плановете за двигателя са шлайф, портване, генерация 4-2-1, спортен вал и май това е засега..
МК 2 PB--->G60 Turbo
Правила на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
МК 2 PB--->G60 Turbo
Дойде и моят ред в който се захващам с проекта за съживяване на ГоУфъ
Голфа е 1.8 код на мототра РВ, 112кс, 1990г... Случката: след пореден и последен Тест драйв при достигане на почти 200км/ч колата си изпуши карантията и оставих около 500м бяла гъста димка...остана в джижение но спря да върви започна да харчи масло като котел в сервиз и маслото ми беше по задния капак...
плановете за двигателя са шлайф, портване, генерация 4-2-1, спортен вал и май това е засега..
плановете за двигателя са шлайф, портване, генерация 4-2-1, спортен вал и май това е засега..
Последна промяна от gociy на Нед 23 юни 2013 8:10, променено общо 2 пъти.
-
V_W_P
- Мнения: 78
- Регистриран на: Нед 01 май 2011 15:07
- Автомобил: Polo Classic
- Двигател: AEX 1997
- Местоположение: Видин,Варна
Re: МК 2 PB---> ReBorn :)
колега на коя отсечка стана този гаф,виждал съм доста пъти колата във Свищов,какви са ти плановете за двигателя?
- nokiangage
- Мнения: 3374
- Регистриран на: Сря 03 фев 2010 12:40
- Автомобил: Passat B3 - 35i
- Двигател: 1.8 RP 1990 - 90 hp. LPG only
- Местоположение: Плевен, Варна
- Контакти:
Re: МК 2 PB---> ReBorn :)
Готин е Голфа, виждал съм го и ще следя темата определено с интерес за засилването, но дай малко инфо за идеята ти де... Успех и за много години
ПС. Да си сложиш аватар и кога ще пием кафе?
ПС. Да си сложиш аватар и кога ще пием кафе?

Re: МК 2 PB---> ReBorn :)
V_W_P написа:колега на коя отсечка стана този гаф,виждал съм доста пъти колата във Свищов,какви са ти плановете за двигателя?
Ами стана във Русе по пътя Русе-Мартен.. иначе плановете за двигателя са шлайф, портване, генерация 4-2-1, спортен вал и май това е засега..
Re: МК 2 PB---> ReBorn :)
nokiangage написа:Готин е Голфа, виждал съм го и ще следя темата определено с интерес за засилването, но дай малко инфо за идеята ти де... Успех и за много години![]()
ПС. Да си сложиш аватар и кога ще пием кафе?
За много
Re: МК 2 PB---> ReBorn :)
Главата утре минава през мивка оттам за шлайф, портване и обслужване
Тия дни след като смъкна и блока и той ще се запъти наттам
Тия дни след като смъкна и блока и той ще се запъти наттам
- groznika
- Мнения: 4928
- Регистриран на: Вто 16 яну 2007 11:23
- Автомобил: Bora 1.8T
- Двигател: AUM
- Местоположение: София
Re: МК 2 PB---> ReBorn :)
Колега, извинявай за може би неуместния офтопик, но няма как да не те попитам... Беше ли в течение че закупуваш 20 годишен автомобил, а не самолет? Защо по дяволите ти е да караш подобна кола с 200 км/ч? 
Честно казано ми обра точките, а строшения вал е направо за бисерите
Пред тази тема трябва да преклони глава и последния пернишки джигит!
Все пак успех с проекта, но мен ако питаш по-добре си закупи по-съвременен и по-сигурен автомобил, че с тия 200... и едно кучешко лайно на пътя може да те прати на гости на св. Петър (да не се случва дано)
Поздрави

Честно казано ми обра точките, а строшения вал е направо за бисерите
Пред тази тема трябва да преклони глава и последния пернишки джигит!
Все пак успех с проекта, но мен ако питаш по-добре си закупи по-съвременен и по-сигурен автомобил, че с тия 200... и едно кучешко лайно на пътя може да те прати на гости на св. Петър (да не се случва дано)
Поздрави
Re: МК 2 PB---> ReBorn :)
groznika написа:Колега, извинявай за може би неуместния офтопик, но няма как да не те попитам... Беше ли в течение че закупуваш 20 годишен автомобил, а не самолет? Защо по дяволите ти е да караш подобна кола с 200 км/ч?
Честно казано ми обра точките, а строшения вал е направо за бисерите![]()
Пред тази тема трябва да преклони глава и последния пернишки джигит!
Все пак успех с проекта, но мен ако питаш по-добре си закупи по-съвременен и по-сигурен автомобил, че с тия 200... и едно кучешко лайно на пътя може да те прати на гости на св. Петър (да не се случва дано)
Поздрави
А колега какво ти е мнението за проектите с Турбо и т.н.
Целта не е въобще да се кара с 200...
Твое мнение колега !
