Карбуратор-напрежение

Споделете опит за собственоръчно направени подобрения или ремонти на вашият Volkswagen или попитайте как да ги направите сами
peterl
Мнения: 15
Регистриран на: Пет 27 окт 2006 13:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Карбуратор-напрежение

Мнениеот peterl » Съб 28 окт 2006 16:27


Здравейте!
Имам един бърз въпрос.Търсих с търсачката, но не открих нищо за моя проблем.Става дума за карбуратор "Pierburg 2EE".Знаете ли какво е управляващото напрежение на моторчето, което управлява въздушната клапа?Аз го измерих на колата, обаче то си стои без промяна 5 волта.И въздушната клапа не се затваря.
Предварително благодаря!




Потребителски аватар
pas1.8mi
Мнения: 5208
Регистриран на: Нед 10 окт 2004 14:08
Автомобил: Passat B5
Двигател: 1.8T AEB 1999
Местоположение: София,Плевен

Мнениеот pas1.8mi » Нед 29 окт 2006 8:42


Аз не се сещам на Пеирбург да има моторче!А и това "2ее" по ми прилича на двигател с "Инжекцион"! :roll:


peterl
Мнения: 15
Регистриран на: Пет 27 окт 2006 13:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

карбуратор

Мнениеот peterl » Нед 29 окт 2006 9:50


Не знам дали е моторче или нещо друго, но отваря и затваря въздушната клапа най-отгоре.Това нещо се управлява с ток.Целта ми е да избегна авт. смукач, като си направя някаква ел. схема с потенциометър, която да го управлява :) Не съм наясно с карбураторите, но ако има някои идеи нека сподели :beer
Поздрави!


peterl
Мнения: 15
Регистриран на: Пет 27 окт 2006 13:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

карбуратор

Мнениеот peterl » Нед 29 окт 2006 9:52


Забравих да кажа, че колата не е инжекцион.Чист карбуратор си е с електронно управление(ЕКУ).Става дума за Вектра 1.8S(мотора е E18NVR)


Потребителски аватар
pas1.8mi
Мнения: 5208
Регистриран на: Нед 10 окт 2004 14:08
Автомобил: Passat B5
Двигател: 1.8T AEB 1999
Местоположение: София,Плевен

Мнениеот pas1.8mi » Нед 29 окт 2006 10:12


Вектра!Това е вече друго нещо.По колко проводника се управлява това моторче?За 5-те волта си мисля,че точно толкова трябва да са.Има вероятност повредата да е в моторчето.Можеш ли да го демонтираш и разгледаш(почистиш със спрейче)?Ако са два проводника до моторчето,разкачи ги и подай напрежение(например от 4,5в батерия) на моторчето.Най вероятно няма да се движи,защото ще е повредено.Това се сещам за сега.Успех Колега :wink:


Потребителски аватар
Plamen_RI
Мнения: 1724
Регистриран на: Пон 03 юли 2006 21:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Plamen_RI » Нед 29 окт 2006 12:04


Колегя, я вземи си сложи един VaraJet карбуратор и не се разправяй със тоа 2ее :lol: Наистина има доста изписано за 2ее във форума, доколкото знам може да се фиксират оборотите на 900 за да се заобиколи смукача, ама пак е временно решение, пък иде и зима. На голфовете вече си чел как се лекува 2ее-то :lol: със 2е2/2е3 ама при тебе как ще е...
ПС Добре дошъл във нашия форум!
ПС2 Темата ти е за техническия раздел май


peterl
Мнения: 15
Регистриран на: Пет 27 окт 2006 13:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

карбуратор

Мнениеот peterl » Нед 29 окт 2006 12:14


Захранва се от 2 проводника.Мисълта ми беше в какъв диапазон се променя напр.?Моторчето ще го демонтирам лесно.Обаче от Сряда натам(от Видин съм и тука в СФ нямам удобство)!За това моторче четох във форума, че по принцип не изгаря, а само клеясва и трябва да се почисти.Целта на заниманието е да се направи този карбуратор с ръчен смукач!Мисля да се помъча с този карбуратор и ако не става ще сменям с 2E3:)

п.с.Сори за погрешния раздел, ама ми се стори подходящ


Потребителски аватар
Plamen_RI
Мнения: 1724
Регистриран на: Пон 03 юли 2006 21:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Plamen_RI » Нед 29 окт 2006 12:31


Виж сега, доколкото съм чел /във форума/ 2ее при голф/опел са огледални, тоест не са абсолютно еднакви. Колкото до автоматичния смукач-замине ли няма оправяне, най-добре разкарай карба /мое мнение/
ПС помоли някой модератор на лични да ти я премести, там повече хора ще я видят и ще ти дадат съвет


peterl
Мнения: 15
Регистриран на: Пет 27 окт 2006 13:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

карб

Мнениеот peterl » Нед 29 окт 2006 13:22


Мдам...май не са еднакви на VW и Опел.Свалих си един pdf(за 2EE) четох четох, но никъде не видях да пише за термоампула.Гледах и моя карб. там също не видях такова нещо.Най-вероятно проблема е в моторчето, че е клеясало.



Върни се в “Направи си сам!”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 25 госта