Километраж Голф 2-от два един

Споделете опит за собственоръчно направени подобрения или ремонти на вашият Volkswagen или попитайте как да ги направите сами
Потребителски аватар
sa6i4
Мнения: 486
Регистриран на: Чет 11 сеп 2008 20:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Километраж Голф 2-от два един

Мнениеот sa6i4 » Съб 22 ное 2008 0:47


Колеги,тъй като си взех табло с оборотомер за Голфарата,но е с VDO 950,а моята е с 935 и мисля,че ще дава доста отклонение в показанията идеята ми е да ги разглобя двете табла и в това с оборотомера да пробвам да внедря моят километраж.Някой правил ли е подобно нещо и имате ли представа дали е постижимо?
Имам един приятел,който на Рейсъра си сложи оборотомер от Кадет в таблото си,но при Голфа не знам дали ще стане...




Потребителски аватар
spirof
Мнения: 420
Регистриран на: Сря 25 яну 2006 19:34
Автомобил: Audi A4 B5
Двигател: ADR 1998
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Мнениеот spirof » Съб 22 ное 2008 9:20


Става колега както си го намислил,и по двата възможни начина.
Разглобяваш внимтелно и оборотомера просто го слагаш на мястото на часовника.Не се препрвя нищо. Не се ползва нищо друго от старото табло освен оборотомера. На таблото без часовник има абсолютно всичко за правилната работа на оборотомера.


Потребителски аватар
anrus
Мнения: 909
Регистриран на: Вто 13 ное 2007 18:08
Автомобил: Golf2 10Millionen и Golf2 Country
Двигател: RF-1988 и 1P-1991
Местоположение: Горна Оряховица

Мнениеот anrus » Съб 22 ное 2008 13:08


Правилната манипулация е сваляне на скоростомера от старото табло и монтиране на новото. Операцията е елементарна, скоростомера е свързан към плаката с куплунг.


Потребителски аватар
znainainai
Мнения: 5287
Регистриран на: Пон 04 дек 2006 21:24
Автомобил: Golf4
Двигател: MK 4 98 AHF
Местоположение: Русе

Мнениеот znainainai » Съб 22 ное 2008 15:55


Внасям леко пояснение понеже съдейки по гаража на колегата голфето е със старата инсталация и таблото е със 2 букси. При тези табла зумерът за предупреждение със проблем със масленото налягане е зад километража (зад самият циферблат) има плоска черна буксичка под мушамата (така викам на платката на таблото), така че колега внимавай като разкачаш километража от мушамата да не я повредиш :idea:
При моделът със една букса (новата инсталация) зумерът стои зад часовника :idea:


Потребителски аватар
Жоро Делчев
BBS Collector
Мнения: 2964
Регистриран на: Нед 19 сеп 2004 17:10
Автомобил: Golf GTI16V
Двигател: ABF 1994

Мнениеот Жоро Делчев » Съб 22 ное 2008 16:13


Aз съм с табло с две букси и километраж от табло е една букса и борд комп,имаше леко преправяне за да пасне километража,също съм разменял и километражи от табла с две букси там всичко си пасва идеално.


Потребителски аватар
sa6i4
Мнения: 486
Регистриран на: Чет 11 сеп 2008 20:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот sa6i4 » Съб 22 ное 2008 17:44


znainainai написа:Внасям леко пояснение понеже съдейки по гаража на колегата голфето е със старата инсталация и таблото е със 2 букси. При тези табла зумерът за предупреждение със проблем със масленото налягане е зад километража (зад самият циферблат) има плоска черна буксичка под мушамата (така викам на платката на таблото), така че колега внимавай като разкачаш километража от мушамата да не я повредиш :idea:
При моделът със една букса (новата инсталация) зумерът стои зад часовника :idea:

Колега,аз направо тапосах таблото с 950 на мястото на старото,само на новото сложих разграфяването до 200,защото сега ми показва с 10-15км/ч повече.Предполагам,че след 100-120 ще съвпаднат показанието и реалното.Пробвах да направя номера от 2-1,но понеже имаше няколко пласмасички,които държат по такъв начин лентата,че може да се скъса не посмях да дърпам...А и понеже новото табло нямаше стрелка на километража и като свалях моята,не стига,че я счупих,но и пружинката,която връща стрелката я раздърпах и дефакто сега старото ми табло за нищо не става :lol: Сега ще чакам да пуснат табло с 935 и оборотомер и ще го взема,пък това ще го продам на някой,който ще му върши работа :) Иначе оборотомера наистина веднага тръгна!


Потребителски аватар
VW_Ventsi
Мнения: 486
Регистриран на: Чет 02 окт 2008 21:56
Автомобил: VW GolF III
Двигател: ABF 94
Местоположение: София

Мнениеот VW_Ventsi » Съб 22 ное 2008 23:18


Не се ползва нищо друго от старото табло освен оборотомера. На таблото без часовник има абсолютно всичко за правилната работа на оборотомера.


