Пасат B3 и B4 -тунинг,подобрения...тема за всички с B3 и B4

Споделете опит за собственоръчно направени подобрения или ремонти на вашият Volkswagen или попитайте как да ги направите сами
Потребителски аватар
vackooo
Мнения: 1475
Регистриран на: Чет 06 авг 2009 20:51
Автомобил:
Двигател: 1.8 20VT AEB
Местоположение: Пловдив Майна!!!

Re: Пасат B3 и B4 -тунинг,подобрения...тема за всички с B3 и B4

Мнениеот vackooo » Вто 22 май 2012 8:46


Нещо не те разбирам колега ....Казвам, че не е много по-нисък от прага, нали това се търси..щото като е много и става неестествено...
Ами по тунинг форумите, всеки трети, да не кажа втори ес такъв от Голф нож ...не че е важно де[/quote]

В крайна сметка е важно ти да се кефиш,след като ти харесва немисля,че има значение какво мисля Аз,или някои друг :beer




Потребителски аватар
DoH_KuXoT
Мнения: 6265
Регистриран на: Пон 12 сеп 2005 14:01
Автомобил:
Двигател:

Re: Пасат B3 и B4 -тунинг,подобрения...тема за всички с B3 и B4

Мнениеот DoH_KuXoT » Вто 22 май 2012 10:53


мога да Ви кажа колеги, че най-гадното нещо е да направиш нещо с мерак и да ти кажат , че не струва. Имайте го на ум винаги, всеки е с различен вкус и когато давате оценка, старите хора са казали "или хубаво, или нищо". Не говорим за случаите , в които виждате че колегата е направил нещо опасно за живота му, рязал правил заварявал пружини да речем... когато става въпрос на вкус ако не Ви допада, недейте да изстрелвате веднага виждането си. Това убива всякакъв ентусиазъм и не е правилно.


Потребителски аватар
JC
Мнения: 809
Регистриран на: Сря 02 яну 2008 22:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Пасат B3 и B4 -тунинг,подобрения...тема за всички с B3 и B4

Мнениеот JC » Сря 23 май 2012 23:55


Няма проблем, аз не искам само одобрения, пък и става въпрос за една броня.
Даже събирам доста акъл....но нека критиката да е градивна, а не да ми се отг. на БЕ, ..и то без да се познаваме!
А и ДонКихот е прав за уважението на труда!В случая съм сложил едни пластмаси, но в такава тема мислех, че ще прочета маалко по-интересни коментари :D
То това е идеята на тази тема, всеки да дава мнения и да се дискутира.

А реално на двама не им харесва, другите може пък да ги кефи хахахх

П.П. Забелязал съм, че хора каращи В3, не харесват В4те и това ми е странно :D

П.П. По темата- За тези Пасати няма нищо, като добавки за бронии и ...вариянта е или да се слагат и приспособяват от др сходни с годината на производство автомобили от VAG или да се правят по калъп нови бронии ...но аз се придържам към стоковите детайли по колите, щото др. е на 95% кич !
А гледам и по чуждите тунинг теми, нещата стоят именно така, максимално изчистен стоков вид,хубави джанти, окачване и колата да е над средното ниво като поддръжка!


Потребителски аватар
110afn
Мнения: 1904
Регистриран на: Нед 25 окт 2009 13:55
Автомобил: Audi A6
Двигател: AFN
Местоположение: Враца

Re: Пасат B3 и B4 -тунинг,подобрения...тема за всички с B3 и B4

Мнениеот 110afn » Чет 24 май 2012 8:29


Колега JC, не оставяй с впечатление за омаловажаване на труда или нещо подобно. Доста неща съм прочел от форума и съм си човъркал по колата без да тичам по майстори, което не е никак малко. И аз искам да сменя ножа , но не намирам Сеатов. Благодарение на трудът и снимките ти (без ирония го казвам) , стигнах до извода за мене си, да пригаждам тесен нож.
А иначе ти сам си си отговорил, че най-добре става с падане на цялата предница надолу, но пък нали са ежедневки :screwy


Потребителски аватар
vackooo
Мнения: 1475
Регистриран на: Чет 06 авг 2009 20:51
Автомобил:
Двигател: 1.8 20VT AEB
Местоположение: Пловдив Майна!!!

