Акъл за заключване на централно
Правила на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
- hristian37
- Мнения: 1603
- Регистриран на: Чет 24 ное 2005 15:10
- Автомобил: Голф 6 ТДИ
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Акъл за заключване на централно
Искам да ми дадете акъл или ако някой го е правил да сподели: искам като запаля да ми се заключва централното и като изгася да отключва, ама алармата ми е стара и няма програмируеми функции. С дистанционото отключвам и заключвам като съответно включвам и изключвам аларамата. На баща ми е МАК и го има това в програмируемите функции и много ме кефи та въпроса ми може ли да стане това без да сменям алармата. Централното ми е допълнително слагано -електрическо

- Winner25
- Мнения: 7339
- Регистриран на: Пон 14 мар 2005 15:33
- Автомобил: VW Passat B4 B6
- Двигател: ABS BKC
- Местоположение: Казанлък
Ако не си чел тази темаможе да я прегледаш. Не си спомням обаче дали има отговор на твоя въпрос.
- hristian37
- Мнения: 1603
- Регистриран на: Чет 24 ное 2005 15:10
- Автомобил: Голф 6 ТДИ
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
- jooorooo
- Мнения: 115
- Регистриран на: Съб 28 окт 2006 15:46
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Значи ето какъв е номера, има един + на контакта, които подава само като колата е на контакт, през другото време нищо не тече по него, може той да се ползва да подаде импулс към машинките и да се заключват, а при гасене на колата още един импулс и да се отключват. въпроса е колко проводникови са ти машинките, 2-3?
- hristian37
- Мнения: 1603
- Регистриран на: Чет 24 ное 2005 15:10
- Автомобил: Голф 6 ТДИ
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
- dj_nako
- Мнения: 1479
- Регистриран на: Пон 26 дек 2005 19:09
- Автомобил: Golf 5 tsi
- Двигател: BMY 2007
- Местоположение: Пловдив
и тва за какво е?страх те е че от голямата скорост може да ти се отвори вратата и да изхвърчиш или без да искасш пак сам да си я отвориш и пак да изхвърчиш.я си представи ситуацията да катастрофираш и да искаш да излезеш от горящата кола а централното ти да те даржи заключен вътре.тва го казвам щото ми се случи веднъж вакумното ми у-во да задържи след заключване и не можахме да си отворим от вътре докато не изгоря бущона.
- znainainai
- Мнения: 5287
- Регистриран на: Пон 04 дек 2006 21:24
- Автомобил: Golf4
- Двигател: MK 4 98 AHF
- Местоположение: Русе
dj_nako написа:и тва за какво е?страх те е че от голямата скорост може да ти се отвори вратата и да изхвърчиш или без да искасш пак сам да си я отвориш и пак да изхвърчиш.я си представи ситуацията да катастрофираш и да искаш да излезеш от горящата кола а централното ти да те даржи заключен вътре.тва го казвам щото ми се случи веднъж вакумното ми у-во да задържи след заключване и не можахме да си отворим от вътре докато не изгоря бущона.
При тебе е било от двойната степен ти дърпаш нагоре то не отключва,със слаганите ел централни няма такива проблеми.
- hristian37
- Мнения: 1603
- Регистриран на: Чет 24 ное 2005 15:10
- Автомобил: Голф 6 ТДИ
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
dj_nako написа:и тва за какво е?страх те е че от голямата скорост може да ти се отвори вратата и да изхвърчиш или без да искасш пак сам да си я отвориш и пак да изхвърчиш.я си представи ситуацията да катастрофираш и да искаш да излезеш от горящата кола а централното ти да те даржи заключен вътре.тва го казвам щото ми се случи веднъж вакумното ми у-во да задържи след заключване и не можахме да си отворим от вътре докато не изгоря бущона.
колега въпроса ми беше как евентуално може да се направи, а не защо искам. Просто ми харесва
- Vasseto
- Мнения: 2716
- Регистриран на: Вто 06 сеп 2005 17:09
- Автомобил: Passat B7 Passat B5_5 Jetta V
- Двигател: CFFB AVF BXE
- Местоположение: Пловдив
Danailov написа:Най-лесния начин е да смениш алармата.Тук в Конрад има едни евтини аларми,които имат и тази функция.Втори вариант е с едно реле(с нормално отворени и с нормално затворени контакти) когато си на контакт да заключва машинките а когато неси на контакт да ги отключи.
Да ползва DLR-то на L&R както за всетлините така и за вратите да отключва и заключва.
-
Viktor_
- Мнения: 4
- Регистриран на: Съб 23 сеп 2006 9:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Здравей колега - ето ти линк как се добавя автоматично заключване/отключване дори бед има аларма на автомобила. Използва се схема с няколко релета - една за заклячване и една за отключване.
Ако не ти се занимава с такива работи може да минеш да ти сменя алармата с такава с програмируеми функци - заключване/отключване при контакт, предупреждение за отворена врата, пасивно заключване. Аз винаги ги слагам на изключено тези функций, но всичко е въпрос на вкус. Найстина има известна полза докато седиш на светофар или където и да е спрял да ти е заключена колата, за да не те притесни някой по някакъв начин.
Ако не ти се занимава с такива работи може да минеш да ти сменя алармата с такава с програмируеми функци - заключване/отключване при контакт, предупреждение за отворена врата, пасивно заключване. Аз винаги ги слагам на изключено тези функций, но всичко е въпрос на вкус. Найстина има известна полза докато седиш на светофар или където и да е спрял да ти е заключена колата, за да не те притесни някой по някакъв начин.
- iceto_666
- Мнения: 207
- Регистриран на: Съб 07 юли 2007 15:57
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Търговище
Re: Акъл за заключване на централно
не се занимавай с тия глупости няма смисал като си в колата да си заключен.hristian37 написа:Искам да ми дадете акъл или ако някой го е правил да сподели: искам като запаля да ми се заключва централното и като изгася да отключва, ама алармата ми е стара и няма програмируеми функции. С дистанционото отключвам и заключвам като съответно включвам и изключвам аларамата. На баща ми е МАК и го има това в програмируемите функции и много ме кефи та въпроса ми може ли да стане това без да сменям алармата. Централното ми е допълнително слагано -електрическо![]()
![]()
- peterhr
- Мнения: 27
- Регистриран на: Чет 15 юли 2004 21:03
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Ако си с малко дете ще видиш че има смисъл
По-добре е да се сложи аларма, която да заключва и отключва. Ако се сложи някаква проста схема без никаква логика е сигурно че ще се заключи колата някой път с ключовете вътре.
Алармите (повечето от тях) не заключват колата ако е запалена колата и преди да се заключи е отворена врата. т.е. дори и да не си си затворил вратата добре и да я отвориш и хлопнеш веднага, амармата не заключва, защото за нея ти си слязъл от колата. Самото заключване е след няколко секунди, не веднага след като запали колата (по-скоро след подаване на контакт, те не гледат дали двигателя работи).
По-добре е да се сложи аларма, която да заключва и отключва. Ако се сложи някаква проста схема без никаква логика е сигурно че ще се заключи колата някой път с ключовете вътре.
Алармите (повечето от тях) не заключват колата ако е запалена колата и преди да се заключи е отворена врата. т.е. дори и да не си си затворил вратата добре и да я отвориш и хлопнеш веднага, амармата не заключва, защото за нея ти си слязъл от колата. Самото заключване е след няколко секунди, не веднага след като запали колата (по-скоро след подаване на контакт, те не гледат дали двигателя работи).
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 28 госта
