Колеги ето клипче от днес следобед.В общи линии това е
Бутон вместо 1 завъртане на ключът!
Правила на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
- Bai Sando
- Мнения: 8116
- Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
- Автомобил: Audi A 3
- Двигател: 2000 TDI 2006г
- Местоположение: Пазарджик
Re: Бутон вместо 1 завъртане на ключът!
Колеги ето клипче от днес следобед.В общи линии това е
- pas1.8mi
- Мнения: 5208
- Регистриран на: Нед 10 окт 2004 14:08
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: 1.8T AEB 1999
- Местоположение: София,Плевен
Re: Бутон вместо 1 завъртане на ключът!
Еваларка Колега!
П.П Може все пак да се подобри (облекчи) от релетата с цифрови схемки!
П.П Може все пак да се подобри (облекчи) от релетата с цифрови схемки!
- Bai Sando
- Мнения: 8116
- Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
- Автомобил: Audi A 3
- Двигател: 2000 TDI 2006г
- Местоположение: Пазарджик
Re: Бутон вместо 1 завъртане на ключът!
Е може ама немам толкова акъл за цифрова схема


- pas1.8mi
- Мнения: 5208
- Регистриран на: Нед 10 окт 2004 14:08
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: 1.8T AEB 1999
- Местоположение: София,Плевен
Re: Бутон вместо 1 завъртане на ключът!
Айде, айде!
КЛючова дума-тригери!
П.П Най-добре с ПИК-че,ама си трябва много акъл!
КЛючова дума-тригери! П.П Най-добре с ПИК-че,ама си трябва много акъл!

- Cypariss
- Мнения: 225
- Регистриран на: Нед 26 апр 2009 22:30
- Автомобил: VW GOLF II
- Двигател: GU
- Местоположение: Варна
Re: Бутон вместо 1 завъртане на ключът!
SANDO 1 виждам, че мн разбираш от жици и ток. Можеш ли да погледнеш моята тема и да помогнеш малко ? Много ще съм ти благодарен. Темата е viewtopic.php?f=5&t=194814 и евала за бутона прекрасно е станал.
- S_V
- Мнения: 54
- Регистриран на: Пон 05 фев 2007 2:43
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
- Контакти:
Re: Бутон вместо 1 завъртане на ключът!
Браво колега, много добре се е получило.
Бих ти предложил да поставиш и едно реле за време - смисал такъв след като цъкнеш един път и колата е на контакт и след да речем 30 сек или 60 сек според релето, ако не е получило сигнал от генератора (смисал колата не е запалила) да връща сама контакта, с цел да не я забравяш на контак, но от там идва другия проблем , ако си някаде на път и нещо ти стане с генератора и не зарежда сама ще си гаси колата и няма да можеш да се предвижиш до най - близкото населено място за да отсраниш проблема. От там ми хрумна само едно зумерче може да се сложи да писука когато колата е на контакт и не е запалена ....
Но и в този вариант в момента много ме радва.
Поздрави!!!
Бих ти предложил да поставиш и едно реле за време - смисал такъв след като цъкнеш един път и колата е на контакт и след да речем 30 сек или 60 сек според релето, ако не е получило сигнал от генератора (смисал колата не е запалила) да връща сама контакта, с цел да не я забравяш на контак, но от там идва другия проблем , ако си някаде на път и нещо ти стане с генератора и не зарежда сама ще си гаси колата и няма да можеш да се предвижиш до най - близкото населено място за да отсраниш проблема. От там ми хрумна само едно зумерче може да се сложи да писука когато колата е на контакт и не е запалена ....
Но и в този вариант в момента много ме радва.
Поздрави!!!
- Bai Sando
- Мнения: 8116
- Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
- Автомобил: Audi A 3
- Двигател: 2000 TDI 2006г
- Местоположение: Пазарджик
Re: Бутон вместо 1 завъртане на ключът!
Да и аз го мислих варианта с релето за време ама стават много релета много чудо под таблото
за сега за рестарт на контакта си използвам скришното копче и проблеми няма 
за сега за рестарт на контакта си използвам скришното копче и проблеми няма 
- Scarchu
- Мнения: 687
- Регистриран на: Пон 29 май 2006 10:21
- Автомобил: Black
- Двигател: with internal combustion
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Бутон вместо 1 завъртане на ключът!
