Колеги,тъй като си взех табло с оборотомер за Голфарата,но е с VDO 950,а моята е с 935 и мисля,че ще дава доста отклонение в показанията идеята ми е да ги разглобя двете табла и в това с оборотомера да пробвам да внедря моят километраж.Някой правил ли е подобно нещо и имате ли представа дали е постижимо?
Имам един приятел,който на Рейсъра си сложи оборотомер от Кадет в таблото си,но при Голфа не знам дали ще стане...
Километраж Голф 2-от два един
Правила на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
- spirof
- Мнения: 420
- Регистриран на: Сря 25 яну 2006 19:34
- Автомобил: Audi A4 B5
- Двигател: ADR 1998
- Местоположение: Пловдив
- Контакти:
Става колега както си го намислил,и по двата възможни начина.
Разглобяваш внимтелно и оборотомера просто го слагаш на мястото на часовника.Не се препрвя нищо. Не се ползва нищо друго от старото табло освен оборотомера. На таблото без часовник има абсолютно всичко за правилната работа на оборотомера.
Разглобяваш внимтелно и оборотомера просто го слагаш на мястото на часовника.Не се препрвя нищо. Не се ползва нищо друго от старото табло освен оборотомера. На таблото без часовник има абсолютно всичко за правилната работа на оборотомера.
- znainainai
- Мнения: 5287
- Регистриран на: Пон 04 дек 2006 21:24
- Автомобил: Golf4
- Двигател: MK 4 98 AHF
- Местоположение: Русе
Внасям леко пояснение понеже съдейки по гаража на колегата голфето е със старата инсталация и таблото е със 2 букси. При тези табла зумерът за предупреждение със проблем със масленото налягане е зад километража (зад самият циферблат) има плоска черна буксичка под мушамата (така викам на платката на таблото), така че колега внимавай като разкачаш километража от мушамата да не я повредиш
При моделът със една букса (новата инсталация) зумерът стои зад часовника

При моделът със една букса (новата инсталация) зумерът стои зад часовника

- Жоро Делчев
- BBS Collector
- Мнения: 2964
- Регистриран на: Нед 19 сеп 2004 17:10
- Автомобил: Golf GTI16V
- Двигател: ABF 1994
znainainai написа:Внасям леко пояснение понеже съдейки по гаража на колегата голфето е със старата инсталация и таблото е със 2 букси. При тези табла зумерът за предупреждение със проблем със масленото налягане е зад километража (зад самият циферблат) има плоска черна буксичка под мушамата (така викам на платката на таблото), така че колега внимавай като разкачаш километража от мушамата да не я повредиш![]()
При моделът със една букса (новата инсталация) зумерът стои зад часовника
Колега,аз направо тапосах таблото с 950 на мястото на старото,само на новото сложих разграфяването до 200,защото сега ми показва с 10-15км/ч повече.Предполагам,че след 100-120 ще съвпаднат показанието и реалното.Пробвах да направя номера от 2-1,но понеже имаше няколко пласмасички,които държат по такъв начин лентата,че може да се скъса не посмях да дърпам...А и понеже новото табло нямаше стрелка на километража и като свалях моята,не стига,че я счупих,но и пружинката,която връща стрелката я раздърпах и дефакто сега старото ми табло за нищо не става


- VW_Ventsi
- Мнения: 486
- Регистриран на: Чет 02 окт 2008 21:56
- Автомобил: VW GolF III
- Двигател: ABF 94
- Местоположение: София
Не се ползва нищо друго от старото табло освен оборотомера. На таблото без часовник има абсолютно всичко за правилната работа на оборотомера.
значи да сложа просто оборотомер на мястото на часовника без да преправям нищо и оборотомера ще тръгне веднага?баща ми каза че трябвало доста да се преправя и аз се отказах,но като ги гледам тия коментари се зачудих,дали е истина или не е!?
моля да ми кажете дали направо мога да си сложа оборотомер или ще трябва да си играя?
не ми стана много ясно от коментарите в темата?
п.п.става въпрос за пасат б2
- znainainai
- Мнения: 5287
- Регистриран на: Пон 04 дек 2006 21:24
- Автомобил: Golf4
- Двигател: MK 4 98 AHF
- Местоположение: Русе
- martineli
- Мнения: 1469
- Регистриран на: Пет 23 ное 2007 11:08
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
начи понеже аз правих подобна манипулация ама по сложна мога да кажа че най лесното връзване на оборотомер е следното
оборотомера има 3 извода +;-
взимат се от самото табло мери се с мултицед на контакт и се взимат от някъде дали ше е от накой друг уред няма значение но важното е да е от самото табло щото там има стабилизатор на 10волта
а сигнала аз го взех с един директен кабел от минуса на бобината
важното е да се прекара по далеч от централния кабел на бобината понеже се смущава и отчита грешно но ако е изолиран добре мери много точно и стрелката се движи спокойно
а скоро ако ми се получи ше пусна пост как се прави комбинация от километраж935 без дневен километраж и 950 с дневен такъв
ама фатката е хем да мери точно хем и да показва скоростта точно
ако стане казвам веднага
оборотомера има 3 извода +;-
взимат се от самото табло мери се с мултицед на контакт и се взимат от някъде дали ше е от накой друг уред няма значение но важното е да е от самото табло щото там има стабилизатор на 10волта
а сигнала аз го взех с един директен кабел от минуса на бобината
важното е да се прекара по далеч от централния кабел на бобината понеже се смущава и отчита грешно но ако е изолиран добре мери много точно и стрелката се движи спокойно
а скоро ако ми се получи ше пусна пост как се прави комбинация от километраж935 без дневен километраж и 950 с дневен такъв
ама фатката е хем да мери точно хем и да показва скоростта точно
ако стане казвам веднага
- spirof
- Мнения: 420
- Регистриран на: Сря 25 яну 2006 19:34
- Автомобил: Audi A4 B5
- Двигател: ADR 1998
- Местоположение: Пловдив
- Контакти:
Колеги малко пояснение по повод предния ми пост.
На двойката която имах направих следната манипулация.
Оригиналното табло е Motometer с часовник,две букси и предажателно число 950. Намерих друго табло марка VDO,с две букси оборотомер и предавателно число 950.
Просто демонтирах оборотометъра от таблото VDO и го сложих на мястото на часовника на оригиналното табло. Имаше си всички необходими куплунзи и т.н. за да стане БЕЗ никакво преправяне.

На двойката която имах направих следната манипулация.
Оригиналното табло е Motometer с часовник,две букси и предажателно число 950. Намерих друго табло марка VDO,с две букси оборотомер и предавателно число 950.
Просто демонтирах оборотометъра от таблото VDO и го сложих на мястото на часовника на оригиналното табло. Имаше си всички необходими куплунзи и т.н. за да стане БЕЗ никакво преправяне.
- Petyoffy
- Мнения: 625
- Регистриран на: Пет 09 дек 2005 13:29
- Автомобил: Passat B7
- Двигател: CBBF 2012
- Местоположение: София
spirof написа:Колеги малко пояснение по повод предния ми пост.
На двойката която имах направих следната манипулация.
Оригиналното табло е Motometer с часовник,две букси и предажателно число 950. Намерих друго табло марка VDO,с две букси оборотомер и предавателно число 950.
Просто демонтирах оборотометъра от таблото VDO и го сложих на мястото на часовника на оригиналното табло. Имаше си всички необходими куплунзи и т.н. за да стане БЕЗ никакво преправяне.
Доказано. Уредите са взаимозаменяеми. Аз правих същата манипулация, но за дизел.

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 30 госта