Премигване на аварийки при натискане на спирачки

Споделете опит за собственоръчно направени подобрения или ремонти на вашият Volkswagen или попитайте как да ги направите сами
Потребителски аватар
djshomi
Мнения: 1201
Регистриран на: Нед 02 юли 2006 11:33
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: СО

Премигване на аварийки при натискане на спирачки

Мнениеот djshomi » Сря 13 авг 2008 14:33


Значи Карам си онзи ден по един Г3 и човека като натисне спирачките и му присветкват първо аварийките а после стоповете но си личеше че маи имаше вода в стопа щото не го правеше всеки път.На мен ми хареса и сега мисля как да го сътвора и приемам предложения.Мисля че вместо при рязко намаляне на скороста по цариградско да натискам копчето на аварииките може примерно 3 пъти да мигат и после да светнат стоповете.
Как мислите дали е възможно да се направи.
mod edit: Vizor
Пишете по темата.. !




Потребителски аватар
vladtod®
Мнения: 2080
Регистриран на: Вто 28 мар 2006 15:39
Автомобил: Passat
Двигател:

Мнениеот vladtod® » Сря 13 авг 2008 14:48


По едно време имаше премигване на стоповете ,сега аварийните после стоповете,аджеба дали няма да псуваш ако някой ти прави тоя мурафет постоянно и се заблуждаваш всеки път,дали ще спира или просто си намаля. :!:


Потребителски аватар
L&R
Мнения: 9371
Регистриран на: Чет 09 юни 2005 15:19
Автомобил: CCC
Двигател:
Местоположение: coffeeforums.bg
Контакти:

Мнениеот L&R » Сря 13 авг 2008 14:52


Това трябва да се случва само при много рязко спиране, откажи се най- добре.


Потребителски аватар
dinkonikolaev
Мнения: 1838
Регистриран на: Сря 25 юни 2008 16:58
Автомобил: VW Golf 2 GTI Golf 3 Variant
Двигател: PF AAM
Местоположение: Нова Загора

з

Мнениеот dinkonikolaev » Сря 13 авг 2008 14:57


4ета и не вярвам на о4ите си :lol: :lol: :lol: както казва дядо когато го питам за нещо по колата"те в завода вси4ко са сложили" та е време и аз да го кажа та колега добар е замисала но както каза L&R да светват при рязко спиране ина4е наи много някои да ти залепи задницата на колата :lol:


Потребителски аватар
djshomi
Мнения: 1201
Регистриран на: Нед 02 юли 2006 11:33
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: СО

Мнениеот djshomi » Сря 13 авг 2008 15:15


Ок допълвам при ряско спиране , но на мен вече ми се струва почти невъзможно за направа.А като гледам коментарите са на хора които не са от софия и си нямат на идея че на ден по цариградско има поне 5 катастрофи при които някои те е натресъл от зад.
Ако админа реши че е глупост да я истрие темата .


Потребителски аватар
znainainai
Мнения: 5287
Регистриран на: Пон 04 дек 2006 21:24
Автомобил: Golf4
Двигател: MK 4 98 AHF
Местоположение: Русе

Мнениеот znainainai » Сря 13 авг 2008 15:23


Идейно е но при аварийно спиране или иначе казано педала до тенекия освен стоповете да тръгват и аварийките. Аз имам навика като има препядствие пред мен освен стоповете да пускам и аварийките три пъти съм се оттървал да ми влязат в багажника в момента в който тръгнат аварийките виждам как тоя който кара зад мен набива котараците :D
п.п. Този вариант го ползвам при: ПТП или препядствие на пътя което няма как да се избегне ( задръстване заради нещо) и т.н.
п.п.п. Използвам го САМО когато наистина има нужда не за щяло и нещяло щото нали знаете приказката за "Лъжливото овчарче"


Потребителски аватар
ittso
Мнения: 154
Регистриран на: Пет 15 юни 2007 23:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот ittso » Сря 13 авг 2008 22:39


djshomi написа:Ок допълвам при ряско спиране , но на мен вече ми се струва почти невъзможно за направа.А като гледам коментарите са на хора които не са от софия и си нямат на идея че на ден по цариградско има поне 5 катастрофи при които някои те е натресъл от зад.
Ако админа реши че е глупост да я истрие темата .

1. Взимаш някакъв подобен датчик. http://en.wikipedia.org/wiki/Accelerometer
2. Запояваш му няколко жици и някакъв силов комутатор, може и реле.
3. Свързваш устройството.
4. Калиброваш системата.
5. Кефиш се, може и да се надуваш. :lol:

Датчик за ускорение има в модула за управление на еърбег. Потърси някой модул на който са сработвали еърбеците и не подлежи на ресет.


Потребителски аватар
racing_team_vidin
Мнения: 1840
Регистриран на: Съб 09 фев 2008 2:34
Автомобил: BMW E65 Sport Package
Двигател:
Местоположение: Видин

Мнениеот racing_team_vidin » Чет 14 авг 2008 0:10


L&R написа:Това трябва да се случва само при много рязко спиране, откажи се най- добре.

БМВ имаха такива проекти, при рязко натискане на спирачката пуска аварийните, било с цел, да привлече допълнително внимание на задно движещите :roll:
реализацията..... честно казано в момента се сещам за няколко но.... :roll:


Потребителски аватар
Andonov
Мнения: 3927
Регистриран на: Вто 06 мар 2007 8:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ямбол
Контакти:

Мнениеот Andonov » Чет 14 авг 2008 7:53


racing_team_vidin написа:
L&R написа:Това трябва да се случва само при много рязко спиране, откажи се най- добре.

