Проект Pierburg 2E2 -> Keihin KS2 осъществен.

Споделете опит за собственоръчно направени подобрения или ремонти на вашият Volkswagen или попитайте как да ги направите сами
Потребителски аватар
Glove
Мнения: 2045
Регистриран на: Сря 03 май 2006 23:35
Автомобил: VW Golf MK2 GTI
Двигател: AUM
Местоположение: Варна

Проект Pierburg 2E2 -> Keihin KS2 осъществен.

Мнениеот Glove » Нед 28 яну 2007 22:56


Проекта се състоеше в това да се махне Pierburg 2E2 и да се постави Keihin KS2, от Audi 80 двигател RU. Това се наложи поради причина че да се възтанови старият карборатор е прекалено скъпо и нерентабилно. Смяната се осъществи в гаража на Люси от форума. Смяната се състоя в подмяна на смукателен колектор, тампон и разбира се карборатора, поради това че при започване на работа се отплеснахме забравих да направя пълна документална поредица, направих само на крайния резултат.

От цялата работа се оказа че смяната е била наложителна, а резултата е че сега се усеща че това е кола. :drive
: vw fen
заглавието mod edit: golfer

Последна промяна от Glove на Нед 07 ное 2010 22:23, променено общо 1 път.




Потребителски аватар
vit_autosofia
Мнения: 2544
Регистриран на: Нед 20 фев 2005 8:13
Автомобил: Мерцедес W210 2002г
Двигател: 2700CDI
Местоположение: Орланденбург
Контакти:

Мнениеот vit_autosofia » Пон 29 яну 2007 14:10


: vw fen


Потребителски аватар
bomber
Мнения: 4315
Регистриран на: Вто 13 дек 2005 17:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Софията

Мнениеот bomber » Пон 29 яну 2007 14:43


Браво Люси :bowdown
И мойто голфче го чака същата процедура :lol: Иначе колега с този карб върви доста повече,нали :?:


Потребителски аватар
vit_autosofia
Мнения: 2544
Регистриран на: Нед 20 фев 2005 8:13
Автомобил: Мерцедес W210 2002г
Двигател: 2700CDI
Местоположение: Орланденбург
Контакти:

Мнениеот vit_autosofia » Пон 29 яну 2007 16:16


качва се и некое друго конче.Върви та ше се съдере :lol: :lol: :lol:


Потребителски аватар
asentm
airman
Мнения: 3081
Регистриран на: Вто 16 ное 2004 17:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот asentm » Вто 30 яну 2007 20:32


кейхина е много добър карбуратор, но има и малко особености .... като многото вакуми и това че не подлежи на ремонт


Потребителски аватар
stoqn_gti
Мнения: 1278
Регистриран на: Сря 10 май 2006 16:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Смолян
Контакти:

Мнениеот stoqn_gti » Сря 31 яну 2007 2:23


:bowdown :applause: страшен си : vw fen


Потребителски аватар
vit_autosofia
Мнения: 2544
Регистриран на: Нед 20 фев 2005 8:13
Автомобил: Мерцедес W210 2002г
Двигател: 2700CDI
Местоположение: Орланденбург
Контакти:

Мнениеот vit_autosofia » Сря 31 яну 2007 6:48


asentm написа:кейхина е много добър карбуратор, но има и малко особености .... като многото вакуми и това че не подлежи на ремонт

Не съм много съгласен с това. :wink:


Потребителски аватар
wili98
Щраусолог
Мнения: 7566
Регистриран на: Вто 07 дек 2004 12:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот wili98 » Сря 31 яну 2007 10:48


колеги.. това е форум направи си сам.
До тук виждам снимки на нещо направено, без една стотинка приказка как аджеба става това нещо..

да се стегнете малко..
Люси.. гледам ти си основната тоз карбуратор се намества..
Ще имаш ли нещо напреки, да напишеш в няколко стъпки как става/... ?


Потребителски аватар
vit_autosofia
Мнения: 2544
Регистриран на: Нед 20 фев 2005 8:13
Автомобил: Мерцедес W210 2002г
Двигател: 2700CDI
Местоположение: Орланденбург
Контакти:

Мнениеот vit_autosofia » Чет 01 фев 2007 6:50


wili98 написа:колеги.. това е форум направи си сам.
До тук виждам снимки на нещо направено, без една стотинка приказка как аджеба става това нещо..

да се стегнете малко..
Люси.. гледам ти си основната тоз карбуратор се намества..
Ще имаш ли нещо напреки, да напишеш в няколко стъпки как става/... ?

Привет :wink:
Относно финансовата страна на проекта собственика трябва да се изкаже.
Иначе технически какво е необходимо.
За поставянето на този модел Кейхин-2 е необходимо да се смени и смукателният колектор.Докато при предишният модел Кейхин-2 се сменя само танпона.Необходимо е и жило за смукача тъй като и двата модела карбуратори са с ръчен смукач.Жилото като ново е само с поръчка в Юни-Трейд и цената му е убийственна 150лв.Ако няма втора употреба жило,се слага жило от Лада Самара.Кутията на въздушният филтър също трябва да се модифицира.След като всичко е готово се преминава към палене на мотора и намеса по центроването на карбуратора от моя страна. :wink: :wink: :wink:
Поздрави Люси :roll:


Потребителски аватар
Glove
Мнения: 2045
Регистриран на: Сря 03 май 2006 23:35
Автомобил: VW Golf MK2 GTI
Двигател: AUM
Местоположение: Варна

За карборатора

Мнениеот Glove » Пон 05 фев 2007 19:08


Значи интереса е и към финансоватра страна:
1: самия карборатое съм го купил за 60лв., заедно с тампона
2: смукателен колектор за 30лв.
3: жило за смукач от дизелов голф 2 за 10лв.
4: фланец за преход от карборатора към смукатела на филтъра от алуминиева плочка, собствна изработка само алуминия струва 2лв.
5: смукателния капак е от пасат 2, 1,6 -10лв.
6: за труда на Люси 30лв.

Крайна калкулация: 142лв., а като се има предвид че смукателната система за филтъра съм я правил преди 6-7 месеца а тя ми излезе със спортния филтър, матерялите и труда около 40лв = 182лв.


Потребителски аватар
albena_sladurana
Мнения: 622
Регистриран на: Нед 14 фев 2010 14:02
Автомобил: VW Golf 2
Двигател: PB
Местоположение: София---в голфа

Re: Проект Pierburg 2E2 -> Keihin KS2 осъществен.

Мнениеот albena_sladurana » Вто 08 мар 2011 14:24


С този карбуратор колата сякаш набира доста по-добре във високите.Преди време и на моето голфче Люси го е правил и съм много доволен :banana а сега се чудя от къде да намеря плочка за АГУ защото ми предстои да слагам :D


Потребителски аватар
bbboiko2004
Мнения: 4294
Регистриран на: Пон 20 фев 2006 21:19
Автомобил: VW Polo 2f
Двигател: 3f - 1993

Re: Проект Pierburg 2E2 -> Keihin KS2 осъществен.

Мнениеот bbboiko2004 » Чет 14 ное 2013 15:17


Малко стара тема, от какво е смукателния колектор ?


Потребителски аватар
К.Одаджийски
VW експерт
VW експерт
Мнения: 12109
Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
Автомобил: Saab 9-3 SS ARC
Двигател: B207L
Местоположение: София / Берковица

Re: Проект Pierburg 2E2 -> Keihin KS2 осъществен.

Мнениеот К.Одаджийски » Чет 14 ное 2013 16:18


Glove написа:постави Keihin KS2, от Audi 80 двигател RU



Върни се в “Направи си сам!”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 120 госта