Конкретно става въпрос за Голф 3 но принципа е приложим и за други. Има там на левия стоп една секция 'заден габарит за мъгла' която аз лично съм използвал за сега само няколко пъти. Идеята е при натискане на спирачката освен стоп светлината да свети и въпросната светлина за мъгла, както на левия така и на десния.
Това постигаме като подадем плюса на стоп светлината към плюса на габарита за мъгла. Желателно е това да стане през изправителен диод за да не свети пък стопа при пускане на светлината за мъгла. Внимание: диода да е за ток 3А или по голям, аз имах под ръка 5 амперови.
Осигурете си и подходящи кабелни обувки, аз ползвах от една налична букса.
Лявата и дясната пластмаса с фасунгите са абсолютно еднакви разликата е в ел. инсталацията. Намираме двата плюса за които ставаше въпрос по горе на въпросната пластмаса. Пина на единичната букса и средния пин от тройната.
Свързваме с готовите мостчета.
Ляв стоп:
Десен стоп:
При мен на десния стоп на идентичното място за светлина за мъгла нямаше крушка в цокъла а отвора в рефлектора затапен. Внимателно с ножче изрязваме предвиденото място и добавяме крушка.
Тук обаче се появява един малък дефект-ефект, при натискане на спирачката свети и индикацията за задна светлина за мъгла под копчето за пускане на фаровете.
Това се преодолява със свързването на още един диод на захранващия кабел за светлината за мъгла с катода към крушката някъде преди буксата влизаша в левия стоп.
Оригиналният 10А предпазител за стоп светлините е достатъчен тъй като общо за четирите крушки става 7А.
Резултата от цялата операция - имаме двойно по-силни стоп светлини за малко пари

И въпреки упреците на мой колега, че ще вадя очите на хотата зад мен съм доволен от резултата, защото по-добре да му извадя очите от колкото да ми влезе в багажника и да каже 'абе не те видях, че спираш'.
Съвет към всички които се захванат с начинанието: Моля ползвайте шлаухки ПВЦ ленти и всякъкви такива изолационни пособия за да няма после
