястото на резерната гума в багажника...
СМАРТ!!!
hooligans написа:muns61 написа:hooligans написа:е вие ме утепахте![]()
няма такава глупост, да си сложиш резервната гума при двигателя![]()
Следващата стъпка , предполагам е двигателя , на мястото на резерната гума в багажника...
СМАРТ!!!
за мене ли ?
skiper написа:Абре колеги,пуснах темата защото ми се видя интересна,а вие се изпокарахте
ivanbl написа:като се заговори за цапане... още днес слагам един чифт ръкавици при резервната гума....
muns61 написа:Той гайковерта има степени, обикновено от 1 до 4, но се стяга на макс. В предния ми пост пише защо.
Аз развивам на 4 и стягам на 2 и няма проблеми. Ама са ми идвали коли, дет съм развивал с 1,5 м тръба! И твоят ключ ще се озори! А такива, дето ми пилят да стягам, че да не падне колелото и проверяват пред мен как съм стегнал, ги стягам с тази тръба до умиране!
![]()
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 35 госта