Акъл за заключване на централно

Споделете опит за собственоръчно направени подобрения или ремонти на вашият Volkswagen или попитайте как да ги направите сами
hristian37
Мнения: 1594
Регистриран на: Чет 24 ное 2005 15:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Акъл за заключване на централно

Мнениеот hristian37 » Сря 13 юни 2007 22:35


Искам да ми дадете акъл или ако някой го е правил да сподели: искам като запаля да ми се заключва централното и като изгася да отключва, ама алармата ми е стара и няма програмируеми функции. С дистанционото отключвам и заключвам като съответно включвам и изключвам аларамата. На баща ми е МАК и го има това в програмируемите функции и много ме кефи та въпроса ми може ли да стане това без да сменям алармата. Централното ми е допълнително слагано -електрическо :?: :?: :?:




Потребителски аватар
Winner25
Мнения: 7339
Регистриран на: Пон 14 мар 2005 15:33
Автомобил: VW Passat B4 B6
Двигател: ABS BKC
Местоположение: Казанлък

Мнениеот Winner25 » Сря 13 юни 2007 23:31


Ако не си чел тази темаможе да я прегледаш. Не си спомням обаче дали има отговор на твоя въпрос.


Потребителски аватар
Vasseto
Мнения: 2703
Регистриран на: Вто 06 сеп 2005 17:09
Автомобил: Passat B7 Passat B5_5 Jetta V
Двигател: CFFB AVF BXE
Местоположение: Пловдив

Мнениеот Vasseto » Чет 14 юни 2007 9:43


По старите аларми имат джъмпери за целта,които може и да не са изведени на вън.Ще се наложи да си огледаш алармата отново ,а може и да я раглобиш и да огледаш пак.


hristian37
Мнения: 1594
Регистриран на: Чет 24 ное 2005 15:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот hristian37 » Чет 14 юни 2007 11:37


Vasseto написа:По старите аларми имат джъмпери за целта,които може и да не са изведени на вън.Ще се наложи да си огледаш алармата отново ,а може и да я раглобиш и да огледаш пак.

няма :( :( :( все пак - алармата е Силикон - но не мога да намеря схемя пък и майстора който я слага вече не работи там :(


Потребителски аватар
jooorooo
Мнения: 115
Регистриран на: Съб 28 окт 2006 15:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот jooorooo » Чет 14 юни 2007 13:03


Значи ето какъв е номера, има един + на контакта, които подава само като колата е на контакт, през другото време нищо не тече по него, може той да се ползва да подаде импулс към машинките и да се заключват, а при гасене на колата още един импулс и да се отключват. въпроса е колко проводникови са ти машинките, 2-3?


hristian37
Мнения: 1594
Регистриран на: Чет 24 ное 2005 15:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот hristian37 » Чет 14 юни 2007 13:18


ами виж управляващите предните са със 5 кабела, а задните са с 2


Потребителски аватар
dj_nako
Мнения: 1479
Регистриран на: Пон 26 дек 2005 19:09
Автомобил: Golf 5 tsi
Двигател: BMY 2007
Местоположение: Пловдив

Мнениеот dj_nako » Чет 14 юни 2007 14:34


и тва за какво е?страх те е че от голямата скорост може да ти се отвори вратата и да изхвърчиш или без да искасш пак сам да си я отвориш и пак да изхвърчиш.я си представи ситуацията да катастрофираш и да искаш да излезеш от горящата кола а централното ти да те даржи заключен вътре.тва го казвам щото ми се случи веднъж вакумното ми у-во да задържи след заключване и не можахме да си отворим от вътре докато не изгоря бущона.


Потребителски аватар
znainainai
Мнения: 5287
Регистриран на: Пон 04 дек 2006 21:24
Автомобил: Golf4
Двигател: MK 4 98 AHF
Местоположение: Русе

Мнениеот znainainai » Чет 14 юни 2007 15:48


dj_nako написа:и тва за какво е?страх те е че от голямата скорост може да ти се отвори вратата и да изхвърчиш или без да искасш пак сам да си я отвориш и пак да изхвърчиш.я си представи ситуацията да катастрофираш и да искаш да излезеш от горящата кола а централното ти да те даржи заключен вътре.тва го казвам щото ми се случи веднъж вакумното ми у-во да задържи след заключване и не можахме да си отворим от вътре докато не изгоря бущона.

