Значи Карам си онзи ден по един Г3 и човека като натисне спирачките и му присветкват първо аварийките а после стоповете но си личеше че маи имаше вода в стопа щото не го правеше всеки път.На мен ми хареса и сега мисля как да го сътвора и приемам предложения.Мисля че вместо при рязко намаляне на скороста по цариградско да натискам копчето на аварииките може примерно 3 пъти да мигат и после да светнат стоповете.
Как мислите дали е възможно да се направи.
mod edit: Vizor
Пишете по темата.. !
Премигване на аварийки при натискане на спирачки
Правила на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
- dinkonikolaev
- Мнения: 1838
- Регистриран на: Сря 25 юни 2008 16:58
- Автомобил: VW Golf 2 GTI Golf 3 Variant
- Двигател: PF AAM
- Местоположение: Нова Загора
з
4ета и не вярвам на о4ите си
както казва дядо когато го питам за нещо по колата"те в завода вси4ко са сложили" та е време и аз да го кажа та колега добар е замисала но както каза L&R да светват при рязко спиране ина4е наи много някои да ти залепи задницата на колата 




- znainainai
- Мнения: 5287
- Регистриран на: Пон 04 дек 2006 21:24
- Автомобил: Golf4
- Двигател: MK 4 98 AHF
- Местоположение: Русе
Идейно е но при аварийно спиране или иначе казано педала до тенекия освен стоповете да тръгват и аварийките. Аз имам навика като има препядствие пред мен освен стоповете да пускам и аварийките три пъти съм се оттървал да ми влязат в багажника в момента в който тръгнат аварийките виждам как тоя който кара зад мен набива котараците
п.п. Този вариант го ползвам при: ПТП или препядствие на пътя което няма как да се избегне ( задръстване заради нещо) и т.н.
п.п.п. Използвам го САМО когато наистина има нужда не за щяло и нещяло щото нали знаете приказката за "Лъжливото овчарче"

п.п. Този вариант го ползвам при: ПТП или препядствие на пътя което няма как да се избегне ( задръстване заради нещо) и т.н.
п.п.п. Използвам го САМО когато наистина има нужда не за щяло и нещяло щото нали знаете приказката за "Лъжливото овчарче"
djshomi написа:Ок допълвам при ряско спиране , но на мен вече ми се струва почти невъзможно за направа.А като гледам коментарите са на хора които не са от софия и си нямат на идея че на ден по цариградско има поне 5 катастрофи при които някои те е натресъл от зад.
Ако админа реши че е глупост да я истрие темата .
1. Взимаш някакъв подобен датчик. http://en.wikipedia.org/wiki/Accelerometer
2. Запояваш му няколко жици и някакъв силов комутатор, може и реле.
3. Свързваш устройството.
4. Калиброваш системата.
5. Кефиш се, може и да се надуваш.

Датчик за ускорение има в модула за управление на еърбег. Потърси някой модул на който са сработвали еърбеците и не подлежи на ресет.
- racing_team_vidin
- Мнения: 1840
- Регистриран на: Съб 09 фев 2008 2:34
- Автомобил: BMW E65 Sport Package
- Двигател:
- Местоположение: Видин
- Andonov
- Мнения: 3927
- Регистриран на: Вто 06 мар 2007 8:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Ямбол
- Контакти:
racing_team_vidin написа:L&R написа:Това трябва да се случва само при много рязко спиране, откажи се най- добре.
БМВ имаха такива проекти, при рязко натискане на спирачката пуска аварийните, било с цел, да привлече допълнително внимание на задно движещите![]()
реализацията..... честно казано в момента се сещам за няколко но....
Доста нови коли вече го имат.

- ZZ_TOP
- Мнения: 202
- Регистриран на: Пет 22 юни 2007 18:57
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
да идеята е добра, ама по-добре наистина да светват аварийките едновременно със спирачките или със закъснение от 1 до 3сек. от спирачките
п.п : мисля че може да се използва за целта шоков датчик от аларма с регулиране на чувствителността , замисала е като се "изправиш" на спирачкитте се задеиства датчика и подава инпулс към релето за аварийките , нека по компетентните в микро-електрониката да кажат можели да стане така
п.п : мисля че може да се използва за целта шоков датчик от аларма с регулиране на чувствителността , замисала е като се "изправиш" на спирачкитте се задеиства датчика и подава инпулс към релето за аварийките , нека по компетентните в микро-електрониката да кажат можели да стане така

Последна промяна от ZZ_TOP на Чет 14 авг 2008 10:17, променено общо 2 пъти.
- valyo_v
- Мнения: 367
- Регистриран на: Нед 28 яну 2007 23:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Добрич
- Контакти:
един приятел си купи пежо 308 и го има като екстра това,но при него не се задействат авариините всеки път а само при мн рязко спиране! според мен ако това става винаги,ще дразни и ще заблуждава!
като идея от мен(но не съм много на ясно с датчиците на АБС-а)
ако може да се вземе някак от абс-а ел. сигнал,вече не е проблем да се направи да се включват авариините при яко спиране когато се задейства абс-а (от друга страна зимата ще се включват по лесно,но поне за лятото и за сух асвалт би трябвало да стане)
сега остава само специалистите да кажат възможно ли е извличането на ел сигнал и от къде
успех
като идея от мен(но не съм много на ясно с датчиците на АБС-а)
ако може да се вземе някак от абс-а ел. сигнал,вече не е проблем да се направи да се включват авариините при яко спиране когато се задейства абс-а (от друга страна зимата ще се включват по лесно,но поне за лятото и за сух асвалт би трябвало да стане)
сега остава само специалистите да кажат възможно ли е извличането на ел сигнал и от къде

