МК 2 PB--->G60 Turbo

Споделете опит за собственоръчно направени подобрения или ремонти на вашият Volkswagen или попитайте как да ги направите сами
Потребителски аватар
gociy
Мнения: 67
Регистриран на: Вто 24 юни 2008 20:35
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

МК 2 PB--->G60 Turbo

Мнениеот gociy » Вто 03 яну 2012 17:32


Дойде и моят ред в който се захващам с проекта за съживяване на ГоУфъ :) Голфа е 1.8 код на мототра РВ, 112кс, 1990г... Случката: след пореден и последен Тест драйв при достигане на почти 200км/ч колата си изпуши карантията и оставих около 500м бяла гъста димка...остана в джижение но спря да върви започна да харчи масло като котел в сервиз и маслото ми беше по задния капак...
плановете за двигателя са шлайф, портване, генерация 4-2-1, спортен вал и май това е засега..
Прикачени файлове
298961_293846187293140_100000032827452_1248856_1011246590_n.jpg
Ето го и него
384155_333785866632505_100000032827452_1374334_1617542282_n.jpg
227427_143453189061063_100001891498585_281134_2965342_n.jpg

Последна промяна от gociy на Нед 23 юни 2013 8:10, променено общо 2 пъти.




Потребителски аватар
gociy
Мнения: 67
Регистриран на: Вто 24 юни 2008 20:35
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Re: МК 2 PB---> ReBorn :)

Мнениеот gociy » Вто 03 яну 2012 17:41


---> започна се:
Прикачени файлове
IMAG0355.jpg
IMAG0356.jpg
IMAG0357.jpg
Вала излезе много подобаващо :)


V_W_P
Мнения: 78
Регистриран на: Нед 01 май 2011 15:07
Автомобил: Polo Classic
Двигател: AEX 1997
Местоположение: Видин,Варна

Re: МК 2 PB---> ReBorn :)

Мнениеот V_W_P » Вто 03 яну 2012 17:45


колега на коя отсечка стана този гаф,виждал съм доста пъти колата във Свищов,какви са ти плановете за двигателя?


Потребителски аватар
nokiangage
Мнения: 3374
Регистриран на: Сря 03 фев 2010 12:40
Автомобил: Passat B3 - 35i
Двигател: 1.8 RP 1990 - 90 hp. LPG only
Местоположение: Плевен, Варна
Контакти:

Re: МК 2 PB---> ReBorn :)

Мнениеот nokiangage » Вто 03 яну 2012 17:46


Готин е Голфа, виждал съм го и ще следя темата определено с интерес за засилването, но дай малко инфо за идеята ти де... Успех и за много години :beer

ПС. Да си сложиш аватар и кога ще пием кафе? :Mr Green Fun


Потребителски аватар
gociy
Мнения: 67
Регистриран на: Вто 24 юни 2008 20:35
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Re: МК 2 PB---> ReBorn :)

Мнениеот gociy » Вто 03 яну 2012 17:48


V_W_P написа:колега на коя отсечка стана този гаф,виждал съм доста пъти колата във Свищов,какви са ти плановете за двигателя?


Ами стана във Русе по пътя Русе-Мартен.. иначе плановете за двигателя са шлайф, портване, генерация 4-2-1, спортен вал и май това е засега..


Потребителски аватар
gociy
Мнения: 67
Регистриран на: Вто 24 юни 2008 20:35
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Re: МК 2 PB---> ReBorn :)

Мнениеот gociy » Вто 03 яну 2012 17:52


nokiangage написа:Готин е Голфа, виждал съм го и ще следя темата определено с интерес за засилването, но дай малко инфо за идеята ти де... Успех и за много години :beer

ПС. Да си сложиш аватар и кога ще пием кафе? :Mr Green Fun


За много :) Написах я малко по-нагоре.. Извинявам се че не я вметнах в началото :) ами когато дойда към свищов "_"


Потребителски аватар
gociy
Мнения: 67
Регистриран на: Вто 24 юни 2008 20:35
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Re: МК 2 PB---> ReBorn :)

Мнениеот gociy » Вто 03 яну 2012 17:55


Главата утре минава през мивка оттам за шлайф, портване и обслужване
Тия дни след като смъкна и блока и той ще се запъти наттам :)


Потребителски аватар
groznika
Мнения: 4928
Регистриран на: Вто 16 яну 2007 11:23
Автомобил: Bora 1.8T
Двигател: AUM
Местоположение: София

Re: МК 2 PB---> ReBorn :)

Мнениеот groznika » Вто 03 яну 2012 18:00


Колега, извинявай за може би неуместния офтопик, но няма как да не те попитам... Беше ли в течение че закупуваш 20 годишен автомобил, а не самолет? Защо по дяволите ти е да караш подобна кола с 200 км/ч? scare

Честно казано ми обра точките, а строшения вал е направо за бисерите :mrgreen:
Пред тази тема трябва да преклони глава и последния пернишки джигит!

