как да оправя пласмасите на голф 4???

Споделете опит за собственоръчно направени подобрения или ремонти на вашият Volkswagen или попитайте как да ги направите сами
Потребителски аватар
Individual
R.I.P
Мнения: 324
Регистриран на: Чет 11 окт 2007 21:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот Individual » Пон 07 яну 2008 17:27


Пепелника го извадих като го зачекнах с една отверка първо от едната страна после отдругата и го издърпах навънка,технологията е като на Дон Хуан много мъка и търкане с пластмасови лъжички като колегата :D :wink: ,използвах спрей с пластификатор в едно купих ги от Бриколажа сив с алуминиев ефект и черен мат.Това под пепелника е някакво капаче което покрива една букса незнам и аз за какво е и всъщност стои над пепелника под климатроника а другото е рамката на климатроника :wink:




Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Пон 07 яну 2008 17:37


:? Аз да попитам всъщност ква е ролята на пластификатора в цялата история?


Потребителски аватар
Vladko
Мнения: 2480
Регистриран на: Вто 07 дек 2004 16:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Vladko » Пон 07 яну 2008 18:10


Individual написа:...Това под пепелника е някакво капаче което покрива една букса незнам и аз за какво е и всъщност стои над пепелника под климатроника...

Това ви капаче крие буксата за диагностика-никога ли не сте правили диагностика?


Потребителски аватар
angell
Мнения: 214
Регистриран на: Пет 18 фев 2005 17:06
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот angell » Вто 08 яну 2008 12:01


Individual написа:Пепелника го извадих като го зачекнах с една отверка първо от едната страна после отдругата и го издърпах навънка,технологията е като на Дон Хуан много мъка и търкане с пластмасови лъжички като колегата :D :wink: ,използвах спрей с пластификатор в едно купих ги от Бриколажа сив с алуминиев ефект и черен мат.Това под пепелника е някакво капаче което покрива една букса незнам и аз за какво е и всъщност стои над пепелника под климатроника а другото е рамката на климатроника :wink:

R32 стил добре ли става??? няма ли да се изтърка с пипането ... аз гледах фирма / завод/ която ги прави такива сиви и не се трият... при тебе качеството как е че мн. ме радва сивия цвят вътре и отвън, гладко или грапаво е станало и лесно ли се трие... ако се направи по ръкохватките


Потребителски аватар
Individual
R.I.P
Мнения: 324
Регистриран на: Чет 11 окт 2007 21:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот Individual » Вто 08 яну 2008 12:20


Ами доста добре се получи,седи леко грапаво но не много и не се трие въобще :wink:


Потребителски аватар
skotis
Мнения: 1974
Регистриран на: Нед 09 сеп 2007 0:10
Автомобил: VW Golf IV 1.8T GTI
Двигател: AGU
Местоположение: София

Мнениеот skotis » Вто 08 яну 2008 17:00


Rabbit_TDI написа::? Аз да попитам всъщност ква е ролята на пластификатора в цялата история?

Ролята на пластификатора е много голяма, необходим е когато се боядисва пластмаса ;)


Dimitko
Мнения: 6
Регистриран на: Пон 05 фев 2007 15:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Добрич

Мнениеот Dimitko » Сря 16 яну 2008 12:09


Колеги да попитам нещо,понеже моят интериор не е черен,за дръжките на вратите говоря,те са сиви.Мога ли да ги пръсна с черен спреи,след като им сваля гуменото покритие разбира се?


Потребителски аватар
skotis
Мнения: 1974
Регистриран на: Нед 09 сеп 2007 0:10
Автомобил: VW Golf IV 1.8T GTI
Двигател: AGU
Местоположение: София

Мнениеот skotis » Сря 16 яну 2008 13:31


Щом не ти е черен салона, значи е светлия салон...по добре сребристи ги пръсни ;)


Потребителски аватар
anger
Мнения: 788
Регистриран на: Пон 07 мар 2005 18:50
Автомобил: GTE GMK7 und Tiguan MK2 TDI
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот anger » Нед 20 яну 2008 20:28


Извинявам се, че се връщам малко в началото на темата, но тук може да видите какво представляват пластмасите на любимите ни автомобили:

Изображение

Снимката е взета от mobile.bg


Потребителски аватар
iGolf
Мнения: 1073
Регистриран на: Вто 25 сеп 2007 22:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русe/London
Контакти:

Мнениеот iGolf » Нед 20 яну 2008 22:02


това нещо винаги ме е отвръщавало в който и да е автомобил!честно,дори да бях с такъв кич щях да го остържа зверски този махагон,мойте съм си ги направил черан мат и вече 6 месеца не са мръднали!!!


Потребителски аватар
TDI-RS
Мнения: 679
Регистриран на: Пет 01 сеп 2006 18:21
Автомобил: RS TDI
Двигател: V6 TDI
Местоположение: Ловеч

Мнениеот TDI-RS » Чет 31 яну 2008 14:25


anger написа:Извинявам се, че се връщам малко в началото на темата, но тук може да видите какво представляват пластмасите на любимите ни автомобили:

Изображение

Снимката е взета от mobile.bg

колега, понеже и аз съм виждал пластмасите на голф4 / бора и знам, че са черни
не си ли се замислял, че тези на снимката може да са от кола на някой мунер, който преди време ей - така си е решил да ги смени с някакви от ибея... и ето ти ефекта...


Потребителски аватар
anger
Мнения: 788
Регистриран на: Пон 07 мар 2005 18:50
Автомобил: GTE GMK7 und Tiguan MK2 TDI
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот anger » Чет 31 яну 2008 15:14


TDI-RS написа:...

Разбира се, много е вероятно да е така, но според мен фабрично материала е "кофичка от кисело мляко", както беше написал колегата L&R. Едно е материал (PVC), друго е покритие на материала - направи разлика. Всъщност от каквото и да е направен си остава факт годността му в годините. :roll:


Потребителски аватар
TDI-RS
Мнения: 679
Регистриран на: Пет 01 сеп 2006 18:21
Автомобил: RS TDI
Двигател: V6 TDI
Местоположение: Ловеч

Мнениеот TDI-RS » Чет 31 яну 2008 15:34


сега аз разликата колега я знам, щото точно дипломната ми е била за пвц - енталпии и температури при преобразуване.
а за да те открехна още повече, ще ти кажа, че материалите от които са изработват подобни детайли са abs или pet, pvc е съвсем трето нещо
и ако си запознат с технологиите на шпритцване на такива материали ще знаеш, че това отгоре е покритие
а такова пкритие фв не правят
те ползват изходни суровини с вградени оцветители като пластификатори при шпритцването
затова показаните от тебе детайли за мене са си чист мюнинг от ибей!


Потребителски аватар
L&R
Мнения: 9371
Регистриран на: Чет 09 юни 2005 15:19
Автомобил: CCC
Двигател:
Местоположение: coffeeforums.bg
Контакти:

Мнениеот L&R » Чет 31 яну 2008 15:41


аз нищо не разбирам, но тема как да си оправим пластмасите на голф2, 3
няма
, няма и да има ... хайде стига лирични отклонения 8)


Потребителски аватар
TDI-RS
Мнения: 679
Регистриран на: Пет 01 сеп 2006 18:21
Автомобил: RS TDI
Двигател: V6 TDI
Местоположение: Ловеч

Мнениеот TDI-RS » Чет 31 яну 2008 15:46


е, ти сега ако кажеш, че при г2 и г3 е по - добре положението ще те призная.

п.с. и това не са отклонение, а информация, която е ключа към възмикналият спор за кофичките кисело мляко :wink:



Върни се в “Направи си сам!”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 7 госта