
Да си включвам фаровете от лампата на зареждането.
Правила на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
- L&R
- Мнения: 9371
- Регистриран на: Чет 09 юни 2005 15:19
- Автомобил: CCC
- Двигател:
- Местоположение: coffeeforums.bg
- Контакти:
joser написа:spamлипсва ни тенетеметоMy написа:Абе вие ще се избиете да измисляте сложни глупости



Последна промяна от L&R на Сря 04 окт 2006 22:04, променено общо 1 път.
- MamaMy
- Мнения: 1028
- Регистриран на: Вто 27 юни 2006 22:33
- Автомобил: Galaxy
- Двигател: AUY 2003г
- Местоположение: Едно малко село край Плевен

Aко желаете описание, да почвам да го пиша. Може и обусновка с цената и броя на елементиет

Последна промяна от MamaMy на Сря 04 окт 2006 22:07, променено общо 1 път.
- MamaMy
- Мнения: 1028
- Регистриран на: Вто 27 юни 2006 22:33
- Автомобил: Galaxy
- Двигател: AUY 2003г
- Местоположение: Едно малко село край Плевен
L&R написа:Да де My , ама тука искат от алтернатора.
А в схемката , която си дал е хубаво да има верига за разреждане на C.
Диодче с R-че примерно
Как пък не ти се откъсна един 555 от сърцето (40 ст. )
Абе тая е по лесна. Те искат от алтернатора за да не тръгват ако не е запален автомобиля, ама така се палят само когато има ключ в патрона и то със закъснение за да моат си запалят икономично. Не сложих 555 щото повечето са скръндзи и тва са цели 40 стинки. Не разреждам С щото ще ползвам евтин транзистор с голяма утечка и кюстендилски кондензатор:D . Една електроника е по надежна когато е изградена с по-малко елементи.
- Vasseto
- Мнения: 2701
- Регистриран на: Вто 06 сеп 2005 17:09
- Автомобил: Passat B7 Passat B5_5 Jetta V
- Двигател: CFFB AVF BXE
- Местоположение: Пловдив
Ето и схемата:
OP1 - WFMB101
К53 - Някакво реле за 12в с нормално затворен контакт.
F1 - 10A
F2 - 20A
Стрелката я вързвате с късите всетлини.И като сте на дълги ще светят и късите(това за една друга тема тук).
Може да я ползвате и за габаритите,но може да има странични действия,като светене на осветлението на таблото.С 2 диода се решава проблема,но в темата на става въпрос за тях.
За цената на оптрона.....купувал сум си тези оптрони за по 0.02 лв.Сега не знам какви пари са.

OP1 - WFMB101
К53 - Някакво реле за 12в с нормално затворен контакт.
F1 - 10A
F2 - 20A
Стрелката я вързвате с късите всетлини.И като сте на дълги ще светят и късите(това за една друга тема тук).
Може да я ползвате и за габаритите,но може да има странични действия,като светене на осветлението на таблото.С 2 диода се решава проблема,но в темата на става въпрос за тях.
За цената на оптрона.....купувал сум си тези оптрони за по 0.02 лв.Сега не знам какви пари са.
- FLAIR
- Мнения: 102
- Регистриран на: Нед 09 окт 2005 17:25
- Автомобил: Golf IV
- Двигател: SR 1999
- Местоположение: София
Vasseto:
Имам забележки по схемата: Как ще регулираш тока, че да не пръснеш оптрона?
1. Ако си с лампа, обикновено към 1.2-2 Вата за алтернатора, то ти трябва резистор и лампата няма да свети.
2. Ако си със светодиод, то трябва да намалиш вътрешното съпротивление в таблото.
Защо не вържеш оптрона успоредно на лампата за алтернатора със съответната презумция за резистор, в зависимост от типа на лампата?
Имам забележки по схемата: Как ще регулираш тока, че да не пръснеш оптрона?
1. Ако си с лампа, обикновено към 1.2-2 Вата за алтернатора, то ти трябва резистор и лампата няма да свети.
2. Ако си със светодиод, то трябва да намалиш вътрешното съпротивление в таблото.
Защо не вържеш оптрона успоредно на лампата за алтернатора със съответната презумция за резистор, в зависимост от типа на лампата?
- Vasseto
- Мнения: 2701
- Регистриран на: Вто 06 сеп 2005 17:09
- Автомобил: Passat B7 Passat B5_5 Jetta V
- Двигател: CFFB AVF BXE
- Местоположение: Пловдив
FLAIR написа:Vasseto:
Имам забележки по схемата: Как ще регулираш тока, че да не пръснеш оптрона?
1. Ако си с лампа, обикновено към 1.2-2 Вата за алтернатора, то ти трябва резистор и лампата няма да свети.
2. Ако си със светодиод, то трябва да намалиш вътрешното съпротивление в таблото.
Защо не вържеш оптрона успоредно на лампата за алтернатора със съответната презумция за резистор, в зависимост от типа на лампата?
1.Ако съм с жигули изобщо няма да е тази схема.Схемата е създадена за VW,а те са с диодна индикация.
2.Този свето диод в таблото захранва реле регулатора преди да започне алтернатора да произваеда електричество.Така че не е от голямо значение още един диод във веригата.
Някакви други въпроси?
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 31 госта