Здравейте!
Имам един бърз въпрос.Търсих с търсачката, но не открих нищо за моя проблем.Става дума за карбуратор "Pierburg 2EE".Знаете ли какво е управляващото напрежение на моторчето, което управлява въздушната клапа?Аз го измерих на колата, обаче то си стои без промяна 5 волта.И въздушната клапа не се затваря.
Предварително благодаря!
			
									
									Карбуратор-напрежение
					Правила на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
	Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
карбуратор
Не знам дали е моторче или нещо друго, но отваря и затваря въздушната клапа най-отгоре.Това нещо се управлява с ток.Целта ми е да избегна авт. смукач, като си направя някаква ел. схема с потенциометър, която да го управлява 
 Не съм наясно с карбураторите, но ако има някои идеи нека сподели 
 
Поздрави!
			
									
										
						
 
Поздрави!
карбуратор
Забравих да кажа, че колата не е инжекцион.Чист карбуратор си е с електронно управление(ЕКУ).Става дума за Вектра 1.8S(мотора е E18NVR)
			
									
										
						- pas1.8mi
 - Мнения: 5208
 - Регистриран на: Нед 10 окт 2004 14:08
 - Автомобил: Passat B5
 - Двигател: 1.8T AEB 1999
 - Местоположение: София,Плевен
 
Вектра!Това е вече друго нещо.По колко проводника се управлява това моторче?За 5-те волта си мисля,че точно толкова трябва да са.Има вероятност повредата да е в моторчето.Можеш ли да го демонтираш и разгледаш(почистиш със спрейче)?Ако са два проводника до моторчето,разкачи ги и подай напрежение(например от 4,5в батерия) на моторчето.Най вероятно няма да се движи,защото ще е повредено.Това се сещам за сега.Успех Колега 
			
									
										
						- Plamen_RI
 - Мнения: 1724
 - Регистриран на: Пон 03 юли 2006 21:00
 - Автомобил:
 - Двигател:
 - Местоположение: София
 
Колегя, я вземи си сложи един VaraJet карбуратор и не се разправяй със тоа 2ее  
 Наистина има доста изписано за 2ее във форума, доколкото знам може да се фиксират оборотите на 900 за да се заобиколи смукача, ама пак е временно решение, пък иде и зима. На голфовете вече си чел как се лекува 2ее-то  
  със 2е2/2е3 ама при тебе как ще е...
ПС Добре дошъл във нашия форум!
ПС2 Темата ти е за техническия раздел май
			
									
										
						ПС Добре дошъл във нашия форум!
ПС2 Темата ти е за техническия раздел май
карбуратор
Захранва се от 2 проводника.Мисълта ми беше в какъв диапазон се променя напр.?Моторчето ще го демонтирам лесно.Обаче от Сряда натам(от Видин съм и тука в СФ нямам удобство)!За това моторче четох във форума, че по принцип не изгаря, а само клеясва и трябва да се почисти.Целта на заниманието е да се направи този карбуратор с ръчен смукач!Мисля да се помъча с този карбуратор и ако не става ще сменям с 2E3:) 
п.с.Сори за погрешния раздел, ама ми се стори подходящ
			
									
										
						п.с.Сори за погрешния раздел, ама ми се стори подходящ
карб
Мдам...май не са еднакви на VW и Опел.Свалих си един pdf(за 2EE) четох четох, но никъде не видях да пише за термоампула.Гледах и моя карб. там също не видях такова нещо.Най-вероятно проблема е в моторчето, че е клеясало.
			
									
										
						Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 57 госта