cecoa1 написа: това при развита инфраструктура за зареждане, често ще става предимно с ток от мрежата
Не слагай каруцата пред магарето, айде първо да се развие тази инфраструктура и тогава да ми обясняваш за светлото бъдеще

cecoa1 написа: А като абсолютни разходи само за гориво, електричките печелят с много.
Според религията ти може и да е така, но реалността показва нещо съвсем различно:
Lupender написа:Електромобила щеше да е върха на сладоледа, ако батериите бяха доста по-напреднали и устойчиви.
В Благоевград до Мосю Бриколаж има зарядна станция. Един ден там видях Тесла да се зарежда, собственика беше там и сподели, че му трябват три часа да се зареди за да стигне до Гърция. За това време на зареждане, трябваше да плати около 130 лева (по 72 стотинки на минута). Тогава разбрах, че "далаверата" всъщност въобще не е далавера - аз с дизел за 130 лева ще ида до морето и ще се върна...
gadnyara написа:.
При реален градски маршрут, за климатизация отиват около 30% от наличната енергия, в същото измерване бяха отчели.
Този реален маршрут не е бил през центъра на София в 8 сутринта в работен ден.
Ел колите са нещо прекрасно, ама цялата тази пропаганда около тях е очевидна измама за пари.