успех
- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Честно казано не е толкова сложно да се реализира.
Започвам малко от изходните данни :
-рязко спиране със или без задействане на АБС-а (АБС-а не винаги задейства при спиране рязко с много ниска скорост затова по-добре да си се задейства независимо от него пък и е по-просто решението).
-авариините светят докато пуснеш педала и то едновременно със стоповете - това да светват преди стоповете е живо самоубииство
Ето как е най-удачно и просто за реализация при по-старичка кола според мен :
- разглежда се конструкцията на педала и се закрепя още една стоп машинка ама настроена за друг натиск.Повечето подлежат на регулиране и то в страшно голям диапазон.Гласи се да сработва при по-голям натиск от обикновенния - да кажем почти в края на педала (което отговаря на рязко спиране).Все пак калибрирането зависи и от накладки и от гуми и всякакви фактори ама идеята е да се задейства при рязко намаляване (дефиницята за това при всеки шофьор и всяка кола е индивидуална).
-след като е закачена машинката се свързва към две релета или пък едно двойно което се закача по подходящия начин към ключа за авариините примерно (както правят с алармите,които мигат с мигачите ама там е направо за жиците към крушките).
Тогава какво се получава :
1.При по-плавно спиране не работи тази система.
2.При рязко спиране независимо от АБС-а системата сработва и подава сигнал към авариините и си светят и стоповете.
3.Дори да се прецака тази система тя не влияе по никакъв начин на заводската с което не създава риск да останете и без стопове - аз така превзех един бус,после и бой ядох ама накрая поне катаджията му изтресе акта на него за техническо неизправно мпс и му спря от движение буса....не че можеше да се движи де
Та да се върна на темата...
4.Зимно време или на лош път АБС-а ако има такъв сработва ама той подпира педала нагоре при което няма да позволи той да падне до толкова,че да задейства системата.....зимата няма рязко спиране
Макар,че мен са ме удряли отзад зимата ама човека просто се подхлъзна,а не че не ме е видял (АБС + 4 нови зимни гуми....аз си го очаквах
).
5.Системата е абсолютно приложима за всякакви коли и с АБС и без и т.н.
Виждал съм датчик за стопове от бус Форд Транзит и той позволява да се монтира на някаква елементарна планка и регулиране на сработването до ход от сорта на 4-5см (а и това трябва да се съобрази при монтажа на планката....просто да е по-навътре ама така,че да не пречи на педала по никакъв начин).
Самата електрическа схема мисля,че не е сложна и само трябва да се внимава при свързването към ел.схемата на колата ама не е нищо сложно.
Ако някой все пак има интерес да попита да му обесня по-подробно
И по повод Цариградско - който не е спирал от 120 до 0 там на баирчето или при Плиска не е живял пълноценно
Започвам малко от изходните данни :
-рязко спиране със или без задействане на АБС-а (АБС-а не винаги задейства при спиране рязко с много ниска скорост затова по-добре да си се задейства независимо от него пък и е по-просто решението).
-авариините светят докато пуснеш педала и то едновременно със стоповете - това да светват преди стоповете е живо самоубииство

Ето как е най-удачно и просто за реализация при по-старичка кола според мен :
- разглежда се конструкцията на педала и се закрепя още една стоп машинка ама настроена за друг натиск.Повечето подлежат на регулиране и то в страшно голям диапазон.Гласи се да сработва при по-голям натиск от обикновенния - да кажем почти в края на педала (което отговаря на рязко спиране).Все пак калибрирането зависи и от накладки и от гуми и всякакви фактори ама идеята е да се задейства при рязко намаляване (дефиницята за това при всеки шофьор и всяка кола е индивидуална).
-след като е закачена машинката се свързва към две релета или пък едно двойно което се закача по подходящия начин към ключа за авариините примерно (както правят с алармите,които мигат с мигачите ама там е направо за жиците към крушките).
Тогава какво се получава :
1.При по-плавно спиране не работи тази система.
2.При рязко спиране независимо от АБС-а системата сработва и подава сигнал към авариините и си светят и стоповете.
3.Дори да се прецака тази система тя не влияе по никакъв начин на заводската с което не създава риск да останете и без стопове - аз така превзех един бус,после и бой ядох ама накрая поне катаджията му изтресе акта на него за техническо неизправно мпс и му спря от движение буса....не че можеше да се движи де

Та да се върна на темата...
4.Зимно време или на лош път АБС-а ако има такъв сработва ама той подпира педала нагоре при което няма да позволи той да падне до толкова,че да задейства системата.....зимата няма рязко спиране


5.Системата е абсолютно приложима за всякакви коли и с АБС и без и т.н.
Виждал съм датчик за стопове от бус Форд Транзит и той позволява да се монтира на някаква елементарна планка и регулиране на сработването до ход от сорта на 4-5см (а и това трябва да се съобрази при монтажа на планката....просто да е по-навътре ама така,че да не пречи на педала по никакъв начин).
Самата електрическа схема мисля,че не е сложна и само трябва да се внимава при свързването към ел.схемата на колата ама не е нищо сложно.
Ако някой все пак има интерес да попита да му обесня по-подробно

И по повод Цариградско - който не е спирал от 120 до 0 там на баирчето или при Плиска не е живял пълноценно

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 10 госта