Имам следния гаден проблем - беше ми се прецакала механиката за задната чистачка и си я смених (благодарение на един колега от тук,който ми изпрати друга).Да ама на новата механика явно има някакво запушване понеже не иска да пръска както трябва а в повечето пъти пикае съвсем леко или въобще не пръска.Откачих тръбичката,която отива до отзад и оттам тече вода на поразия т.е. няма запушване преди механиката (тя е неразглобяема).Притеснявам се основно от едно нещо - на старата се беше откъснало едно късичко маркуче което съединява входа на механиката с тръбичката за към помпичката и всичко е текло в багажника.Та не искам това да се случи отново а при запушената дюза вероятността е много голяма.
Дали има някаква екстра,с която да и въздействам (телчица и т.н. не помогнаха въобще понеже има прави ъгли и в двата края и не може да се промуши) с някакво спрейче или незнам и аз или направо да си сложа един доид последователно на помпата и да си я направя да пръска само на предното стъкло а отзад да си изолирам тръбичката?
Благодаря!
Как да си почистя дюзичката на задната чистачка? (Пасат В3)
Правила на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
- aminohus
- Мнения: 95
- Регистриран на: Нед 03 сеп 2006 17:37
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Кубрат
- Контакти:
чистачка
Дюзата като се дръпне силно напред с клещи - тя излиза.
чистиш с игла и си готов.
чистиш с игла и си готов.
- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Ам а как по-точно?
Т.е. предполагам става дума че самото метално топченце излиза от пластмасата или целия механизъм се изкормва по някакъв начин
Ще съм благодарен на по-подробно обяснение кое, как и защо понеже старата механика си я потроших и така и не разбрах как се сваля водопроводчето така да го нарека и самата метална дюзичка.
Съжалявам че задавм глупави въпроси ама не искам да го потроша необратимо


Ще съм благодарен на по-подробно обяснение кое, как и защо понеже старата механика си я потроших и така и не разбрах как се сваля водопроводчето така да го нарека и самата метална дюзичка.
Съжалявам че задавм глупави въпроси ама не искам да го потроша необратимо

- venll-vr
- Мнения: 469
- Регистриран на: Пон 01 май 2006 12:39
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: България, Враца
на Г3 отпуших задната дюза на чистачката като използвах спринцовка от 50 см3 напълних я с вода и чрез маркуче от система директно пръскаш там където се закача маркуча, които идва от казанчето. Налягено е по-голямо и като му помагаш с тънка игла /на дюзата/ дюзата се продухва и започва да пръска нормално.
- maistora_1
- Мнения: 1325
- Регистриран на: Пон 01 авг 2005 2:57
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Ами вчера се поизнервих малко и понеже реших да не я свалям за да не я потроша откачих отдолу маркучето където дефакто е входа на пръскалката и отгоре през дюзата започнах да ръчкам с едно резисторче (електронен елемент за тези,които не знаят - има две тънки крачета по около 3-4-5см) през дюзата за да почистя самия и отвор.след това с едно компресорче за гуми надух през дюзата по посока,обратна на движението на течността и отдолу изпаднаха известно количество боклуци и сега пръска чак по предния прозорец (преди да си я регулирам де)
Много ви благодаря!

Много ви благодаря!

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 31 госта