Re: Пасат B3 и B4 -тунинг,подобрения...тема за всички с B3 и B4

Мнениеот vackooo » Чет 24 май 2012 9:31


Значи пак не сте разбрали правилно,тъй като аз казах,че не ми харесва с този нож,неозначава ,че Б4-ки не ми харесват,напротив.И за да не стане пак някои да не е разбрал,ще кажа защо не ми харесва.Спец. при б3-ките като се сложи този нож се получава една много неприятна чупка и самата броня става като козирка.


Потребителски аватар
JC
Мнения: 809
Регистриран на: Сря 02 яну 2008 22:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Пасат B3 и B4 -тунинг,подобрения...тема за всички с B3 и B4

Мнениеот JC » Чет 24 май 2012 23:09


Няма проблем колеги :D
На живо много добре изглежда, но погледнато отстрани има какво да се желае ...
Освен и прагове да се правят, но не знам какви..не съм виждал нещо което да ми харесва..
Но ще покарам така, засега ми харесва доста, по-натам ако намеря сеатов мога да пробвам и с него :D

А на В3те и В4те, извивките на предните бронии не са ли еднакви, защото тук добре си застава ножа?
Имам счупена броня от В3, но трябва да ги сравня!


Потребителски аватар
vackooo
Мнения: 1475
Регистриран на: Чет 06 авг 2009 20:51
Автомобил:
Двигател: 1.8 20VT AEB
Местоположение: Пловдив Майна!!!

Re: Пасат B3 и B4 -тунинг,подобрения...тема за всички с B3 и B4

Мнениеот vackooo » Пет 25 май 2012 11:29


Мисля че на б3 стои малко по ръбава самата извивка,НО не съм на 100% сигурен

Последна промяна от gr_kanev на Пет 22 юни 2012 8:34, променено общо 1 път.
Причина: ненужно цитиране - прочети http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=4&t=11939 (особено последният пост на dobrin)


Потребителски аватар
frank_morris
Мнения: 8
Регистриран на: Пет 03 юли 2009 17:47
Автомобил: Volkswagen Passat B5
Двигател: 1.8 ADR 1998
Местоположение: Burgas

Re: решетка без емблема,широк нож,16" Borbet A.... Пасат В4

Мнениеот frank_morris » Пет 22 юни 2012 7:43


DoH_KuXoT написа:
Winner25 написа:
DoH_KuXoT написа:днес си правих реглаж на предницата. Разкрачих предните колела. :mrgreen: Сега е бегачка :Mr Green Fun

В какъв смисъл? С дистанционни фланци или наклона на колелото :roll:

със страничния ъгъл. Фланци отпред не са ми нужни, отзад бих сложил 20мм но по натам.


само гледай да не фърлиш каретата скоро ;)


Потребителски аватар
DoH_KuXoT
Мнения: 6265
Регистриран на: Пон 12 сеп 2005 14:01
Автомобил:
Двигател:

Re: решетка без емблема,широк нож,16" Borbet A.... Пасат В4

Мнениеот DoH_KuXoT » Пет 22 юни 2012 9:00


frank_morris написа:
DoH_KuXoT написа:
Winner25 написа:
DoH_KuXoT написа:днес си правих реглаж на предницата. Разкрачих предните колела. :mrgreen: Сега е бегачка :Mr Green Fun

В какъв смисъл? С дистанционни фланци или наклона на колелото :roll:

със страничния ъгъл. Фланци отпред не са ми нужни, отзад бих сложил 20мм но по натам.