Благодаря все пак
- groznika
- Мнения: 4928
- Регистриран на: Вто 16 яну 2007 11:23
- Автомобил: Bora 1.8T
- Двигател: AUM
- Местоположение: София
Re: МК 2 PB---> ReBorn :)
Принципно не е редно да цапаме темата с тази дискусия, но щом ме питаш за мнение ще го споделя 
От както си закупих първия автомобил, станах фен на марката и започнах да контактувам с всякакви други маняци, тунингисти, рейсъри, майстори, джигити или просто фенове минаха няколко години. За себе си достигнах до няколко съществени извода и заключения с които НЕ държа да ангажирам никого.
А имено, че има маняци и истински тунингисти. Хора отдадени на автомобила по един или друг начи. Хора харчещи доста, четящи много, и правещи много по колите си. Такива са хора като фюта, алпинчето, боби_, пацо и др. Това са хора инвестиращи сериозно в машините си, знаещи какво правят и отделящи внимание на колата като цяло, често проявяващи истинска креативност съчетана с инженерна мисъл. Спирачки, сигурност, кейджове, чудеса, щуротии и тн. Това са истински маняци, фенове и тунингисти с цялостни и истински проекти. Колите им са същински произведения от първия до последния болт.
Останалите са така наречените тротоарни тунингисти. Чипчета, валчета, диоди на чистачките, спортни стелки и тн.
Някога и на мен ми идваха странни идеи за турбиниране на атмосферни мотори, спортни генерации, чипове и др. тъпотии, но дойде момент в който осъзнах, че полу тунинг просто няма. Или се хващаш и правиш всичко или не правиш нищо. Е да ама нямах парите и познанията, а и крайната мания за да стана истински тунингар. В същото време тея полу перформанс щуротии не водят до нищо съществено. Някак няма как колата хем да е 200 коня, хем да е евтинко, хем пък и на газ, хем пистарка, хем драгаджийка, хем евридейка...
Направих си няколко елементарни финасови равносметки и установих, че далеч по-евтино, по-рентабилно, по-сигурно и по-безпроблемно (в бъдещ план като поддръжка) е да си закупя малко по-нов, малко по-мощен и по-сигурен автомобил от колкото да си правя съмнителни експерименти с ежедневния ми.
И така в момента карам Golf 4 абсолютен сток и не ща да чувам за чипове, мипове, ремапове, ъпгрейди и тн.
Старото ми 2Е не ме задоволяваше и най-логичната стъпка бе да го сменя оставяйки тунинга на хората които наистина го могат/разбират и да се доверя на немския инженерен колектив съдал 1.8Т което ме задоволява напълно и на 100% по всичките ми критерии за бюджетен ежедневен автомобил
Та това е на две на три скромното ми мнение колега
ПП
В този ред на мисли... тук в този форум има наистина малцина знаещи какво правят и притежаващи истински проекти. Останалите колеги... предпочитам да не им слагам етикети
От както си закупих първия автомобил, станах фен на марката и започнах да контактувам с всякакви други маняци, тунингисти, рейсъри, майстори, джигити или просто фенове минаха няколко години. За себе си достигнах до няколко съществени извода и заключения с които НЕ държа да ангажирам никого.
А имено, че има маняци и истински тунингисти. Хора отдадени на автомобила по един или друг начи. Хора харчещи доста, четящи много, и правещи много по колите си. Такива са хора като фюта, алпинчето, боби_, пацо и др. Това са хора инвестиращи сериозно в машините си, знаещи какво правят и отделящи внимание на колата като цяло, често проявяващи истинска креативност съчетана с инженерна мисъл. Спирачки, сигурност, кейджове, чудеса, щуротии и тн. Това са истински маняци, фенове и тунингисти с цялостни и истински проекти. Колите им са същински произведения от първия до последния болт.
Останалите са така наречените тротоарни тунингисти. Чипчета, валчета, диоди на чистачките, спортни стелки и тн.
Някога и на мен ми идваха странни идеи за турбиниране на атмосферни мотори, спортни генерации, чипове и др. тъпотии, но дойде момент в който осъзнах, че полу тунинг просто няма. Или се хващаш и правиш всичко или не правиш нищо. Е да ама нямах парите и познанията, а и крайната мания за да стана истински тунингар. В същото време тея полу перформанс щуротии не водят до нищо съществено. Някак няма как колата хем да е 200 коня, хем да е евтинко, хем пък и на газ, хем пистарка, хем драгаджийка, хем евридейка...
Направих си няколко елементарни финасови равносметки и установих, че далеч по-евтино, по-рентабилно, по-сигурно и по-безпроблемно (в бъдещ план като поддръжка) е да си закупя малко по-нов, малко по-мощен и по-сигурен автомобил от колкото да си правя съмнителни експерименти с ежедневния ми.
И така в момента карам Golf 4 абсолютен сток и не ща да чувам за чипове, мипове, ремапове, ъпгрейди и тн.
