Ръчна спирачка- ремонт

Споделете опит за собственоръчно направени подобрения или ремонти на вашият Volkswagen или попитайте как да ги направите сами
Потребителски аватар
didko_902
Мнения: 61
Регистриран на: Нед 23 дек 2007 20:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Ръчна спирачка- ремонт

Мнениеот didko_902 » Чет 17 яну 2008 18:44


Направих тази тема понеже си нямам и на представа как да си направа ръчната на полото! Скъса се от задната дясна гума! Въпроса ми е как да сложа жилото в задния барабан и как да я натегна след това,за да държи? Благодаря предварително!!! :) :) :) Ето това е колата

Изображение

Изображение

Изображение




Потребителски аватар
Golf`mafia
Мнения: 648
Регистриран на: Чет 22 ное 2007 13:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Перник

Мнениеот Golf`mafia » Чет 17 яну 2008 18:57


най добре едно ново жило май са по 3 4 лева отваряш после барабана и там ще видиш как е навързана ръчната за голфа знам ама незнам по същия начин ли е и при полото абе не е кой знае какво


Потребителски аватар
didko_902
Мнения: 61
Регистриран на: Нед 23 дек 2007 20:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот didko_902 » Чет 17 яну 2008 19:04


Мерси братле,обаче имам един въпрос- Как да захвана жилата от задни те барабани за жилото на ръчната?Предполагам има някаква скоба или незнам какво ама при мен го няма!Сигърно е паднало ама незнам какво трябва да търса. Моля да ме ориентира някой? ПЛС ПЛС


Потребителски аватар
The_Machine
Мнения: 3558
Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот The_Machine » Чет 17 яну 2008 19:18


Ти като си купиш жилото то си е готово с накрайниците - само го монтираш и това е :)
От здравата страна ще видиш как е монтирано и готово :)
Натягането става отдолу под колата


Потребителски аватар
didko_902
Мнения: 61
Регистриран на: Нед 23 дек 2007 20:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот didko_902 » Чет 17 яну 2008 19:21


Мерси много,наистина съм благодарен сега в събота ще се опитам да го направа и ако не стане нещо пак ще се обърна за съвет!Мерси аиде живи и здрави !!!


Потребителски аватар
OCTAVIA_TDI
Мнения: 149
Регистриран на: Чет 01 ное 2007 19:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ботевград

Мнениеот OCTAVIA_TDI » Съб 19 яну 2008 11:00


а как да отворя барабана ???? и аз имам същия проблем с джетата някой ако знае как е да каже предполагам и на голф 2 е същото


Потребителски аватар
parno
Мнения: 7309
Регистриран на: Сря 19 сеп 2007 13:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот parno » Съб 19 яну 2008 11:58


кви са тия жила по 3-4 лв?на мен за голфа ми искат 22 лв на парче?


Потребителски аватар
didko_902
Мнения: 61
Регистриран на: Нед 23 дек 2007 20:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот didko_902 » Съб 19 яну 2008 13:49


Някой да помогне,немога да сваля барабана на полото ми? Някои ако може да помогне!!! Благодаря предварително!!!! :D :) :D


Потребителски аватар
malolitrajkata
Мнения: 594
Регистриран на: Вто 03 апр 2007 20:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Благоевград

Мнениеот malolitrajkata » Съб 19 яну 2008 14:06


взимаш чук и чукаш (не мн силно )тука не се изисква хамалогия , а леко да отпусне , връткаш барабана и чукаш, връткаш и чукаш и трябва д аизлезне.разви ли болта,които държи барабана? :roll:


Потребителски аватар
The_Machine
Мнения: 3558
Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот The_Machine » Съб 19 яну 2008 15:15


Ако е като другите ФВ, трябва да развиеш централната гайка и да махнеш лагера, след което лагера се натяга до определена степен...


Потребителски аватар
Anbuch
Полохолик
Мнения: 3278
Регистриран на: Пет 03 мар 2006 23:53
Автомобил: VW POLO 6R
Двигател: CGGB 2010г
Местоположение: Хасково
Контакти:

Мнениеот Anbuch » Съб 19 яну 2008 16:21


Здравей колега , много яко полото!
Ако искаш си дръпни това ръководство за ремонт и експлоатация на поло 81г-94г http://volkswagen.msk.ru/vw_doc2/vw_pol ... 94_ger.zip


Потребителски аватар
Golf`mafia
Мнения: 648
Регистриран на: Чет 22 ное 2007 13:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Перник

Мнениеот Golf`mafia » Съб 19 яну 2008 18:06


барабан се маха само с бой редко да излезе лесно аз така като сменявах накладки единия що годе лесно го свалих ама другия си беше битка от рода на час и нещо :)


Потребителски аватар
Anbuch
Полохолик
Мнения: 3278
Регистриран на: Пет 03 мар 2006 23:53
Автомобил: VW POLO 6R
Двигател: CGGB 2010г
Местоположение: Хасково
Контакти:

Мнениеот Anbuch » Съб 19 яну 2008 19:55


На половерите дето са от 90-94 г имат едно клинче дето се натиска нагоре през едната дупка за винтовете на барабана ,за да се отпуснат накладките после махаш гайката дето държи лагерите и мааашшш с тукмака

Последна промяна от Anbuch на Съб 19 яну 2008 20:22, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
svetoslav_sp
Мнения: 108
Регистриран на: Сря 30 авг 2006 14:21
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Враца
Контакти:

Мнениеот svetoslav_sp » Съб 19 яну 2008 19:59


Колега здравей!Скоро и аз сменях жилата на ръчната спирачка, скъса се едното но смених и второто. Двете жила купих на цена от 50 лева. сега за смяната:
1. След като е свалено задното колело с отверка махнах капачката на главината;
2.Изважда се предпазния шплинт и се маха коронния предпазител;
3.След като развих гайката на главината, махнах предпазната шайба и извадих външния лагер;
4.За да се свали лесно спирачния барабан с една отверка трябва да се бръкне в един от отворите където са били болтовете закрепващи колелото към барабана, като с отверката трябва да се изтласка клина на саморегулатора нагоре. Така свлих много лесно барабаните и на двете задни колела;
5.Понеже вътре всичко беше в ръжда с течност за сваляне на ръжда свалих всичката, почистих барабана и всички пружинки;
6.Вътре се вижда единия край на жилото за ръчната спирачка, който е закрепен към челюста на накладката, изважда се и се слага същият край на новото жило;
7.Монтажа на барабана става по обратен ред - колега само внимавай при натягането на лагерите за това има много написано от колегите във форума;
8.Регулирането на ръчната спирачка става - при напълно освободена ръчна спирачка се натиска силно основната спирачка, дърпа се ръчната докато изщрака 2 пъти, дозатяга се регулиращата гайка така, че да се усеща съпротивлението на задното колело при въртене. Отпускаш надолу ръчната и проверяваш дали свободно се върти колелото.
Колега понеже и аз го правих за първи път, ползвах за ръководство книгата серия ремонти за Голф2/Джета. Успех! :D


Потребителски аватар
didko_902
Мнения: 61
Регистриран на: Нед 23 дек 2007 20:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот didko_902 » Нед 20 яну 2008 16:29


Колеги,благодаря наистина много за информацията,мисла,че с такова подробно обяснение ще се справа,ама чак в четвъртък ще ми докарат в магазина комплекта жила.Реших да ги сменя всичките,за да издържи повече. Комплекта ще ми излезне 25 лева.Мисла,че цената не е най-скъпа.Мерси отново за изключително полезната информация!!!



Върни се в “Направи си сам!”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 25 госта