


dj_nako написа:и тва за какво е?страх те е че от голямата скорост може да ти се отвори вратата и да изхвърчиш или без да искасш пак сам да си я отвориш и пак да изхвърчиш.я си представи ситуацията да катастрофираш и да искаш да излезеш от горящата кола а централното ти да те даржи заключен вътре.тва го казвам щото ми се случи веднъж вакумното ми у-во да задържи след заключване и не можахме да си отворим от вътре докато не изгоря бущона.
dj_nako написа:и тва за какво е?страх те е че от голямата скорост може да ти се отвори вратата и да изхвърчиш или без да искасш пак сам да си я отвориш и пак да изхвърчиш.я си представи ситуацията да катастрофираш и да искаш да излезеш от горящата кола а централното ти да те даржи заключен вътре.тва го казвам щото ми се случи веднъж вакумното ми у-во да задържи след заключване и не можахме да си отворим от вътре докато не изгоря бущона.
Danailov написа:Най-лесния начин е да смениш алармата.Тук в Конрад има едни евтини аларми,които имат и тази функция.Втори вариант е с едно реле(с нормално отворени и с нормално затворени контакти) когато си на контакт да заключва машинките а когато неси на контакт да ги отключи.
не се занимавай с тия глупости няма смисал като си в колата да си заключен.hristian37 написа:Искам да ми дадете акъл или ако някой го е правил да сподели: искам като запаля да ми се заключва централното и като изгася да отключва, ама алармата ми е стара и няма програмируеми функции. С дистанционото отключвам и заключвам като съответно включвам и изключвам аларамата. На баща ми е МАК и го има това в програмируемите функции и много ме кефи та въпроса ми може ли да стане това без да сменям алармата. Централното ми е допълнително слагано -електрическо![]()
![]()
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 56 госта