Незнам дали е коментирана темата вече, но не открих нищо чрез търсачкат. Интересува ме как може като си активирам алармата и да ми се гаси СД-то. Измислих само един вариант с едно реле от изходите на алармата, но ми казаха, че в този случай бубината на релето оставала под напрежение и това се явявало като консуматор и ше ми падне акумулатора. некви идеи?
mod edit: Sunny
Заглавието
Вкл/изкл на консуматор чрез алармата
Правила на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
- slavi tsvetkov
- Мнения: 936
- Регистриран на: Нед 19 мар 2006 21:46
- Автомобил: 2023 VW TIGUAN ELEGANCE
- Двигател: 2023
- Местоположение: Harlow, UK
- Контакти:
-
- Мнения: 5389
- Регистриран на: Сря 22 мар 2006 19:23
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Vlad777 написа:freshk0 написа:устройва ме, но ще се гаси ли при гасене на двигателя? Но си мислих за варианта с алармата, че ми изглежда по-яко
мойто се гаси като извадя ключа от ключалката. като загася двигателя си работи
И на мойта Голфетка е тъй.Предполагам,че при колегата когато са инсталирали плеърчето монтажника го е направил да си бачка при каквото и да е положение на ключа.
- wili98
- Щраусолог
- Мнения: 7566
- Регистриран на: Вто 07 дек 2004 12:42
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Както каза L&R от прекъсването на стартера..
новите аларми обаче вече си имат реле вътре вградено в тях, което когато алармата се активира, прекъсва веригата.. и май е нормално отворено.
т.е.
ква е хавата..
От алармата се вземат кабелчетата дето прекъсват паленето...!!!
откачате ги от това което прекъсват.!!!!
това са двата извода от алармата..
на музиката трябва да има ACC при контакт
натам отива тоз кабел..
Как работи..
При включване на алармата + който отива към касетофона полипсва..
при изключване , или разкачване на алармата.. има +..
ето и описание на едно нормално авто реле..!!
пример:
при аларма daemon D500
значи че се използват тез двете по средата на алармата двете самостоятелни жички черни които излизат...!!!
поглеждайки тази тема... благодарение на Golfer, Vasseto, и линка в нея , може да установите кой е кабела, по който трябва да подадете 12V като при контакт...
ако ще питате ми сега как да възстановя онова дето се прекъсва..
ама с второ реле колеги
бобините на което са свързани успоредно на първите...
Ето ви пример и за ISO пинаут.. такъв какъвто повечето касетофони вече спазват.. или т.нар. евро букса...
значи онзи кабел дето отиваше "към музиката" требе да се свърже на червеният в касетофона в този случай..
новите аларми обаче вече си имат реле вътре вградено в тях, което когато алармата се активира, прекъсва веригата.. и май е нормално отворено.
т.е.

ква е хавата..
От алармата се вземат кабелчетата дето прекъсват паленето...!!!
откачате ги от това което прекъсват.!!!!
това са двата извода от алармата..
на музиката трябва да има ACC при контакт
натам отива тоз кабел..
Как работи..
При включване на алармата + който отива към касетофона полипсва..
при изключване , или разкачване на алармата.. има +..
ето и описание на едно нормално авто реле..!!

пример:
при аларма daemon D500

значи че се използват тез двете по средата на алармата двете самостоятелни жички черни които излизат...!!!
поглеждайки тази тема... благодарение на Golfer, Vasseto, и линка в нея , може да установите кой е кабела, по който трябва да подадете 12V като при контакт...
ако ще питате ми сега как да възстановя онова дето се прекъсва..
ама с второ реле колеги

бобините на което са свързани успоредно на първите...
Ето ви пример и за ISO пинаут.. такъв какъвто повечето касетофони вече спазват.. или т.нар. евро букса...