значи да сложа просто оборотомер на мястото на часовника без да преправям нищо и оборотомера ще тръгне веднага?баща ми каза че трябвало доста да се преправя и аз се отказах,но като ги гледам тия коментари се зачудих,дали е истина или не е!?
моля да ми кажете дали направо мога да си сложа оборотомер или ще трябва да си играя?
не ми стана много ясно от коментарите в темата?

п.п.става въпрос за пасат б2


Потребителски аватар
sa6i4
Мнения: 486
Регистриран на: Чет 11 сеп 2008 20:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот sa6i4 » Съб 22 ное 2008 23:51


Това,че не е нужно преправяне не е така!
При Голфа отзад лентата на това с оборотомер е различна от това с оборотомер.Пък и честно да ти кажа не си струва играчката-по-добре си намери направо табло с оборотомер,както направих аз :)


Потребителски аватар
znainainai
Мнения: 5287
Регистриран на: Пон 04 дек 2006 21:24
Автомобил: Golf4
Двигател: MK 4 98 AHF
Местоположение: Русе

Мнениеот znainainai » Нед 23 ное 2008 7:48


Има ги изводите за оборотомера ( на таблото без ) но са изрязани със малко повече желание споялник и три кабелчета тръгва оборотомера :P


Потребителски аватар
sa6i4
Мнения: 486
Регистриран на: Чет 11 сеп 2008 20:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот sa6i4 » Нед 23 ное 2008 10:59


Еее...Който владее поялника да,но аз лично съм скаран с него,повече се разбираме с ключовете :lol:


Потребителски аватар
martineli
Мнения: 1469
Регистриран на: Пет 23 ное 2007 11:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот martineli » Пон 24 ное 2008 0:03


начи понеже аз правих подобна манипулация ама по сложна мога да кажа че най лесното връзване на оборотомер е следното
оборотомера има 3 извода +;-
взимат се от самото табло мери се с мултицед на контакт и се взимат от някъде дали ше е от накой друг уред няма значение но важното е да е от самото табло щото там има стабилизатор на 10волта
а сигнала аз го взех с един директен кабел от минуса на бобината
важното е да се прекара по далеч от централния кабел на бобината понеже се смущава и отчита грешно но ако е изолиран добре мери много точно и стрелката се движи спокойно

а скоро ако ми се получи ше пусна пост как се прави комбинация от километраж935 без дневен километраж и 950 с дневен такъв
ама фатката е хем да мери точно хем и да показва скоростта точно
ако стане казвам веднага


Потребителски аватар
sa6i4
Мнения: 486
Регистриран на: Чет 11 сеп 2008 20:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот sa6i4 » Пон 24 ное 2008 0:08


Аз пък имам въпрос:
Тъй като новото ми табло с 950 предавателно ми показва с 10-15км/ч повече,което въобще не ме грее,но това влияе ли на самият километраж за изминатото разстояние..


Потребителски аватар
Petyoffy
Мнения: 625
Регистриран на: Пет 09 дек 2005 13:29
Автомобил: Passat B7
Двигател: CBBF 2012
Местоположение: София

Мнениеот Petyoffy » Пон 24 ное 2008 11:18


sa6i4 написа:Аз пък имам въпрос:
Тъй като новото ми табло с 950 предавателно ми показва с 10-15км/ч повече,което въобще не ме грее,но това влияе ли на самият километраж за изминатото разстояние..

Естествено.


Потребителски аватар
spirof
Мнения: 420
Регистриран на: Сря 25 яну 2006 19:34
Автомобил: Audi A4 B5
Двигател: ADR 1998
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Мнениеот spirof » Сря 26 ное 2008 8:55


Колеги малко пояснение по повод предния ми пост.
На двойката която имах направих следната манипулация.
Оригиналното табло е Motometer с часовник,две букси и предажателно число 950. Намерих друго табло марка VDO,с две букси оборотомер и предавателно число 950.
Просто демонтирах оборотометъра от таблото VDO и го сложих на мястото на часовника на оригиналното табло. Имаше си всички необходими куплунзи и т.н. за да стане БЕЗ никакво преправяне.

Изображение


Потребителски аватар
Petyoffy
Мнения: 625
Регистриран на: Пет 09 дек 2005 13:29
Автомобил: Passat B7
Двигател: CBBF 2012
Местоположение: София

Мнениеот Petyoffy » Сря 26 ное 2008 9:13


spirof написа:Колеги малко пояснение по повод предния ми пост.
На двойката която имах направих следната манипулация.
Оригиналното табло е Motometer с часовник,две букси и предажателно число 950. Намерих друго табло марка VDO,с две букси оборотомер и предавателно число 950.
Просто демонтирах оборотометъра от таблото VDO и го сложих на мястото на часовника на оригиналното табло. Имаше си всички необходими куплунзи и т.н. за да стане БЕЗ никакво преправяне.

Доказано. Уредите са взаимозаменяеми. Аз правих същата манипулация, но за дизел. :wink:



Върни се в “Направи си сам!”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 36 госта