При тебе е било от двойната степен ти дърпаш нагоре то не отключва,със слаганите ел централни няма такива проблеми.


hristian37
Мнения: 1594
Регистриран на: Чет 24 ное 2005 15:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот hristian37 » Чет 14 юни 2007 16:40


dj_nako написа:и тва за какво е?страх те е че от голямата скорост може да ти се отвори вратата и да изхвърчиш или без да искасш пак сам да си я отвориш и пак да изхвърчиш.я си представи ситуацията да катастрофираш и да искаш да излезеш от горящата кола а централното ти да те даржи заключен вътре.тва го казвам щото ми се случи веднъж вакумното ми у-во да задържи след заключване и не можахме да си отворим от вътре докато не изгоря бущона.


колега въпроса ми беше как евентуално може да се направи, а не защо искам. Просто ми харесва :idea:


Danailov
Мнения: 118
Регистриран на: Вто 07 сеп 2004 19:04
Автомобил: VW PASSAT B4
Двигател: ABF
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот Danailov » Нед 17 юни 2007 8:46


Най-лесния начин е да смениш алармата.Тук в Конрад има едни евтини аларми,които имат и тази функция.Втори вариант е с едно реле(с нормално отворени и с нормално затворени контакти) когато си на контакт да заключва машинките а когато неси на контакт да ги отключи.


Потребителски аватар
Vasseto
Мнения: 2703
Регистриран на: Вто 06 сеп 2005 17:09
Автомобил: Passat B7 Passat B5_5 Jetta V
Двигател: CFFB AVF BXE
Местоположение: Пловдив

Мнениеот Vasseto » Нед 17 юни 2007 11:52


Danailov написа:Най-лесния начин е да смениш алармата.Тук в Конрад има едни евтини аларми,които имат и тази функция.Втори вариант е с едно реле(с нормално отворени и с нормално затворени контакти) когато си на контакт да заключва машинките а когато неси на контакт да ги отключи.


Да ползва DLR-то на L&R както за всетлините така и за вратите да отключва и заключва.


Danailov
Мнения: 118
Регистриран на: Вто 07 сеп 2004 19:04
Автомобил: VW PASSAT B4
Двигател: ABF
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот Danailov » Нед 17 юни 2007 14:01


Ако става да го ползва,но ще е много по скъпо така.


Viktor_
Мнения: 4
Регистриран на: Съб 23 сеп 2006 9:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Viktor_ » Вто 19 юни 2007 10:32


Здравей колега - ето ти линк как се добавя автоматично заключване/отключване дори бед има аларма на автомобила. Използва се схема с няколко релета - една за заклячване и една за отключване.

Ако не ти се занимава с такива работи може да минеш да ти сменя алармата с такава с програмируеми функци - заключване/отключване при контакт, предупреждение за отворена врата, пасивно заключване. Аз винаги ги слагам на изключено тези функций, но всичко е въпрос на вкус. Найстина има известна полза докато седиш на светофар или където и да е спрял да ти е заключена колата, за да не те притесни някой по някакъв начин.


Потребителски аватар
iceto_666
Мнения: 207
Регистриран на: Съб 07 юли 2007 15:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Търговище

Re: Акъл за заключване на централно

Мнениеот iceto_666 » Нед 08 юли 2007 18:50


hristian37 написа:Искам да ми дадете акъл или ако някой го е правил да сподели: искам като запаля да ми се заключва централното и като изгася да отключва, ама алармата ми е стара и няма програмируеми функции. С дистанционото отключвам и заключвам като съответно включвам и изключвам аларамата. На баща ми е МАК и го има това в програмируемите функции и много ме кефи та въпроса ми може ли да стане това без да сменям алармата. Централното ми е допълнително слагано -електрическо :?: :?: :?:
не се занимавай с тия глупости няма смисал като си в колата да си заключен.


Потребителски аватар
peterhr
Мнения: 27
Регистриран на: Чет 15 юли 2004 21:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот peterhr » Вто 10 юли 2007 10:29


Ако си с малко дете ще видиш че има смисъл :)

По-добре е да се сложи аларма, която да заключва и отключва. Ако се сложи някаква проста схема без никаква логика е сигурно че ще се заключи колата някой път с ключовете вътре.

Алармите (повечето от тях) не заключват колата ако е запалена колата и преди да се заключи е отворена врата. т.е. дори и да не си си затворил вратата добре и да я отвориш и хлопнеш веднага, амармата не заключва, защото за нея ти си слязъл от колата. Самото заключване е след няколко секунди, не веднага след като запали колата (по-скоро след подаване на контакт, те не гледат дали двигателя работи).



Върни се в “Направи си сам!”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 56 госта