Вкл/изкл на консуматор чрез алармата

Споделете опит за собственоръчно направени подобрения или ремонти на вашият Volkswagen или попитайте как да ги направите сами
Потребителски аватар
freshk0
Мнения: 251
Регистриран на: Пон 28 ное 2005 18:38
Автомобил: VW Golf 3
Двигател: ABU 94
Местоположение: София, Плевен

Вкл/изкл на консуматор чрез алармата

Мнениеот freshk0 » Нед 28 яну 2007 21:19


Незнам дали е коментирана темата вече, но не открих нищо чрез търсачкат. Интересува ме как може като си активирам алармата и да ми се гаси СД-то. Измислих само един вариант с едно реле от изходите на алармата, но ми казаха, че в този случай бубината на релето оставала под напрежение и това се явявало като консуматор и ше ми падне акумулатора. некви идеи?
mod edit: Sunny
Заглавието




Потребителски аватар
slavi tsvetkov
Мнения: 936
Регистриран на: Нед 19 мар 2006 21:46
Автомобил: 2023 VW TIGUAN ELEGANCE
Двигател: 2023
Местоположение: Harlow, UK
Контакти:

Мнениеот slavi tsvetkov » Нед 28 яну 2007 22:03


А не те ли устройва варианта като си извадиш ключа да гасне ЦД-то.Мисля си че ще е по-лесно да се направи.Предполагам целта е да не го забравяш да свири!


Потребителски аватар
freshk0
Мнения: 251
Регистриран на: Пон 28 ное 2005 18:38
Автомобил: VW Golf 3
Двигател: ABU 94
Местоположение: София, Плевен

Мнениеот freshk0 » Нед 28 яну 2007 22:12


устройва ме, но ще се гаси ли при гасене на двигателя? Но си мислих за варианта с алармата, че ми изглежда по-яко


Потребителски аватар
Vlad777
King of the Road
King of the Road
Мнения: 20260
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:34
Автомобил: Passat B8 BiTDI 4m CUAA
Двигател: MK2 RP+PG+PB Jetta Coupe+T-Roc
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Vlad777 » Нед 28 яну 2007 22:36


freshk0 написа:устройва ме, но ще се гаси ли при гасене на двигателя? Но си мислих за варианта с алармата, че ми изглежда по-яко


мойто се гаси като извадя ключа от ключалката. като загася двигателя си работи


Потребителски аватар
L&R
Мнения: 9371
Регистриран на: Чет 09 юни 2005 15:19
Автомобил: CCC
Двигател:
Местоположение: coffeeforums.bg
Контакти:

Мнениеот L&R » Нед 28 яну 2007 22:41


Опиши каква ти е алармата, не е проблем да се направи идеята не е лоша :wink: сигнал от starter kill.


andro_
Мнения: 5389
Регистриран на: Сря 22 мар 2006 19:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот andro_ » Нед 28 яну 2007 22:45


Vlad777 написа:
freshk0 написа:устройва ме, но ще се гаси ли при гасене на двигателя? Но си мислих за варианта с алармата, че ми изглежда по-яко


мойто се гаси като извадя ключа от ключалката. като загася двигателя си работи

И на мойта Голфетка е тъй.Предполагам,че при колегата когато са инсталирали плеърчето монтажника го е направил да си бачка при каквото и да е положение на ключа.


Потребителски аватар
wili98
Щраусолог
Мнения: 7566
Регистриран на: Вто 07 дек 2004 12:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот wili98 » Нед 28 яну 2007 23:38


Както каза L&R от прекъсването на стартера..
новите аларми обаче вече си имат реле вътре вградено в тях, което когато алармата се активира, прекъсва веригата.. и май е нормално отворено.
т.е.

Изображение

ква е хавата..
От алармата се вземат кабелчетата дето прекъсват паленето...!!!
откачате ги от това което прекъсват.!!!!
това са двата извода от алармата..
на музиката трябва да има ACC при контакт
натам отива тоз кабел..

Как работи..

При включване на алармата + който отива към касетофона полипсва..
при изключване , или разкачване на алармата.. има +..

ето и описание на едно нормално авто реле..!!
Изображение


пример:
при аларма daemon D500
Изображение

значи че се използват тез двете по средата на алармата двете самостоятелни жички черни които излизат...!!!


поглеждайки тази тема... благодарение на Golfer, Vasseto, и линка в нея , може да установите кой е кабела, по който трябва да подадете 12V като при контакт...


ако ще питате ми сега как да възстановя онова дето се прекъсва..
ама с второ реле колеги ;)
бобините на което са свързани успоредно на първите...

Ето ви пример и за ISO пинаут.. такъв какъвто повечето касетофони вече спазват.. или т.нар. евро букса...

Изображение

значи онзи кабел дето отиваше "към музиката" требе да се свърже на червеният в касетофона в този случай..


