Малко помощ

Споделете опит за собственоръчно направени подобрения или ремонти на вашият Volkswagen или попитайте как да ги направите сами
Потребителски аватар
4oroi4o
Мнения: 1502
Регистриран на: Чет 16 фев 2006 9:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Малко помощ

Мнениеот 4oroi4o » Вто 26 сеп 2006 9:06


Здравей те колеги, имам малък проблем. Тук има тема как да си направим огледалата с нагревател, след интервенцията на моите ми се случи следното: Сложих нагревател от бързовар както беше написал колегата и започна да топи пластмасата зад оглеталото. Той е писъл ,че е сложил нагревател 2000 вата а моя е 800вата. Имате ли някакви предположения по въпроса защо при мен се топи? Писах му ЛС да каже при него как стоят нещата но той все още не ми е отговорил. Благодаря предварително! :D




Потребителски аватар
wili98
Щраусолог
Мнения: 7566
Регистриран на: Вто 07 дек 2004 12:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот wili98 » Вто 26 сеп 2006 9:16


Щото си скъсил реотана затова...
Отрязал си и си оставил много малка част от него.. и вече не е 800 вата @ 220 волта...

А е 5-6000 вата на 220 волта...и така..
Премери съпротивлението на материала който си вложил в огледалото.. с точен уред... и кажи какво показва.. подозирам съпротивление от 2-3 ома... което са около 65 вата... и олелееее...


Потребителски аватар
FLAIR
Мнения: 102
Регистриран на: Нед 09 окт 2005 17:25
Автомобил: Golf IV
Двигател: SR 1999
Местоположение: София

Мнениеот FLAIR » Вто 26 сеп 2006 12:39


Хм....

при мен няма проблем, а ползвам често подгряването в последно време - при дъжд или като има конденз рано сутрин.
Двойнозалепващата при мен изолира достатъчно, огледалото загрявя дори според мен бавно.

Както бях писал съпротивлението при мен излезна 13-14 ома. Измери с мултицет колко е при теб.

Допълнителни релета не съм слагал (това в отговор на ЛС), но поставих допълнителен ключ само за огледалата, защото не искам да работи заедно с отоплението на задното стъкло.

Пиши, колко е съпротивлението при теб!


Потребителски аватар
gstoyanov
Мнения: 198
Регистриран на: Сря 25 яну 2006 22:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот gstoyanov » Вто 26 сеп 2006 13:32


Хм, ако не се лъжа съпротивлението в "студено" състояние е по-малко, и не е това, което е при "нагрято" (освен ако материала не е константан!).

В момента, когато тока започне да тече през нагревателя то той се нагрява и съпротивлението му нараства - в следствие на което и тока намалява до някаква равновесна стойност. Това е и моментът, когато може да се "измери" съпротивлението - най-добре като се знае напрежението и се измери токът. Тогава R=U/I. И да се изчисли мощността P=U*I (или P=U*U/R) - това вече ще даде представа каква топлина се отделя ;)


Потребителски аватар
4oroi4o
Мнения: 1502
Регистриран на: Чет 16 фев 2006 9:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот 4oroi4o » Вто 26 сеп 2006 13:48


ОК! Благодаря! Ще пиша като го измеря днес.


Потребителски аватар
wili98
Щраусолог
Мнения: 7566
Регистриран на: Вто 07 дек 2004 12:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот wili98 » Вто 26 сеп 2006 13:48


ДА спомените са кристално ясни и точно.. но увеличаването на съпротивлението при 50-100 градуса разлика, е пренебрежимо малко.

Последна промяна от wili98 на Вто 26 сеп 2006 14:13, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
4oroi4o
Мнения: 1502
Регистриран на: Чет 16 фев 2006 9:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот 4oroi4o » Вто 26 сеп 2006 13:50


wili98 написа:ДА спомените са кристално ясни и точно.. но увеличаването на съпротивлението с 50-100 градуса, е пренебрежимо малко.
:?: :?: :?:



Върни се в “Направи си сам!”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: FEN_NA_TDI и 33 госта