Лупа във Фар-Въпрос
Правила на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
- tubleron
- Мнения: 303
- Регистриран на: Чет 03 фев 2011 10:34
- Автомобил: Golf 3 1.8 75ks
- Двигател: AAM 1992
- Местоположение: Пловдив
Лупа във Фар-Въпрос
Здравейте Колеги,попаднаха ми 2 лупи мисля,че от Шкода и се чудя дали мога да ги вградя във моите фарове. Колата е Голф 3 с едносекционни фарове. Имам и БиКсенон,имам и лупи. Идеята ми е да купя 2 гладки (неоребрени) стъкла за фаровете и да се опитам да вградя лупите. Въпроса ми е към тези които разбират от лупи,фарове и ксенон, да кажат може ли да станат тези лупи+този Биксенон който имам,или хич да не се захващам?
- vucata
- Мнения: 3610
- Регистриран на: Пон 28 сеп 2009 8:38
- Автомобил: Ford Mondeo MK2
- Двигател: 1.8TD 2000
- Местоположение: Bulgaria- Sofia
- Контакти:
Re: Лупа във Фар-Въпрос
Трябва да стане. Какъв размер е лупата?
- 6669
- Мнения: 3133
- Регистриран на: Чет 21 юни 2007 20:35
- Автомобил: VW Golf IV GTI TDI Exclusive
- Двигател: AHF 1999
- Местоположение: Асеновград
Re: Лупа във Фар-Въпрос
Хич не се захващай ! Лупите са от халогени на Голф 4(тези които са във фаровете), малки са и няма да те удевлетвори как свети. Отделно тези лупи са с H3 крушки, а биксенона е с H4. 

- niki_g
- Мнения: 55
- Регистриран на: Нед 26 авг 2012 21:12
- Автомобил: Golf IV 1.9 TDI
- Двигател: AHF 1999
- Местоположение: pleven
Re: Лупа във Фар-Въпрос
колегата по-горе е много прав, но дори и да успееш да навреш крушката вътре(а ти няма да успееш) фара ти е едносекционен и крушката ти е H4( къси и дълги). Лупата не е би-ксенон лупа (нама електромагнитна бленда, която да ти сменя къси/дълги) и ще имаш само къси.
- tubleron
- Мнения: 303
- Регистриран на: Чет 03 фев 2011 10:34
- Автомобил: Golf 3 1.8 75ks
- Двигател: AAM 1992
- Местоположение: Пловдив
Re: Лупа във Фар-Въпрос
Колеги вижте пак бе,човека дето ми ги даде каза,че са от Шкода и ,че МАЙ ще станат . Тука дето съм сложил стрелки 1 мърда 2 (незнам дали това не е блендата за която казвате) А а лупата е 7 см. Ако потвърдите пак че не става се ОТКАЗВАМ
- 6669
- Мнения: 3133
- Регистриран на: Чет 21 юни 2007 20:35
- Автомобил: VW Golf IV GTI TDI Exclusive
- Двигател: AHF 1999
- Местоположение: Асеновград
Re: Лупа във Фар-Въпрос
Сега това е друго нещо. Лупите стават но само за къси - крушките са H7 или H1. Лостчето което си показал със стрелките е "предпазител" който се движи за да смени дирекцията на фаровете - ляв или десен волан. Вгради ги в двусекционни фарове и ще стане работата 

- tubleron
- Мнения: 303
- Регистриран на: Чет 03 фев 2011 10:34
- Автомобил: Golf 3 1.8 75ks
- Двигател: AAM 1992
- Местоположение: Пловдив
Re: Лупа във Фар-Въпрос
Значи първо от едносекц. трябва да мина на двусекц. след това да вграждам лупите,а тоя ксенон дето го имам какво става с него-не става ли?
- kris11
- VW експерт
- Мнения: 13540
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
- Автомобил: VW Sharan 7M8
- Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: Лупа във Фар-Въпрос
не става ,трябва да си купиш само H1 или Н7 ксенонови лампи и да си използваш баластите от комплекта. Н4 ксенона може да пуснеш за продажба.
-
- Low rider
- Мнения: 5568
- Регистриран на: Сря 12 ное 2008 8:31
- Автомобил: OLD
- Двигател: OTO
- Местоположение: СТАРА ЗАГОРА
Re: Лупа във Фар-Въпрос
Лупите определят дали стават за ксенон или за би-ксенон.
Re: Лупа във Фар-Въпрос
Кратко принципно обяснение - не пледирам за изчерпателност и ако греша някъде - ще се радвам да бъда поправен.
Как работи едносекционният фар с крушка H4?
Нека погледнем крушката:

Знаем, че вътре са две "жички" - за късите и за дългите. "Горната" е за късите. Забележи металната пластинка вътре. Тя служи за ограничаване на светлинния поток.
Ето как са нещата, когато сме на "къси" - съответната жичка свети, но пластинката ограничава потокът светлина в рефлектора:

Когато минем на "дълги", вече имаме отразяване и от долната част на рефлектора:

Сега за XENON-ите:
Варианти за H4 има различни - инфо има много. Базова информация за Bi-Xenon и Dual Xenon:

Най-масово (мой опит) се ползват първия вариант - Bi-Xenon:

Забелязваме, че има метален "щит", който върши работата на пластинката в халогенната крушка. Когато се подаде сигнал за "дълги", самата ампула се премества и светлината минава и през процепа в "щит"-а и имаме "дълги".
Отварям една скоба - за моделите от последната снимка. Те са от две части - металният "щит" и "фасунгата" за H4. Там положението не може да се обърка. Вътрешната част, обаче, която е с крушката може да бъде поставена обратно, в който случай процепа за дългите остава открит и сме винаги И на дълги, което, за насрещните водачи... Сещате се. Внимавайте.
Сега за лупите (пак говорим за H4) - има Coversion kit-ове, които са пак с цокъл за H4 и позволяват монтаж без да се реже, лепи и т.н.
Отваря се фара, лупата се слага вътре, а отзад се пристяга през гнездото за крушката.
Обикновено, в тази лупа вече се слага ДРУГ тип крушка (не H4).

