Бутон вместо 1 завъртане на ключът!

Споделете опит за собственоръчно направени подобрения или ремонти на вашият Volkswagen или попитайте как да ги направите сами
Потребителски аватар
Bai Sando
Мнения: 8116
Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
Автомобил: Audi A 3
Двигател: 2000 TDI 2006г
Местоположение: Пазарджик

Re: Бутон вместо 1 завъртане на ключът!

Мнениеот Bai Sando » Пон 29 мар 2010 20:26



Колеги ето клипче от днес следобед.В общи линии това е :wink:




Потребителски аватар
pas1.8mi
Мнения: 5208
Регистриран на: Нед 10 окт 2004 14:08
Автомобил: Passat B5
Двигател: 1.8T AEB 1999
Местоположение: София,Плевен

Re: Бутон вместо 1 завъртане на ключът!

Мнениеот pas1.8mi » Пон 29 мар 2010 21:06


Еваларка Колега! :beer

П.П Може все пак да се подобри (облекчи) от релетата с цифрови схемки! :wink:


Потребителски аватар
Bai Sando
Мнения: 8116
Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
Автомобил: Audi A 3
Двигател: 2000 TDI 2006г
Местоположение: Пазарджик

Re: Бутон вместо 1 завъртане на ключът!

Мнениеот Bai Sando » Пон 29 мар 2010 21:13


Е може ама немам толкова акъл за цифрова схема mhihi :beer


Потребителски аватар
pas1.8mi
Мнения: 5208
Регистриран на: Нед 10 окт 2004 14:08
Автомобил: Passat B5
Двигател: 1.8T AEB 1999
Местоположение: София,Плевен

Re: Бутон вместо 1 завъртане на ключът!

Мнениеот pas1.8mi » Пон 29 мар 2010 22:17


Айде, айде! mhihi КЛючова дума-тригери! :wink:

П.П Най-добре с ПИК-че,ама си трябва много акъл! mhihi


Потребителски аватар
Cypariss
Мнения: 225
Регистриран на: Нед 26 апр 2009 22:30
Автомобил: VW GOLF II
Двигател: GU
Местоположение: Варна

Re: Бутон вместо 1 завъртане на ключът!

Мнениеот Cypariss » Пон 05 апр 2010 16:50


SANDO 1 виждам, че мн разбираш от жици и ток. Можеш ли да погледнеш моята тема и да помогнеш малко ? Много ще съм ти благодарен. Темата е viewtopic.php?f=5&t=194814 и евала за бутона прекрасно е станал.


Потребителски аватар
S_V
Мнения: 54
Регистриран на: Пон 05 фев 2007 2:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Re: Бутон вместо 1 завъртане на ключът!

Мнениеот S_V » Нед 18 апр 2010 8:42


Браво колега, много добре се е получило.
Бих ти предложил да поставиш и едно реле за време - смисал такъв след като цъкнеш един път и колата е на контакт и след да речем 30 сек или 60 сек според релето, ако не е получило сигнал от генератора (смисал колата не е запалила) да връща сама контакта, с цел да не я забравяш на контак, но от там идва другия проблем , ако си някаде на път и нещо ти стане с генератора и не зарежда сама ще си гаси колата и няма да можеш да се предвижиш до най - близкото населено място за да отсраниш проблема. От там ми хрумна само едно зумерче може да се сложи да писука когато колата е на контакт и не е запалена .... ;)
Но и в този вариант в момента много ме радва.
Поздрави!!!


Потребителски аватар
Bai Sando
Мнения: 8116
Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
Автомобил: Audi A 3
Двигател: 2000 TDI 2006г
Местоположение: Пазарджик

Re: Бутон вместо 1 завъртане на ключът!

Мнениеот Bai Sando » Нед 18 апр 2010 15:37


Да и аз го мислих варианта с релето за време ама стават много релета много чудо под таблото mhihi за сега за рестарт на контакта си използвам скришното копче и проблеми няма :beer


Потребителски аватар
Scarchu
Мнения: 687
Регистриран на: Пон 29 май 2006 10:21
Автомобил: Black
Двигател: with internal combustion
Местоположение: София
Контакти:

Re: Бутон вместо 1 завъртане на ключът!

Мнениеот Scarchu » Чет 22 апр 2010 16:30


Колеги, имам следното предложение за допълненителна сигурност:
http://www.constructor.bg/mk/Codova.htm
Мисълта ми е да се ползва схемата на фигура 3 за даване "на контакт". Разбира се ще трябва малка доработка за да се избегне разреждане на акумулатора.


raparty
Мнения: 2
Регистриран на: Нед 16 май 2010 21:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: test

Re: Бутон вместо 1 завъртане на ключът!