БМВ имаха такива проекти, при рязко натискане на спирачката пуска аварийните, било с цел, да привлече допълнително внимание на задно движещите :roll:
реализацията..... честно казано в момента се сещам за няколко но.... :roll:


Доста нови коли вече го имат. :wink:


jims
Мнения: 1089
Регистриран на: Вто 26 юни 2007 12:18
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот jims » Чет 14 авг 2008 8:56


-

Последна промяна от jims на Сря 11 юни 2025 10:06, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
ZZ_TOP
Мнения: 202
Регистриран на: Пет 22 юни 2007 18:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Мнениеот ZZ_TOP » Чет 14 авг 2008 9:36


да идеята е добра, ама по-добре наистина да светват аварийките едновременно със спирачките или със закъснение от 1 до 3сек. от спирачките

п.п : мисля че може да се използва за целта шоков датчик от аларма с регулиране на чувствителността , замисала е като се "изправиш" на спирачкитте се задеиства датчика и подава инпулс към релето за аварийките , нека по компетентните в микро-електрониката да кажат можели да стане така :wink:

Последна промяна от ZZ_TOP на Чет 14 авг 2008 10:17, променено общо 2 пъти.


Потребителски аватар
L&R
Мнения: 9371
Регистриран на: Чет 09 юни 2005 15:19
Автомобил: CCC
Двигател:
Местоположение: coffeeforums.bg
Контакти:

Мнениеот L&R » Чет 14 авг 2008 10:26


Ако има читав датчик и имаш инсталиран TURNMINATOR той има вход за пускане на аварийните така че ще стане лесно, но си трябва специален датчик.


Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12509
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Vizor » Пет 15 авг 2008 23:14


Ще помоля без глупави коментари, кой бил от село и кой бил за малко! Не цапайте темата. Ако нямате какво да кажете, не го казвайте тук!


Потребителски аватар
valyo_v
Мнения: 367
Регистриран на: Нед 28 яну 2007 23:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Добрич
Контакти:

Мнениеот valyo_v » Нед 17 авг 2008 13:40


един приятел си купи пежо 308 и го има като екстра това,но при него не се задействат авариините всеки път а само при мн рязко спиране! според мен ако това става винаги,ще дразни и ще заблуждава!

като идея от мен(но не съм много на ясно с датчиците на АБС-а)
ако може да се вземе някак от абс-а ел. сигнал,вече не е проблем да се направи да се включват авариините при яко спиране когато се задейства абс-а (от друга страна зимата ще се включват по лесно,но поне за лятото и за сух асвалт би трябвало да стане)

сега остава само специалистите да кажат възможно ли е извличането на ел сигнал и от къде :)

успех


Потребителски аватар
zfa159
Мнения: 7908
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот zfa159 » Нед 17 авг 2008 18:56


Честно казано не е толкова сложно да се реализира.
Започвам малко от изходните данни :
-рязко спиране със или без задействане на АБС-а (АБС-а не винаги задейства при спиране рязко с много ниска скорост затова по-добре да си се задейства независимо от него пък и е по-просто решението).
-авариините светят докато пуснеш педала и то едновременно със стоповете - това да светват преди стоповете е живо самоубииство ;)
Ето как е най-удачно и просто за реализация при по-старичка кола според мен :
- разглежда се конструкцията на педала и се закрепя още една стоп машинка ама настроена за друг натиск.Повечето подлежат на регулиране и то в страшно голям диапазон.Гласи се да сработва при по-голям натиск от обикновенния - да кажем почти в края на педала (което отговаря на рязко спиране).Все пак калибрирането зависи и от накладки и от гуми и всякакви фактори ама идеята е да се задейства при рязко намаляване (дефиницята за това при всеки шофьор и всяка кола е индивидуална).
-след като е закачена машинката се свързва към две релета или пък едно двойно което се закача по подходящия начин към ключа за авариините примерно (както правят с алармите,които мигат с мигачите ама там е направо за жиците към крушките).
Тогава какво се получава :
1.При по-плавно спиране не работи тази система.
2.При рязко спиране независимо от АБС-а системата сработва и подава сигнал към авариините и си светят и стоповете.
3.Дори да се прецака тази система тя не влияе по никакъв начин на заводската с което не създава риск да останете и без стопове - аз така превзех един бус,после и бой ядох ама накрая поне катаджията му изтресе акта на него за техническо неизправно мпс и му спря от движение буса....не че можеше да се движи де :)
Та да се върна на темата...
4.Зимно време или на лош път АБС-а ако има такъв сработва ама той подпира педала нагоре при което няма да позволи той да падне до толкова,че да задейства системата.....зимата няма рязко спиране :) Макар,че мен са ме удряли отзад зимата ама човека просто се подхлъзна,а не че не ме е видял (АБС + 4 нови зимни гуми....аз си го очаквах :) ).
5.Системата е абсолютно приложима за всякакви коли и с АБС и без и т.н.
Виждал съм датчик за стопове от бус Форд Транзит и той позволява да се монтира на някаква елементарна планка и регулиране на сработването до ход от сорта на 4-5см (а и това трябва да се съобрази при монтажа на планката....просто да е по-навътре ама така,че да не пречи на педала по никакъв начин).
Самата електрическа схема мисля,че не е сложна и само трябва да се внимава при свързването към ел.схемата на колата ама не е нищо сложно.
Ако някой все пак има интерес да попита да му обесня по-подробно :)
И по повод Цариградско - който не е спирал от 120 до 0 там на баирчето или при Плиска не е живял пълноценно :lol:



Върни се в “Направи си сам!”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 19 госта