

ЕГР-отоплителят е далеч по-надеждна система, затова и е внедрена в някои автомобили заводско

samo_pechka написа:Това за медна серпентина и на мен ми е идвало на ума , проблема е после като загрее колата . Няма как да се спре топленето по серпентината. Както и ако се спре с ел.клапан (ел.кранче) антифриза през серпентината , ще изкипи останалата течност в нея и..става кофти. Ако се остави нон-стоп, пък в жегата (лятото) няма да е добре за мотора, може на някой баир да се опече , няма да смогва радиатора да охлажда , зимата няма да е проблем . Това за трети кръг , какво имаш в предвид ?
ktamen написа:Част от ауспуха се опакова в още една тръба. Между двете тръби се пуска въздух и този загрят въздух се вкарва в купето през зимата.
don4o.ood написа:Здравейте ,колеги аз имам бора 2.3 бензин и заводска ел-печка една свещ е на малкият кръг има и помпичка и върти водата при минус 20 и трябват 3-4мин за 40гр и 7-8 за 90 интересното е че особенно лятото като изгася и тази джажа продължава да върти водата и при изгсен дв околок 2 мин екстрата е супер особенно през зимата а разхода ....... по добре 4 мин на бензин отколкото 15мин на бензин защо интересуващите се не потърсят такава машинка от моргите и не я инсталират предполагам ще е по лесно ако някои се интересува може да снимам
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 28 госта