Сваляне на лака с така нареченият Body700 смивка
Тук се вижда как лака е останал на места.Аз използвах ситни дърводелски трици за бутане на лака като оставях bodyto да подейства 15,20 минутки и после ги нанасях върху джантата като ги разтъргвах с четката с цел бутане,там където не успявах използвах дървена шпатулка,която си направих от бук.След като се бутне лака се измива обилно със сапунена вода,тя прекратява реакцийте на bodyto.И следва най-не приятната процедура търкането със шкурките
Ето и размерите които аз използвах
като на едната джанта почнах от 320,а другата която е заварявана от 150(всяка джанта си е сама за себе си,трябва според нея да се прецени от колко да се почне .
Реших да използвам един метод който доста време го обмислях и накрая се реших да го приложа.
Доста се чудех дали няма да се разглоби джантата,но като разбрах,че свалянето става с трупче и чук бях вече спокоен.Застопорих колелото да се движи с 50км/ч,като почнах да търкам от P150 до P2000.Тука набарах една особеност която сам е забелязах.Вдигнах скороста до 160км/ч и е застопорих.Първоначално ми се стори малко страшничко ,но бързо свикнах.Ефекта почна да става много голям.Последните два листа от P2000 ги минах почти без вода,тогава се усети най-големият ефект от търкането със шкурката говоря конкретно за P2000 ,до като при малките размери е обратното,колкото повече вода толкова по добре.Ето го и крайният ефект със шкурките
тука може да се види изразходвана шкурка за джанта и половина,както и да се разбере колко жулене го чака този който се хване с 9j.Малко повече от половин кофа.
