SUN 1-връзване към централно-РЕШЕНО

Споделете опит за собственоръчно направени подобрения или ремонти на вашият Volkswagen или попитайте как да ги направите сами
Потребителски аватар
i.e.i
Мнения: 2563
Регистриран на: Чет 28 апр 2005 9:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

SUN 1-връзване към централно-РЕШЕНО

Мнениеот i.e.i » Сря 25 окт 2006 13:02


Елекрическо (китайско---SEGA) централно от управлението, на което излизат 2 кабела:Кафяв с постоянна маса и бял, който отключва и заключва взависимост дали е вързан към + или -
Въпросът ми е следния: Как да вържа централното за да се управлява от алармата . Ако някой знае моля да го обясни по-простичко.
Изображение

Последна промяна от i.e.i на Нед 29 окт 2006 14:36, променено общо 2 пъти.




Потребителски аватар
pas1.8mi
Мнения: 5208
Регистриран на: Нед 10 окт 2004 14:08
Автомобил: Passat B5
Двигател: 1.8T AEB 1999
Местоположение: София,Плевен

Мнениеот pas1.8mi » Сря 25 окт 2006 16:16


Според мен белият и кафявият проводници от централното ти служат за управление на модула по следния начин:при подаване на "маса" на белия(например) проводник централното винаги ще отключва(или заключва) и обратното с кафявия-винаги ще заключва (отключва).Целта е да октриеш на алармата нормално отворените контакти.Общите са зелен(отключване) и лилав (заключ).Вероятно за отключване контакта е м/у зелен и розов,а за заключване м/у лилав и оранжев.На общите проводници подаваш "маса"(зелен и лилав),а розов например свръзваш към бял(или кафяв).Съответно оранжев към кафяв(или бял).Успех :wink:


Потребителски аватар
FLAIR
Мнения: 102
Регистриран на: Нед 09 окт 2005 17:25
Автомобил: Golf IV
Двигател: SR 1999
Местоположение: София

Мнениеот FLAIR » Сря 25 окт 2006 17:29


При мен е както казва pas1.8mi - единият подава импулс отключване, другият - заключване.

За целта:

PINK и ORANGE към маса,
GREEN и PURPLE към белия и кафавия (или обратно)

Предполагам нормално отворените контакти са:
BLACK-GREEN и WHITE-PURPLE



Ако пък е както ти описваш (само единия кабел е управляващ), то тогава:

GREEN към плюса (30)
PURPLE към маса (31)

ORANGE и PINK заедно към управляващия на централното.

Но този вариант за управление ми се струва малко абсурден.

Пробвай и пиши за резултата. :)


Потребителски аватар
i.e.i
Мнения: 2563
Регистриран на: Чет 28 апр 2005 9:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот i.e.i » Сря 25 окт 2006 18:23


Много благодаря за отговорите!Ще опитам и ще пиша за резултата.


Потребителски аватар
i.e.i
Мнения: 2563
Регистриран на: Чет 28 апр 2005 9:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот i.e.i » Съб 28 окт 2006 17:25


Вързах го и излезе следният проблем: Отказа управлението от прединте 2 врати. При включване на алармата не заключва. При ръчно заключени врати, при изключване на алармата, вратите се отключват.
Видях че при монтирането на алармата оранжевия и синия кабел не са вързани никъде (ако това е от значение).


Потребителски аватар
POLO GTI
Мнения: 1155
Регистриран на: Вто 29 авг 2006 20:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: BG

Мнениеот POLO GTI » Съб 28 окт 2006 21:14


i.e.i написа:Вързах го и излезе следният проблем: Отказа управлението от прединте 2 врати. При включване на алармата не заключва. При ръчно заключени врати, при изключване на алармата, вратите се отключват.
Видях че при монтирането на алармата оранжевия и синия кабел не са вързани никъде (ако това е от значение).


Как точно го свърза ти, че ти прави проблем?

Правилният начин за свързване е:

BLACK и WHITE заедно към МИНУС

ORANGE и PINK заедно кум ПЛЮС

GREEN и PURPLE съответно към твоите КАФЯВ и БЯЛ (тези които излизат от управлението на централното заключване). Тук според зависи как си монтирал машинките има вероятност като алармата се включи да се отключват вратите и като се изключи алармата да се заключват вратите. В този случай размени КАФЕВИЯ и БЕЛИЯ кабел от управлението на централното заключване. Няма как да не стане.

ПП. това което ти си написал по-горе, че единия ти кабел от управлението на централното е минус, а другия съответно отключва и заключва не е така. Внимавай да не направиш някоя бела!


Потребителски аватар
i.e.i
Мнения: 2563
Регистриран на: Чет 28 апр 2005 9:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот i.e.i » Съб 28 окт 2006 22:03


Вързал съм ги:
1.Розов и оранжев към маса
2.3елен и лилав към централното
"+" въобще не бях включил.