Все пак успех с проекта, но мен ако питаш по-добре си закупи по-съвременен и по-сигурен автомобил, че с тия 200... и едно кучешко лайно на пътя може да те прати на гости на св. Петър (да не се случва дано) ;)

Поздрави :)


Потребителски аватар
gociy
Мнения: 67
Регистриран на: Вто 24 юни 2008 20:35
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Re: МК 2 PB---> ReBorn :)

Мнениеот gociy » Вто 03 яну 2012 18:10


groznika написа:Колега, извинявай за може би неуместния офтопик, но няма как да не те попитам... Беше ли в течение че закупуваш 20 годишен автомобил, а не самолет? Защо по дяволите ти е да караш подобна кола с 200 км/ч? scare

Честно казано ми обра точките, а строшения вал е направо за бисерите :mrgreen:
Пред тази тема трябва да преклони глава и последния пернишки джигит!

Все пак успех с проекта, но мен ако питаш по-добре си закупи по-съвременен и по-сигурен автомобил, че с тия 200... и едно кучешко лайно на пътя може да те прати на гости на св. Петър (да не се случва дано) ;)

Поздрави :)


А колега какво ти е мнението за проектите с Турбо и т.н.
Целта не е въобще да се кара с 200...
Твое мнение колега !
Благодаря все пак


Потребителски аватар
groznika
Мнения: 4928
Регистриран на: Вто 16 яну 2007 11:23
Автомобил: Bora 1.8T
Двигател: AUM
Местоположение: София

Re: МК 2 PB---> ReBorn :)

Мнениеот groznika » Вто 03 яну 2012 18:59


Принципно не е редно да цапаме темата с тази дискусия, но щом ме питаш за мнение ще го споделя :)

От както си закупих първия автомобил, станах фен на марката и започнах да контактувам с всякакви други маняци, тунингисти, рейсъри, майстори, джигити или просто фенове минаха няколко години. За себе си достигнах до няколко съществени извода и заключения с които НЕ държа да ангажирам никого.
А имено, че има маняци и истински тунингисти. Хора отдадени на автомобила по един или друг начи. Хора харчещи доста, четящи много, и правещи много по колите си. Такива са хора като фюта, алпинчето, боби_, пацо и др. Това са хора инвестиращи сериозно в машините си, знаещи какво правят и отделящи внимание на колата като цяло, често проявяващи истинска креативност съчетана с инженерна мисъл. Спирачки, сигурност, кейджове, чудеса, щуротии и тн. Това са истински маняци, фенове и тунингисти с цялостни и истински проекти. Колите им са същински произведения от първия до последния болт.
Останалите са така наречените тротоарни тунингисти. Чипчета, валчета, диоди на чистачките, спортни стелки и тн.

Някога и на мен ми идваха странни идеи за турбиниране на атмосферни мотори, спортни генерации, чипове и др. тъпотии, но дойде момент в който осъзнах, че полу тунинг просто няма. Или се хващаш и правиш всичко или не правиш нищо. Е да ама нямах парите и познанията, а и крайната мания за да стана истински тунингар. В същото време тея полу перформанс щуротии не водят до нищо съществено. Някак няма как колата хем да е 200 коня, хем да е евтинко, хем пък и на газ, хем пистарка, хем драгаджийка, хем евридейка...
Направих си няколко елементарни финасови равносметки и установих, че далеч по-евтино, по-рентабилно, по-сигурно и по-безпроблемно (в бъдещ план като поддръжка) е да си закупя малко по-нов, малко по-мощен и по-сигурен автомобил от колкото да си правя съмнителни експерименти с ежедневния ми.

И така в момента карам Golf 4 абсолютен сток и не ща да чувам за чипове, мипове, ремапове, ъпгрейди и тн. :)
Старото ми 2Е не ме задоволяваше и най-логичната стъпка бе да го сменя оставяйки тунинга на хората които наистина го могат/разбират и да се доверя на немския инженерен колектив съдал 1.8Т което ме задоволява напълно и на 100% по всичките ми критерии за бюджетен ежедневен автомобил :)

Та това е на две на три скромното ми мнение колега :)

ПП
В този ред на мисли... тук в този форум има наистина малцина знаещи какво правят и притежаващи истински проекти. Останалите колеги... предпочитам да не им слагам етикети :)


Потребителски аватар
gociy
Мнения: 67
Регистриран на: Вто 24 юни 2008 20:35
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Re: МК 2 PB---> ReBorn :)

Мнениеот gociy » Вто 03 яну 2012 20:26


groznika написа:Принципно не е редно да цапаме темата с тази дискусия, но щом ме питаш за мнение ще го споделя :)

От както си закупих първия автомобил, станах фен на марката и започнах да контактувам с всякакви други маняци, тунингисти, рейсъри, майстори, джигити или просто фенове минаха няколко години. За себе си достигнах до няколко съществени извода и заключения с които НЕ държа да ангажирам никого.
А имено, че има маняци и истински тунингисти. Хора отдадени на автомобила по един или друг начи. Хора харчещи доста, четящи много, и правещи много по колите си. Такива са хора като фюта, алпинчето, боби_, пацо и др. Това са хора инвестиращи сериозно в машините си, знаещи какво правят и отделящи внимание на колата като цяло, често проявяващи истинска креативност съчетана с инженерна мисъл. Спирачки, сигурност, кейджове, чудеса, щуротии и тн. Това са истински маняци, фенове и тунингисти с цялостни и истински проекти. Колите им са същински произведения от първия до последния болт.
Останалите са така наречените тротоарни тунингисти. Чипчета, валчета, диоди на чистачките, спортни стелки и тн.