само гледай да не фърлиш каретата скоро ;)

колега явно си чел цялата тема :да: обаче аз колата я смених отдавна, проблем с каретата нямаше за 30хил км, новия собственик и той не се е оплакал


Потребителски аватар
DoH_KuXoT
Мнения: 6265
Регистриран на: Пон 12 сеп 2005 14:01
Автомобил:
Двигател:

Re: Пасат B3 и B4 -тунинг,подобрения...тема за всички с B3 и B4

Мнениеот DoH_KuXoT » Вто 26 юни 2012 12:17


абе момци никой ли не чопли вече ? :dummy:


Потребителски аватар
nokiangage
Мнения: 3374
Регистриран на: Сря 03 фев 2010 12:40
Автомобил: Passat B3 - 35i
Двигател: 1.8 RP 1990 - 90 hp. LPG only
Местоположение: Плевен, Варна
Контакти:

Re: Пасат B3 и B4 -тунинг,подобрения...тема за всички с B3 и B4

Мнениеот nokiangage » Вто 26 юни 2012 18:48


:Mr Green Fun , я да ви питам, някой карал ли е с 225/45/R17 за задни и 215/45/R17 предни? Знам, че има стабилна разлика в диаметъра на гумите, но сега съм с 205/50/R15 и имам още поне 1,5-2 см до амортисьора? Благодаря предвартелно :beer .


Потребителски аватар
Golf_Diesel_
Мнения: 2929
Регистриран на: Вто 02 дек 2008 22:08
Автомобил: Vw Golf 5 TDI
Двигател: BMM
Местоположение: Силистра

Re: Пасат B3 и B4 -тунинг,подобрения...тема за всички с B3 и B4

Мнениеот Golf_Diesel_ » Вто 26 юни 2012 18:57


Според мен 225/45/17 ще ти запират в калниците.Това по външен диаметър идва 195/65/15 и за Пасат Б3 идва височко.


Потребителски аватар
Winner25
Мнения: 7339
Регистриран на: Пон 14 мар 2005 15:33
Автомобил: VW Passat B4 B6
Двигател: ABS BKC
Местоположение: Казанлък

Re: Пасат B3 и B4 -тунинг,подобрения...тема за всички с B3 и B4

Мнениеот Winner25 » Вто 26 юни 2012 20:39


Аз съм карал 195/65/15 само че на Б4. А б3 отпред мисля че е по-нисък. А 225/45 е доста по-широка. Зависи и от широчината и ЕТ на джантите. Ама като цяло гуми с по-голям диаметър не ми допадат :mrgreen: Колата става значително по-тромава, а и без това 90к.с. не са толкова много.
Сега карам с 195/40 R16 :)


Потребителски аватар
DoH_KuXoT
Мнения: 6265
Регистриран на: Пон 12 сеп 2005 14:01
Автомобил:
Двигател:

Re: Пасат B3 и B4 -тунинг,подобрения...тема за всички с B3 и B4

Мнениеот DoH_KuXoT » Сря 27 юни 2012 12:28


215/40 съм карал с ет минус 10 на 9J 16 нямаше ядове. Пешката може да каже за 17, но от кола до кола, колко е увиснала, колко са меки пружините, може да имаш сменен панел сложен 2 сантима навътре :Mr Green Fun , може калниците да не са еднакво изнесени. Проба грешка, тва е положението.


Потребителски аватар
vackooo
Мнения: 1475
Регистриран на: Чет 06 авг 2009 20:51
Автомобил:
Двигател: 1.8 20VT AEB
Местоположение: Пловдив Майна!!!

Re: Пасат B3 и B4 -тунинг,подобрения...тема за всички с B3 и B4

Мнениеот vackooo » Сря 27 юни 2012 17:19


DoH_KuXoT написа:215/40 съм карал с ет минус 10 на 9J 16 нямаше ядове. Пешката може да каже за 17, но от кола до кола, колко е увиснала, колко са меки пружините, може да имаш сменен панел сложен 2 сантима навътре :Mr Green Fun , може калниците да не са еднакво изнесени. Проба грешка, тва е положението.

Е карал си с 215/40 и ет-10 без окачване :mrgreen: има разлика,аз бях сложил едни 17-ки,с 215/35 17 отпред и 215/45 17 отзад и нямах проблеми с опиране



Върни се в “Направи си сам!”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 45 госта