![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
плановете за двигателя са шлайф, портване, генерация 4-2-1, спортен вал и май това е засега..
V_W_P написа:колега на коя отсечка стана този гаф,виждал съм доста пъти колата във Свищов,какви са ти плановете за двигателя?
nokiangage написа:Готин е Голфа, виждал съм го и ще следя темата определено с интерес за засилването, но дай малко инфо за идеята ти де... Успех и за много години![]()
ПС. Да си сложиш аватар и кога ще пием кафе?
groznika написа:Колега, извинявай за може би неуместния офтопик, но няма как да не те попитам... Беше ли в течение че закупуваш 20 годишен автомобил, а не самолет? Защо по дяволите ти е да караш подобна кола с 200 км/ч?
Честно казано ми обра точките, а строшения вал е направо за бисерите![]()
Пред тази тема трябва да преклони глава и последния пернишки джигит!
Все пак успех с проекта, но мен ако питаш по-добре си закупи по-съвременен и по-сигурен автомобил, че с тия 200... и едно кучешко лайно на пътя може да те прати на гости на св. Петър (да не се случва дано)
Поздрави
groznika написа:Принципно не е редно да цапаме темата с тази дискусия, но щом ме питаш за мнение ще го споделя
От както си закупих първия автомобил, станах фен на марката и започнах да контактувам с всякакви други маняци, тунингисти, рейсъри, майстори, джигити или просто фенове минаха няколко години. За себе си достигнах до няколко съществени извода и заключения с които НЕ държа да ангажирам никого.
А имено, че има маняци и истински тунингисти. Хора отдадени на автомобила по един или друг начи. Хора харчещи доста, четящи много, и правещи много по колите си. Такива са хора като фюта, алпинчето, боби_, пацо и др. Това са хора инвестиращи сериозно в машините си, знаещи какво правят и отделящи внимание на колата като цяло, често проявяващи истинска креативност съчетана с инженерна мисъл. Спирачки, сигурност, кейджове, чудеса, щуротии и тн. Това са истински маняци, фенове и тунингисти с цялостни и истински проекти. Колите им са същински произведения от първия до последния болт.
Останалите са така наречените тротоарни тунингисти. Чипчета, валчета, диоди на чистачките, спортни стелки и тн.
Някога и на мен ми идваха странни идеи за турбиниране на атмосферни мотори, спортни генерации, чипове и др. тъпотии, но дойде момент в който осъзнах, че полу тунинг просто няма. Или се хващаш и правиш всичко или не правиш нищо. Е да ама нямах парите и познанията, а и крайната мания за да стана истински тунингар. В същото време тея полу перформанс щуротии не водят до нищо съществено. Някак няма как колата хем да е 200 коня, хем да е евтинко, хем пък и на газ, хем пистарка, хем драгаджийка, хем евридейка...
Направих си няколко елементарни финасови равносметки и установих, че далеч по-евтино, по-рентабилно, по-сигурно и по-безпроблемно (в бъдещ план като поддръжка) е да си закупя малко по-нов, малко по-мощен и по-сигурен автомобил от колкото да си правя съмнителни експерименти с ежедневния ми.
И така в момента карам Golf 4 абсолютен сток и не ща да чувам за чипове, мипове, ремапове, ъпгрейди и тн.
Старото ми 2Е не ме задоволяваше и най-логичната стъпка бе да го сменя оставяйки тунинга на хората които наистина го могат/разбират и да се доверя на немския инженерен колектив съдал 1.8Т което ме задоволява напълно и на 100% по всичките ми критерии за бюджетен ежедневен автомобил
Та това е на две на три скромното ми мнение колега
ПП
В този ред на мисли... тук в този форум има наистина малцина знаещи какво правят и притежаващи истински проекти. Останалите колеги... предпочитам да не им слагам етикети
golfmk1 написа:Колата като цяло е добре но не знам какъв човек трябва да си да ти харесат такива стопове.Моля ви не пречинявайте такива работи на автомобилите си
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 28 госта