Колеги, имам следното предложение за допълненителна сигурност:
http://www.constructor.bg/mk/Codova.htm
Мисълта ми е да се ползва схемата на фигура 3 за даване "на контакт". Разбира се ще трябва малка доработка за да се избегне разреждане на акумулатора.
http://www.constructor.bg/mk/Codova.htm
Мисълта ми е да се ползва схемата на фигура 3 за даване "на контакт". Разбира се ще трябва малка доработка за да се избегне разреждане на акумулатора.
Re: Бутон вместо 1 завъртане на ключът!
здравейте!
какво мислите за това нещо:
http://cgi.ebay.com/START-BUTTON-SHIFT- ... 4a9bdb024a
много ми е хванало окото
какво мислите за това нещо:
http://cgi.ebay.com/START-BUTTON-SHIFT- ... 4a9bdb024a
много ми е хванало окото
- eras3r
- Мнения: 763
- Регистриран на: Вто 23 сеп 2008 22:13
- Автомобил: Citroen C5 2014г
- Двигател: 2 0hdi 163hp
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Бутон вместо 1 завъртане на ключът!
raparty написа:здравейте!
какво мислите за това нещо:
http://cgi.ebay.com/START-BUTTON-SHIFT- ... 4a9bdb024a
много ми е хванало окото
Готино е да...но много парички бееееее 70 лева...в тази криза
Re: Бутон вместо 1 завъртане на ключът!
аз се чудех дали ще мога да го инсталирам без НИКАКВИ познания и опит...
- martveca
- Мнения: 66
- Регистриран на: Пет 30 ное 2007 1:35
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
Re: Бутон вместо 1 завъртане на ключът!
Колеги аз мисля че разгадах схемичката, представям ви я в малко по-четлив варянт, тези дни ще я пробвам и ако има някакви неточности ще я поправя.
- martveca
- Мнения: 66
- Регистриран на: Пет 30 ное 2007 1:35
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
Re: Бутон вместо 1 завъртане на ключът!
Колеги ,някой може ли да помогне, направих въпросната схемичка, но има един проблем, когато натисна бутона да включа на контакт ,се задейства и релето което включва стартера и понеже две неща от схемата на колегата SANDO 1 не ми бяха много ясни, едното е откаде трябва да идва + към контакта на Р3 и какъв тип са контактите на Р1 понеже от схемата не става много ясно,аз съм ги направил така както ми изглеждаха най логично, но явно не е това начина, моля ви някой ако е наясно как трябва да стане да ми обясни, на моята схема по горе се вижда как съм ги свързал аз, а на схемата на колегата съм отбелязал кое не ми е ясно.
- apchih
- Мнения: 542
- Регистриран на: Сря 07 фев 2007 22:12
- Автомобил: Ford Mondeo MK4 TDCi
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Бутон вместо 1 завъртане на ключът!
martveca написа:Колеги ,някой може ли да помогне, направих въпросната схемичка, но има един проблем, когато натисна бутона да включа на контакт ,се задейства и релето което включва стартера и понеже две неща от схемата на колегата SANDO 1 не ми бяха много ясни, едното е откаде трябва да идва + към контакта на Р3 и какъв тип са контактите на Р1 понеже от схемата не става много ясно,аз съм ги направил така както ми изглеждаха най логично, но явно не е това начина, моля ви някой ако е наясно как трябва да стане да ми обясни, на моята схема по горе се вижда как съм ги свързал аз, а на схемата на колегата съм отбелязал кое не ми е ясно.
+ за P3 го пусни от скрит бутон или от долния ляв педал
, така 3то реле няма да ти се затваря при 1то натискане на СТАРТ бутона (контакт) и преди да натиснеш СТАРТ бутона за да запалиш (да ти завърти стартера) натискаш по горе посочения педал
или скрит бутон и си в джаза. Доста се чудих докато зацепя каква е работата, може и да съм си го направил по мой си начин, а не както е на схемата, но го тествах и работи. P1 си е обикновенно реле с 4 крачета което подава ток към P2 и P3 (но P3 е неактивно докато не се натисне педалчето) ... дано ме разбра Re: Бутон вместо 1 завъртане на ключът!
не можеш да запалиш дори и дупето си да одереш
Това важи само за собственика ,ако се сдуха нещо.За "ония" другите няма да е проблем.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 49 госта