passat_rs написа:да така е захранващиа е на лявия праг а този за сигнала е на десния праг но какво обто има с това
По принцип няма защото по захранващия би трябвамо да тече прав ток чието магнитно поле е статично и не би трябвало да влияе сигналния. НО този прав ток не винаги излиза идално изправен и филтриран от изправителя на алтернатора и има слаба вероятност да има някакъв отрицателен ефект. На практика колкото коли съм правил съм пускал по левия праг всичко и никога не съм имал такъв проблем. По скоро да пуснеш сигнала по десния праг означава, че минаваш по край вентилатора за купето който може да вкара повече смущения отколкото захранващия проводник за съпалото. Според мен имаш проблем с самото съпало или със сигналните кабели (вероятно лоша спойка в някой чинч). Казваш, че си пробвал с другичинчове ама някой сети ли се да ги измери и двата чифта с един мултицет и да провери за "верига" и "късо".
Това е от мен друго не се сещам.