значи онзи кабел дето отиваше "към музиката" требе да се свърже на червеният в касетофона в този случай..
- Vasseto
- Мнения: 2703
- Регистриран на: Вто 06 сеп 2005 17:09
- Автомобил: Passat B7 Passat B5_5 Jetta V
- Двигател: CFFB AVF BXE
- Местоположение: Пловдив
Ако алармата иска допълнително натискане на копче за да запалиш т.е емубилайзер преди палене,то горното описание няма да работи както иска колегата.
Все пак за да му помогнем на колегата той трябва да каже какъв е модела и типа на алармата.
Може да се ползва блока DRL на L&R при подходящо свързване и проблема се решава с него.
Все пак за да му помогнем на колегата той трябва да каже какъв е модела и типа на алармата.
Може да се ползва блока DRL на L&R при подходящо свързване и проблема се решава с него.
- wili98
- Щраусолог
- Мнения: 7566
- Регистриран на: Вто 07 дек 2004 12:42
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Vasseto написа:Ако алармата иска допълнително натискане на копче за да запалиш т.е емубилайзер преди палене,то горното описание няма да работи както иска колегата.
напротив..
в момента в който го натисне.. и е в джаза.. музиката тръгва..

иначе не мое си запали колата...
другият вариант, е да се пробва на централното заключване...
с една схемка и на + са и на - са.. моментно към постоянно.. пак с релета става..
демек.. при заключване релето откача + са..
при отключване.. релето дава + ... мисля, че не е много сложно.. с две реленца малки при това би могло да стане..
за мен най-приятният вариант си остава + от контакт
- Sunny
- Дезертьор
- Мнения: 3605
- Регистриран на: Сря 09 юни 2004 14:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Плевен
- Контакти:
-Maxxx- написа:Възможно ли е на съ6тия принцип , когато включиш алармата да се вдигат прозорците ако са оставени долу? на по-новите коли си е така ама като незнам какъв е механизма!
Възможно е.
Ако нямаш комфорт модул, се добавя такъв и пей сърце

Ето един такъв модул - http://www.lesi-bg.com/bg/modul_glasses.htm
- valyo_v
- Мнения: 367
- Регистриран на: Нед 28 яну 2007 23:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Добрич
- Контакти:
на моето голфче ми изгасва всичко което работи при заключване и при отключване се възтановя дори песничката от диска си продължава от там където е прекъснато (както и габаритите ако ги забравя) за целта си отворих алармата и намерих от каде може да се вземе ток който да ми управлява 2 релета (1то ми прекъсва управлява6тия плюс на плеъра а 2рото ми прекъсва захранването на клю4а с който се светват фарове габарити и тн) а плеъра като си изгасне изключва и усилвателя.Другото свързано са стъклата (затварят се и после се отварят както са биле)
всичко е голяма гъзария така(удобно е мн) но ми костваше голямо умуване как да стане вси4ко.. то за стъклата и централното си е от алармата ве4е.. но другото .. тряя се измъдри не6то
като оферта мога да ви предложа по лесен вариант за плеъра ви да се изклю4ва и то е със едно Релезавреме се води.. което да свържите към контактния клю4(т.е. палите и тои тръгва.. гасите и музиката продължава да си свири о6те 10-20-40 сек или 10-20 мин... зависи на колко 6те си настроите потенциометъра на релето
всичко е голяма гъзария така(удобно е мн) но ми костваше голямо умуване как да стане вси4ко.. то за стъклата и централното си е от алармата ве4е.. но другото .. тряя се измъдри не6то
като оферта мога да ви предложа по лесен вариант за плеъра ви да се изклю4ва и то е със едно Релезавреме се води.. което да свържите към контактния клю4(т.е. палите и тои тръгва.. гасите и музиката продължава да си свири о6те 10-20-40 сек или 10-20 мин... зависи на колко 6те си настроите потенциометъра на релето

- slavcata
- Мнения: 216
- Регистриран на: Пон 23 окт 2006 18:57
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Карлово
Re: Вкл/изкл на консуматор чрез алармата
щfreshk0 написа:Незнам дали е коментирана темата вече, но не открих нищо чрез търсачкат. Интересува ме как може като си активирам алармата и да ми се гаси СД-то. Измислих само един вариант с едно реле от изходите на алармата, но ми казаха, че в този случай бубината на релето оставала под напрежение и това се явявало като консуматор и ше ми падне акумулатора. некви идеи?
mod edit: Sunny
Заглавието
колега моето сд е така направено.Само да ти кажа 4е трябва да знае6 като е изклу4ена алармата има ли минус на някои от изходите и.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 26 госта