Някога и на мен ми идваха странни идеи за турбиниране на атмосферни мотори, спортни генерации, чипове и др. тъпотии, но дойде момент в който осъзнах, че полу тунинг просто няма. Или се хващаш и правиш всичко или не правиш нищо. Е да ама нямах парите и познанията, а и крайната мания за да стана истински тунингар. В същото време тея полу перформанс щуротии не водят до нищо съществено. Някак няма как колата хем да е 200 коня, хем да е евтинко, хем пък и на газ, хем пистарка, хем драгаджийка, хем евридейка...
Направих си няколко елементарни финасови равносметки и установих, че далеч по-евтино, по-рентабилно, по-сигурно и по-безпроблемно (в бъдещ план като поддръжка) е да си закупя малко по-нов, малко по-мощен и по-сигурен автомобил от колкото да си правя съмнителни експерименти с ежедневния ми.

И така в момента карам Golf 4 абсолютен сток и не ща да чувам за чипове, мипове, ремапове, ъпгрейди и тн. :)
Старото ми 2Е не ме задоволяваше и най-логичната стъпка бе да го сменя оставяйки тунинга на хората които наистина го могат/разбират и да се доверя на немския инженерен колектив съдал 1.8Т което ме задоволява напълно и на 100% по всичките ми критерии за бюджетен ежедневен автомобил :)

Та това е на две на три скромното ми мнение колега :)

ПП
В този ред на мисли... тук в този форум има наистина малцина знаещи какво правят и притежаващи истински проекти. Останалите колеги... предпочитам да не им слагам етикети :)


Това вече е друго !
Напълно подкрепям думите ти ! Споделям темата не за да се фукам или тЮнинговам, а колкото за обмяна на опит, мнения и т.н... За проект неможе още да се говори, но за бъдещ план не се знае.. както каза трябват наистина инвестиции и умения ! Благодаря пак за мнението ! На този етап немога да си позволя по-нов автомобил, а този ми е добре познат и ефтин горе долу.. Ще видим какво ще стане ! :)


Потребителски аватар
gociy
Мнения: 67
Регистриран на: Вто 24 юни 2008 20:35
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Re: МК 2 PB---> ReBorn :)

Мнениеот gociy » Вто 03 яну 2012 20:38


Търся си Всмукателен колектор и кутията за филтъра от PB. Понеже моя е друг и аз незнам от какво е..


Потребителски аватар
georgivw
Мнения: 406
Регистриран на: Нед 17 юни 2007 1:33
Автомобил: vw golf 4
Двигател: tdi
Местоположение: БГ

Re: МК 2 PB---> ReBorn :)

Мнениеот georgivw » Сря 04 яну 2012 15:28


браво адаш голфа ти е добър и има потенциал в него :да: даваи смело напред и като го направиш да ме повозиш :beer


golfmk1
Low rider
Мнения: 5549
Регистриран на: Сря 12 ное 2008 8:31
Автомобил: OLD
Двигател: OTO
Местоположение: СТАРА ЗАГОРА

Re: МК 2 PB---> ReBorn :)

Мнениеот golfmk1 » Сря 04 яну 2012 17:05


Колата като цяло е добре но не знам какъв човек трябва да си да ти харесат такива стопове.Моля ви не пречинявайте такива работи на автомобилите си :|


Потребителски аватар
kav4o
Мнения: 921
Регистриран на: Нед 11 юни 2006 23:27
Автомобил: VW Golf MK2
Двигател: ABF 1988
Местоположение: Разград/Русе,club ProStreet

Re: МК 2 PB---> ReBorn :)

Мнениеот kav4o » Сря 04 яну 2012 17:36


golfmk1 написа:Колата като цяло е добре но не знам какъв човек трябва да си да ти харесат такива стопове.Моля ви не пречинявайте такива работи на автомобилите си :|

+1 :mrgreen:
Вала ми се струва, че майстора който го е вадил го е пречупил, не това че ги му дал малко газ :mrgreen:
Колегата по-горе дето пита как се карали коли на по над 20 години с 200 ако има пътища моята мога да си я карам и над 200 mhihi

Последна промяна от kav4o на Сря 04 яну 2012 17:48, променено общо 1 път.



Върни се в “Направи си сам!”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 28 госта