Потребителски аватар
Vasseto
Мнения: 2703
Регистриран на: Вто 06 сеп 2005 17:09
Автомобил: Passat B7 Passat B5_5 Jetta V
Двигател: CFFB AVF BXE
Местоположение: Пловдив

Мнениеот Vasseto » Пон 29 яну 2007 0:34


Ако алармата иска допълнително натискане на копче за да запалиш т.е емубилайзер преди палене,то горното описание няма да работи както иска колегата.
Все пак за да му помогнем на колегата той трябва да каже какъв е модела и типа на алармата.


Може да се ползва блока DRL на L&R при подходящо свързване и проблема се решава с него.


Потребителски аватар
wili98
Щраусолог
Мнения: 7566
Регистриран на: Вто 07 дек 2004 12:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот wili98 » Пон 29 яну 2007 0:37


Vasseto написа:Ако алармата иска допълнително натискане на копче за да запалиш т.е емубилайзер преди палене,то горното описание няма да работи както иска колегата.

напротив..
в момента в който го натисне.. и е в джаза.. музиката тръгва.. ;)
иначе не мое си запали колата...
другият вариант, е да се пробва на централното заключване...
с една схемка и на + са и на - са.. моментно към постоянно.. пак с релета става..

демек.. при заключване релето откача + са..
при отключване.. релето дава + ... мисля, че не е много сложно.. с две реленца малки при това би могло да стане..

за мен най-приятният вариант си остава + от контакт


Потребителски аватар
Sunny
Дезертьор
Мнения: 3605
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 14:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен
Контакти:

Мнениеот Sunny » Пон 29 яну 2007 10:13


Темата има потенциал и мисля да отиде в "Направи си сам" :wink:


Потребителски аватар
-Maxxx-
Мнения: 180
Регистриран на: Пон 21 авг 2006 12:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот -Maxxx- » Пон 29 яну 2007 11:53


Възможно ли е на съ6тия принцип , когато включиш алармата да се вдигат прозорците ако са оставени долу? на по-новите коли си е така ама като незнам какъв е механизма!


Потребителски аватар
Sunny
Дезертьор
Мнения: 3605
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 14:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен
Контакти:

Мнениеот Sunny » Пон 29 яну 2007 12:09


-Maxxx- написа:Възможно ли е на съ6тия принцип , когато включиш алармата да се вдигат прозорците ако са оставени долу? на по-новите коли си е така ама като незнам какъв е механизма!

Възможно е.
Ако нямаш комфорт модул, се добавя такъв и пей сърце :wink:

Ето един такъв модул - http://www.lesi-bg.com/bg/modul_glasses.htm


Потребителски аватар
freshk0
Мнения: 251
Регистриран на: Пон 28 ное 2005 18:38
Автомобил: VW Golf 3
Двигател: ABU 94
Местоположение: София, Плевен

Мнениеот freshk0 » Пон 29 яну 2007 15:21


Алармата е МАRK T 1500 или Т1600 нещо такова. За СД-то е свързано да работи при всички положения, но там е ясно.


Потребителски аватар
valyo_v
Мнения: 367
Регистриран на: Нед 28 яну 2007 23:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Добрич
Контакти:

Мнениеот valyo_v » Вто 30 яну 2007 18:48


на моето голфче ми изгасва всичко което работи при заключване и при отключване се възтановя дори песничката от диска си продължава от там където е прекъснато (както и габаритите ако ги забравя) за целта си отворих алармата и намерих от каде може да се вземе ток който да ми управлява 2 релета (1то ми прекъсва управлява6тия плюс на плеъра а 2рото ми прекъсва захранването на клю4а с който се светват фарове габарити и тн) а плеъра като си изгасне изключва и усилвателя.Другото свързано са стъклата (затварят се и после се отварят както са биле)

всичко е голяма гъзария така(удобно е мн) но ми костваше голямо умуване как да стане вси4ко.. то за стъклата и централното си е от алармата ве4е.. но другото .. тряя се измъдри не6то
като оферта мога да ви предложа по лесен вариант за плеъра ви да се изклю4ва и то е със едно Релезавреме се води.. което да свържите към контактния клю4(т.е. палите и тои тръгва.. гасите и музиката продължава да си свири о6те 10-20-40 сек или 10-20 мин... зависи на колко 6те си настроите потенциометъра на релето :)


Потребителски аватар
slavcata
Мнения: 216
Регистриран на: Пон 23 окт 2006 18:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Карлово

Re: Вкл/изкл на консуматор чрез алармата

Мнениеот slavcata » Пон 05 фев 2007 20:19


freshk0 написа:Незнам дали е коментирана темата вече, но не открих нищо чрез търсачкат. Интересува ме как може като си активирам алармата и да ми се гаси СД-то. Измислих само един вариант с едно реле от изходите на алармата, но ми казаха, че в този случай бубината на релето оставала под напрежение и това се явявало като консуматор и ше ми падне акумулатора. некви идеи?
mod edit: Sunny
Заглавието
щ
колега моето сд е така направено.Само да ти кажа 4е трябва да знае6 като е изклу4ена алармата има ли минус на някои от изходите и.



Върни се в “Направи си сам!”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 26 госта