Мнениеот raparty » Нед 16 май 2010 21:22


здравейте!
какво мислите за това нещо:
http://cgi.ebay.com/START-BUTTON-SHIFT- ... 4a9bdb024a
много ми е хванало окото


Потребителски аватар
eras3r
Мнения: 763
Регистриран на: Вто 23 сеп 2008 22:13
Автомобил: Citroen C5 2014г
Двигател: 2 0hdi 163hp
Местоположение: София
Контакти:

Re: Бутон вместо 1 завъртане на ключът!

Мнениеот eras3r » Пон 17 май 2010 12:02


raparty написа:здравейте!
какво мислите за това нещо:
http://cgi.ebay.com/START-BUTTON-SHIFT- ... 4a9bdb024a
много ми е хванало окото

Готино е да...но много парички бееееее 70 лева...в тази криза


raparty
Мнения: 2
Регистриран на: Нед 16 май 2010 21:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: test

Re: Бутон вместо 1 завъртане на ключът!

Мнениеот raparty » Пон 17 май 2010 18:49


аз се чудех дали ще мога да го инсталирам без НИКАКВИ познания и опит...


Потребителски аватар
martveca
Мнения: 66
Регистриран на: Пет 30 ное 2007 1:35
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Re: Бутон вместо 1 завъртане на ключът!

Мнениеот martveca » Пет 01 окт 2010 0:26


Колеги аз мисля че разгадах схемичката, представям ви я в малко по-четлив варянт, тези дни ще я пробвам и ако има някакви неточности ще я поправя.
Прикачени файлове
Start Buton.JPG


Потребителски аватар
martveca
Мнения: 66
Регистриран на: Пет 30 ное 2007 1:35
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Re: Бутон вместо 1 завъртане на ключът!

Мнениеот martveca » Пет 01 окт 2010 14:40


Колеги ,някой може ли да помогне, направих въпросната схемичка, но има един проблем, когато натисна бутона да включа на контакт ,се задейства и релето което включва стартера и понеже две неща от схемата на колегата SANDO 1 не ми бяха много ясни, едното е откаде трябва да идва + към контакта на Р3 и какъв тип са контактите на Р1 понеже от схемата не става много ясно,аз съм ги направил така както ми изглеждаха най логично, но явно не е това начина, моля ви някой ако е наясно как трябва да стане да ми обясни, на моята схема по горе се вижда как съм ги свързал аз, а на схемата на колегата съм отбелязал кое не ми е ясно.


Потребителски аватар
apchih
Мнения: 542
Регистриран на: Сря 07 фев 2007 22:12
Автомобил: Ford Mondeo MK4 TDCi
Двигател:
Местоположение: София

Re: Бутон вместо 1 завъртане на ключът!

Мнениеот apchih » Пет 01 окт 2010 18:57


martveca написа:Колеги ,някой може ли да помогне, направих въпросната схемичка, но има един проблем, когато натисна бутона да включа на контакт ,се задейства и релето което включва стартера и понеже две неща от схемата на колегата SANDO 1 не ми бяха много ясни, едното е откаде трябва да идва + към контакта на Р3 и какъв тип са контактите на Р1 понеже от схемата не става много ясно,аз съм ги направил така както ми изглеждаха най логично, но явно не е това начина, моля ви някой ако е наясно как трябва да стане да ми обясни, на моята схема по горе се вижда как съм ги свързал аз, а на схемата на колегата съм отбелязал кое не ми е ясно.


+ за P3 го пусни от скрит бутон или от долния ляв педал mhihi , така 3то реле няма да ти се затваря при 1то натискане на СТАРТ бутона (контакт) и преди да натиснеш СТАРТ бутона за да запалиш (да ти завърти стартера) натискаш по горе посочения педал mhihi или скрит бутон и си в джаза. Доста се чудих докато зацепя каква е работата, може и да съм си го направил по мой си начин, а не както е на схемата, но го тествах и работи. P1 си е обикновенно реле с 4 крачета което подава ток към P2 и P3 (но P3 е неактивно докато не се натисне педалчето) ... дано ме разбра :)


Потребителски аватар
i.e.i
Мнения: 2563
Регистриран на: Чет 28 апр 2005 9:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Бутон вместо 1 завъртане на ключът!

Мнениеот i.e.i » Съб 02 окт 2010 9:16


не можеш да запалиш дори и дупето си да одереш

Това важи само за собственика ,ако се сдуха нещо.За "ония" другите няма да е проблем.



Върни се в “Направи си сам!”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 28 госта