Andrian_VT написа:...какво става с налягането в охладителната система, когато от едно сечение на тръбите /примерно ф20/ да спадне на ф4 и после пак на ф20?
Какво да стане - нали правиш отклонение. Най-много да ограничиш дебита през този клон.
Andrian_VT написа:OldSchoolPassat написа:Ако е много студено като пръскаш по стъклото не се ли получава облак от пара ?
За пара не знам, ама на -6 и пр. да пръснеш течност с +70 градуса, как ли ще реагира стъклото?
vladtod написа:Andrian_VT написа:OldSchoolPassat написа:Ако е много студено като пръскаш по стъклото не се ли получава облак от пара ?
За пара не знам, ама на -6 и пр. да пръснеш течност с +70 градуса, как ли ще реагира стъклото?
логиката е систематизиран метод за достигане до грешни решения.
Та на въпроса,не се чупи стъклото .Ако се чупеше едва ли щяха да го направят.
Andrian_VT написа:vladtod написа:Andrian_VT написа:OldSchoolPassat написа:Ако е много студено като пръскаш по стъклото не се ли получава облак от пара ?
За пара не знам, ама на -6 и пр. да пръснеш течност с +70 градуса, как ли ще реагира стъклото?
логиката е систематизиран метод за достигане до грешни решения.
Та на въпроса,не се чупи стъклото .Ако се чупеше едва ли щяха да го направят.
От друга страна като се замисля го има факта, че дори външната темпераутура да е -6, стъклото е по-топло защото е затоплено от температурата в купето, която е +...
vladtod написа:...Та на въпроса,не се чупи стъклото .Ако се чупеше едва ли щяха да го направят.
Andrian_VT написа:От друга страна като се замисля го има факта, че дори външната темпераутура да е -6, стъклото е по-топло защото е затоплено от температурата в купето, която е +...
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 22 госта