Утре ще пробвам така :

BLACK и WHITE заедно към МИНУС
ОRANGE и PINK заедно кум ПЛЮС
GREEN и PURPLE съответно към КАФЯВ и БЯЛ
и дано се получи
Мерси Пак


Потребителски аватар
i.e.i
Мнения: 2563
Регистриран на: Чет 28 апр 2005 9:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот i.e.i » Нед 29 окт 2006 12:07


BLACK и WHITE заедно към МИНУС
ОRANGE и PINK заедно кум ПЛЮС
GREEN и PURPLE съответно към КАФЯВ и БЯЛ


Получи се, това е начинът ! Отключва и заключва с алармата.
Остана проблемът с предните (управляващи) машинки. При отключване или заключване не задействат останалите. Нормално ли е да е така ? Преди да включа централното към алармата при отключване или заключване на която и да е предна врата отключваше и заключваше всички.


Потребителски аватар
POLO GTI
Мнения: 1155
Регистриран на: Вто 29 авг 2006 20:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: BG

Мнениеот POLO GTI » Нед 29 окт 2006 13:35


i.e.i написа:BLACK и WHITE заедно към МИНУС
ОRANGE и PINK заедно кум ПЛЮС
GREEN и PURPLE съответно към КАФЯВ и БЯЛ


Получи се, това е начинът ! Отключва и заключва с алармата.
Остана проблемът с предните (управляващи) машинки. При отключване или заключване не задействат останалите. Нормално ли е да е така ? Преди да включа централното към алармата при отключване или заключване на която и да е предна врата отключваше и заключваше всички.


Естествено, че става- ти да не се съмняваше 8)

А относно- заключването с ключа...по принцип не е нормално, ама алармата ти е SUN-I все пак :twisted: за нея е нормално.....а и в интерес на истината чисто нова аларма за 35лв. ... повече от това което предлага за тея пари- здраве му кажи :D :wink:


Потребителски аватар
i.e.i
Мнения: 2563
Регистриран на: Чет 28 апр 2005 9:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот i.e.i » Нед 29 окт 2006 14:34


Никакви съмнения. Благодаря за помоща!!!


Потребителски аватар
POLO GTI
Мнения: 1155
Регистриран на: Вто 29 авг 2006 20:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: BG

Мнениеот POLO GTI » Съб 04 ное 2006 4:08


Колега, днес ми попадна аларма SUN-I и побързах да я отворя :twisted:
... останах изненадан... имат малка промяна в схемата спрямо тези които слагахме едно време като излязаха тези аларми(говоря за 92-94 година)... та бързам да си коригирам поста, който съм написал малко по-горе....

Направи следното:

BLACK и WHITE от алармата направо ги махни от самата букса- няма да ти трябват.

ОRANGE и PINK от алармата вместо към плюс ги свържи както са си заедно към МИНУС.

Така вече освен с алармата ще ти работи и централното заключване с ключа, както и с директно натискане/издърпване на чопчето(doorpin-а) на вратата :wink:

Искам да ти се извиня, но наистина не очаквах да има промяна в схемата на алармата(по принцип не се практикува изменение на даден модел аларма, а направо се пуска нов модел на пазара), а да не забравяме, че въпросната аларма е модел от преди 12-14 годинки...и ако трябва да съм честен не бях монтирал такава от около 7-8години... Междудругото SUN-I беше първата аларма която съм монтирал някога 8) ... с други думи КЛАСИКА :lol:


Потребителски аватар
i.e.i
Мнения: 2563
Регистриран на: Чет 28 апр 2005 9:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот i.e.i » Съб 04 ное 2006 14:37


Мисля че в началото точно така пробвах и не се получи.Отклюучваше, но неискаше да заключи и то не всеки път... , но нищо не пречи да пробвам пак.
В сегашния вариант ме устройва стига да не прецакам нещо.


Потребителски аватар
POLO GTI
Мнения: 1155
Регистриран на: Вто 29 авг 2006 20:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: BG

Мнениеот POLO GTI » Нед 05 ное 2006 2:51


i.e.i написа:Мисля че в началото точно така пробвах и не се получи.Отклюучваше, но неискаше да заключи и то не всеки път... , но нищо не пречи да пробвам пак.
В сегашния вариант ме устройва стига да не прецакам нещо.


Нищо няма да прецакаш, ама го направи както ти казах...все пак е добре всичко да си работи по предназначение :idea:
Освен това мисля, че първия път не си го вързал точно така....няма логика "да заключва, а да не отключва и то не всеки път" ... някъде си сбъркал.
Както и да е- направи го както писах последно:
BLACK и WHITE от алармата направо ги махни от самата букса- няма да ти трябват.

ОRANGE и PINK от алармата вместо към плюс ги свържи както са си заедно към МИНУС.


Потребителски аватар
POLO GTI
Мнения: 1155
Регистриран на: Вто 29 авг 2006 20:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: BG

Мнениеот POLO GTI » Нед 05 ное 2006 2:53


Изключвам варианта алармата ти да е от първите версии...все пак става дума за доста дълъг период от време :wink:


NINO8891
Мнения: 2
Регистриран на: Съб 02 дек 2006 12:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот NINO8891 » Съб 02 дек 2006 12:49


моля за помощ.и аз имам същата аларма и няколко пъти ми се случва като изляза за малко и алармата заключи колата а ключа на волана,добре че вече си нося второто дистанционно и отключвам.та въпроса ми е може ли да се направи да не се заключва колата без да съм включил алармата?мерси предварителнао за отоворите.



Върни се в “Направи си сам!”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 40 госта