как да оправя пласмасите на голф 4???
Правила на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
- Individual
- R.I.P
- Мнения: 324
- Регистриран на: Чет 11 окт 2007 21:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
Пепелника го извадих като го зачекнах с една отверка първо от едната страна после отдругата и го издърпах навънка,технологията е като на Дон Хуан много мъка и търкане с пластмасови лъжички като колегата
,използвах спрей с пластификатор в едно купих ги от Бриколажа сив с алуминиев ефект и черен мат.Това под пепелника е някакво капаче което покрива една букса незнам и аз за какво е и всъщност стои над пепелника под климатроника а другото е рамката на климатроника 
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
Individual написа:Пепелника го извадих като го зачекнах с една отверка първо от едната страна после отдругата и го издърпах навънка,технологията е като на Дон Хуан много мъка и търкане с пластмасови лъжички като колегата![]()
,използвах спрей с пластификатор в едно купих ги от Бриколажа сив с алуминиев ефект и черен мат.Това под пепелника е някакво капаче което покрива една букса незнам и аз за какво е и всъщност стои над пепелника под климатроника а другото е рамката на климатроника
R32 стил добре ли става??? няма ли да се изтърка с пипането ... аз гледах фирма / завод/ която ги прави такива сиви и не се трият... при тебе качеството как е че мн. ме радва сивия цвят вътре и отвън, гладко или грапаво е станало и лесно ли се трие... ако се направи по ръкохватките
- Individual
- R.I.P
- Мнения: 324
- Регистриран на: Чет 11 окт 2007 21:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
- TDI-RS
- Мнения: 679
- Регистриран на: Пет 01 сеп 2006 18:21
- Автомобил: RS TDI
- Двигател: V6 TDI
- Местоположение: Ловеч
anger написа:Извинявам се, че се връщам малко в началото на темата, но тук може да видите какво представляват пластмасите на любимите ни автомобили:
Снимката е взета от mobile.bg
колега, понеже и аз съм виждал пластмасите на голф4 / бора и знам, че са черни
не си ли се замислял, че тези на снимката може да са от кола на някой мунер, който преди време ей - така си е решил да ги смени с някакви от ибея... и ето ти ефекта...
- anger
- Мнения: 788
- Регистриран на: Пон 07 мар 2005 18:50
- Автомобил: GTE GMK7 und Tiguan MK2 TDI
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
TDI-RS написа:...
Разбира се, много е вероятно да е така, но според мен фабрично материала е "кофичка от кисело мляко", както беше написал колегата L&R. Едно е материал (PVC), друго е покритие на материала - направи разлика. Всъщност от каквото и да е направен си остава факт годността му в годините.
- TDI-RS
- Мнения: 679
- Регистриран на: Пет 01 сеп 2006 18:21
- Автомобил: RS TDI
- Двигател: V6 TDI
- Местоположение: Ловеч
сега аз разликата колега я знам, щото точно дипломната ми е била за пвц - енталпии и температури при преобразуване.
а за да те открехна още повече, ще ти кажа, че материалите от които са изработват подобни детайли са abs или pet, pvc е съвсем трето нещо
и ако си запознат с технологиите на шпритцване на такива материали ще знаеш, че това отгоре е покритие
а такова пкритие фв не правят
те ползват изходни суровини с вградени оцветители като пластификатори при шпритцването
затова показаните от тебе детайли за мене са си чист мюнинг от ибей!
а за да те открехна още повече, ще ти кажа, че материалите от които са изработват подобни детайли са abs или pet, pvc е съвсем трето нещо
и ако си запознат с технологиите на шпритцване на такива материали ще знаеш, че това отгоре е покритие
а такова пкритие фв не правят
те ползват изходни суровини с вградени оцветители като пластификатори при шпритцването
затова показаните от тебе детайли за мене са си чист мюнинг от ибей!
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 87 госта