Старото ми 2Е не ме задоволяваше и най-логичната стъпка бе да го сменя оставяйки тунинга на хората които наистина го могат/разбират и да се доверя на немския инженерен колектив съдал 1.8Т което ме задоволява напълно и на 100% по всичките ми критерии за бюджетен ежедневен автомобил
Та това е на две на три скромното ми мнение колега
ПП
В този ред на мисли... тук в този форум има наистина малцина знаещи какво правят и притежаващи истински проекти. Останалите колеги... предпочитам да не им слагам етикети
Re: МК 2 PB---> ReBorn :)
groznika написа:Принципно не е редно да цапаме темата с тази дискусия, но щом ме питаш за мнение ще го споделя
От както си закупих първия автомобил, станах фен на марката и започнах да контактувам с всякакви други маняци, тунингисти, рейсъри, майстори, джигити или просто фенове минаха няколко години. За себе си достигнах до няколко съществени извода и заключения с които НЕ държа да ангажирам никого.
А имено, че има маняци и истински тунингисти. Хора отдадени на автомобила по един или друг начи. Хора харчещи доста, четящи много, и правещи много по колите си. Такива са хора като фюта, алпинчето, боби_, пацо и др. Това са хора инвестиращи сериозно в машините си, знаещи какво правят и отделящи внимание на колата като цяло, често проявяващи истинска креативност съчетана с инженерна мисъл. Спирачки, сигурност, кейджове, чудеса, щуротии и тн. Това са истински маняци, фенове и тунингисти с цялостни и истински проекти. Колите им са същински произведения от първия до последния болт.
Останалите са така наречените тротоарни тунингисти. Чипчета, валчета, диоди на чистачките, спортни стелки и тн.
Някога и на мен ми идваха странни идеи за турбиниране на атмосферни мотори, спортни генерации, чипове и др. тъпотии, но дойде момент в който осъзнах, че полу тунинг просто няма. Или се хващаш и правиш всичко или не правиш нищо. Е да ама нямах парите и познанията, а и крайната мания за да стана истински тунингар. В същото време тея полу перформанс щуротии не водят до нищо съществено. Някак няма как колата хем да е 200 коня, хем да е евтинко, хем пък и на газ, хем пистарка, хем драгаджийка, хем евридейка...
Направих си няколко елементарни финасови равносметки и установих, че далеч по-евтино, по-рентабилно, по-сигурно и по-безпроблемно (в бъдещ план като поддръжка) е да си закупя малко по-нов, малко по-мощен и по-сигурен автомобил от колкото да си правя съмнителни експерименти с ежедневния ми.
И така в момента карам Golf 4 абсолютен сток и не ща да чувам за чипове, мипове, ремапове, ъпгрейди и тн.
Старото ми 2Е не ме задоволяваше и най-логичната стъпка бе да го сменя оставяйки тунинга на хората които наистина го могат/разбират и да се доверя на немския инженерен колектив съдал 1.8Т което ме задоволява напълно и на 100% по всичките ми критерии за бюджетен ежедневен автомобил
Та това е на две на три скромното ми мнение колега
ПП
В този ред на мисли... тук в този форум има наистина малцина знаещи какво правят и притежаващи истински проекти. Останалите колеги... предпочитам да не им слагам етикети
Това вече е друго !
Напълно подкрепям думите ти ! Споделям темата не за да се фукам или тЮнинговам, а колкото за обмяна на опит, мнения и т.н... За проект неможе още да се говори, но за бъдещ план не се знае.. както каза трябват наистина инвестиции и умения ! Благодаря пак за мнението ! На този етап немога да си позволя по-нов автомобил, а този ми е добре познат и ефтин горе долу.. Ще видим какво ще стане !
Re: МК 2 PB---> ReBorn :)
Търся си Всмукателен колектор и кутията за филтъра от PB. Понеже моя е друг и аз незнам от какво е..
- georgivw
- Мнения: 406
- Регистриран на: Нед 17 юни 2007 1:33
- Автомобил: vw golf 4
- Двигател: tdi
- Местоположение: БГ
Re: МК 2 PB---> ReBorn :)
браво адаш голфа ти е добър и има потенциал в него
даваи смело напред и като го направиш да ме повозиш 
даваи смело напред и като го направиш да ме повозиш 
-
golfmk1
- Low rider
- Мнения: 5576
- Регистриран на: Сря 12 ное 2008 8:31
- Автомобил: OLD
- Двигател: OTO
- Местоположение: СТАРА ЗАГОРА
Re: МК 2 PB---> ReBorn :)
Колата като цяло е добре но не знам какъв човек трябва да си да ти харесат такива стопове.Моля ви не пречинявайте такива работи на автомобилите си 
- kav4o
- Мнения: 921
- Регистриран на: Нед 11 юни 2006 23:27
- Автомобил: VW Golf MK2
- Двигател: ABF 1988
- Местоположение: Разград/Русе,club ProStreet
Re: МК 2 PB---> ReBorn :)
golfmk1 написа:Колата като цяло е добре но не знам какъв човек трябва да си да ти харесат такива стопове.Моля ви не пречинявайте такива работи на автомобилите си
+1
Вала ми се струва, че майстора който го е вадил го е пречупил, не това че ги му дал малко газ
Колегата по-горе дето пита как се карали коли на по над 20 години с 200 ако има пътища моята мога да си я карам и над 200

Последна промяна от kav4o на Сря 04 яну 2012 17:48, променено общо 1 път.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 53 госта