Вече, не крушката мърда, а къси/дълги зависи от лупата.
Та или bi-xenon (твоят комплект) в текущите ти едносекционни фарове или двусекционни, като в едната секция ще монтираш лупите.
Това с наличните ти неща.
Как работи едносекционният фар с крушка H4?
Нека погледнем крушката:

Знаем, че вътре са две "жички" - за късите и за дългите. "Горната" е за късите. Забележи металната пластинка вътре. Тя служи за ограничаване на светлинния поток.
Ето как са нещата, когато сме на "къси" - съответната жичка свети, но пластинката ограничава потокът светлина в рефлектора:

Когато минем на "дълги", вече имаме отразяване и от долната част на рефлектора:

Сега за XENON-ите:
Варианти за H4 има различни - инфо има много. Базова информация за Bi-Xenon и Dual Xenon:

Най-масово (мой опит) се ползват първия вариант - Bi-Xenon:

Забелязваме, че има метален "щит", който върши работата на пластинката в халогенната крушка. Когато се подаде сигнал за "дълги", самата ампула се премества и светлината минава и през процепа в "щит"-а и имаме "дълги".
Отварям една скоба - за моделите от последната снимка. Те са от две части - металният "щит" и "фасунгата" за H4. Там положението не може да се обърка. Вътрешната част, обаче, която е с крушката може да бъде поставена обратно, в който случай процепа за дългите остава открит и сме винаги И на дълги, което, за насрещните водачи... Сещате се. Внимавайте.
Сега за лупите (пак говорим за H4) - има Coversion kit-ове, които са пак с цокъл за H4 и позволяват монтаж без да се реже, лепи и т.н.
Отваря се фара, лупата се слага вътре, а отзад се пристяга през гнездото за крушката.
Обикновено, в тази лупа вече се слага ДРУГ тип крушка (не H4).

Вече, не крушката мърда, а къси/дълги зависи от лупата.
Та или bi-xenon (твоят комплект) в текущите ти едносекционни фарове или двусекционни, като в едната секция ще монтираш лупите.
Това с наличните ти неща.
- tubleron
- Мнения: 303
- Регистриран на: Чет 03 фев 2011 10:34
- Автомобил: Golf 3 1.8 75ks
- Двигател: AAM 1992
- Местоположение: Пловдив
Re: Лупа във Фар-Въпрос
И един последвн въпрос. Според Вас кои ще светят по-добре - Биксенон в едносекционен фар с гладко (неоребрено) стъкло,или лупата в двусекционен (без ксенона) ??
Re: Лупа във Фар-Въпрос
Докато търсех картинки за предния пост, попаднах на тази тема...
Доста съм съгласен с автора, макар да е писано отдавна.
Според него - правилно направен халоген в лупа е по-добре от рефлектор с ксенон.
Лично аз съм с 35W биксенон в рефлекторен фар (от около седмица, passat b3, едносекционен фар), които са настроени както трябва и карам доста спокойно вечерно време - в смисъл - виждам доста по-добре пътя. Не са ми премигвали, но докато не направя няколко тестове тия дни, няма да се успокоя.
Имам желание да си взема лупи за ксенон и да ползвам тях, нооо... Кинти и време, които в моента нямам.
Карал съм по-нови коли с халогени в лупа и съм много доволен от светлината.
Ако успееш да вградиш лупите и да ги настроиш правилно, вероятно ще си доста доволен.
Доста съм съгласен с автора, макар да е писано отдавна.
Според него - правилно направен халоген в лупа е по-добре от рефлектор с ксенон.
Лично аз съм с 35W биксенон в рефлекторен фар (от около седмица, passat b3, едносекционен фар), които са настроени както трябва и карам доста спокойно вечерно време - в смисъл - виждам доста по-добре пътя. Не са ми премигвали, но докато не направя няколко тестове тия дни, няма да се успокоя.
Имам желание да си взема лупи за ксенон и да ползвам тях, нооо... Кинти и време, които в моента нямам.
Карал съм по-нови коли с халогени в лупа и съм много доволен от светлината.
Ако успееш да вградиш лупите и да ги настроиш правилно, вероятно ще си доста доволен.
- tubleron
- Мнения: 303
- Регистриран на: Чет 03 фев 2011 10:34
- Автомобил: Golf 3 1.8 75ks
- Двигател: AAM 1992
- Местоположение: Пловдив
Re: Лупа във Фар-Въпрос
Много Благодаря! 

- kristianatanasov
- Мнения: 1280
- Регистриран на: Сря 14 мар 2007 20:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София][Passat B3,ABS
- policaqqq
- Мнения: 254
- Регистриран на: Пон 07 апр 2008 0:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
Re: Лупа във Фар-Въпрос
Старите ми фарове ги направих с лупи от бмв Е66 (7 серия 2005). На лупата има има една преграда с електромагнит която като е на къси си е на нормално положение, а като превключи на дълги светват дългата секция и тази преграда отваря и усилва светлината на късите, това го ползвах за дълги но понеже беше с ксенон д2с се наложи да го преработя на Н7.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 30 госта