Токовете и ЦД-то

Силна музика, видео и навигация във Вашия Volkswagen
d1daka
Мнения: 200
Регистриран на: Нед 23 авг 2009 12:48
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Pavlikeni

Токовете и ЦД-то

Мнениеот d1daka » Пон 14 юни 2010 20:05


Привет колеги. Давам направо та да се пофала днес ми докараха новото паинерче което перфектно си свирука но не в това е проблема а в това че като махна ключа и се нулира сичко.Интересно ми е от ключа каде и как най-лесно и бързо и ефикасно ще стане да се пусне постоянен ток и ЦД-то да е независимо от ключа ? :)




andro_
Мнения: 5389
Регистриран на: Сря 22 мар 2006 19:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Re: Токовете и ЦД-то

Мнениеот andro_ » Пон 14 юни 2010 20:10


Сваляш Пайнир-ът и връзваш червения кабел за буксичката на жълтия кабел. Предвидено е такова свързване. :D


d1daka
Мнения: 200
Регистриран на: Нед 23 авг 2009 12:48
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Pavlikeni

Re: Токовете и ЦД-то

Мнениеот d1daka » Пон 14 юни 2010 20:54


andro_ написа:Сваляш Пайнир-ът и връзваш червения кабел за буксичката на жълтия кабел. Предвидено е такова свързване. :D

Ок мерси колега надявам си сигорен в това което казваш че още ми е трудно да почна да го ровя.Ако стане ще трябва да те търся за по бира :drunk mhihi
п.п. Ако някои има нещо снимка да покаже нагледно кои с кои кабели се вържят :) За това става дума
Изображение


d1daka
Мнения: 200
Регистриран на: Нед 23 авг 2009 12:48
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Pavlikeni

Re: Токовете и ЦД-то

Мнениеот d1daka » Вто 15 юни 2010 0:06


Значи колеги като ги разменя нестава.. Като ги допра обаче сичко е 6 постоянен ток има и се чудя какво да правя ? :banghead:


Потребителски аватар
Winner25
Мнения: 7339
Регистриран на: Пон 14 мар 2005 15:33
Автомобил: VW Passat B4 B6
Двигател: ABS BKC
Местоположение: Казанлък

Re: Токовете и ЦД-то

Мнениеот Winner25 » Вто 15 юни 2010 0:21


Погледни за всеки случай схемата за монтаж :wink:
Червения би трябвало да е постоянен "+" От инсталацията на колата това трябва да е червено/бял кабел. Жълтия е през контакт и се вързва на една тънка жичка на която има 12в при вкаран ключ :wink:
Може и да бъркам някой от цветовете, затова е добре да ги провериш.


d1daka
Мнения: 200
Регистриран на: Нед 23 авг 2009 12:48
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Pavlikeni

Re: Токовете и ЦД-то

Мнениеот d1daka » Вто 15 юни 2010 0:23


Winner25 написа:Погледни за всеки случай схемата за монтаж :wink:
Червения би трябвало да е постоянен "+" От инсталацията на колата това трябва да е червено/бял кабел. Жълтия е през контакт и се вързва на една тънка жичка на която има 12в при вкаран ключ :wink:
Може и да бъркам някой от цветовете, затова е добре да ги провериш.

Да така е проверява червено-белия кабел и там е постоянен 12В а в малкия е само при вкаран ключ.
Ако ги разменя няма да тръгва без ключа но няма да си губи настроиките? :)


Потребителски аватар
Winner25
Мнения: 7339
Регистриран на: Пон 14 мар 2005 15:33
Автомобил: VW Passat B4 B6
Двигател: ABS BKC
Местоположение: Казанлък

Re: Токовете и ЦД-то

Мнениеот Winner25 » Вто 15 юни 2010 0:38


d1daka написа:Ако ги разменя няма да тръгва без ключа но няма да си губи настроиките? :)

:да:


d1daka
Мнения: 200
Регистриран на: Нед 23 авг 2009 12:48
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Pavlikeni

Re: Токовете и ЦД-то

Мнениеот d1daka » Вто 15 юни 2010 14:11


Благодаря колега няма грешка :drunk heavy metal zork


andro_
Мнения: 5389
Регистриран на: Сря 22 мар 2006 19:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Re: Токовете и ЦД-то

Мнениеот andro_ » Вто 15 юни 2010 17:53


Оправи ли нещата?
Аз имах предвид червеният и жълтият кабел от буксата, която влиза в цедето до буксата,която се свързва с инсталацията на колата.


d1daka
Мнения: 200
Регистриран на: Нед 23 авг 2009 12:48
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Pavlikeni

Re: Токовете и ЦД-то

Мнениеот d1daka » Вто 15 юни 2010 19:04


andro_ написа:Оправи ли нещата?
Аз имах предвид червеният и жълтият кабел от буксата, която влиза в цедето до буксата,която се свързва с инсталацията на колата.

Да оправих се. Не те разбрах точно какво имаш предвит но схванах и рискувах и стана.Сега като извадя ключа и не баца ръгвам ключа и потегля без да си променя настроиките мерси колеги :)


andro_
Мнения: 5389
Регистриран на: Сря 22 мар 2006 19:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Re: Токовете и ЦД-то

Мнениеот andro_ » Вто 15 юни 2010 19:10


A,бравос, оправил си се.
Сега да уточня на всички колеги,които някога ще гледат темата.
Начи Пионерците, а и мисля другите марки цедета, магнетофони,касетофони, грамофони за коли mhihi имат 2 кабела за захранване - един постоянен плюс и един плюс през контактен ключ.Постоянният плюс служи, за да помни цедето кои станции сте запаметили и колко сте му усилили баса, когато сте го ползвали.
Различните марки автомобили имат различни начини на свързване на кабелите, дори и при наличие на стандартна ISO букса за захранването.
И значи съответно двата кабела могат да разменят мястото си. При пионер това са един жълт кабел за постоянния плюс и един червен за този през ключа.
Между ISO буксата към инсталацията на хавтомобила и MOLEX (обикновено такова ползват) буксата към апаратчето има възможност за размяна на местоположението на постоянния плюс и плюсът през контактния ключ.
Успех на 'сички!


d1daka
Мнения: 200
Регистриран на: Нед 23 авг 2009 12:48
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Pavlikeni

Re: Токовете и ЦД-то

Мнениеот d1daka » Вто 15 юни 2010 19:19


andro_ написа:A,бравос, оправил си се.
Сега да уточня на всички колеги,които някога ще гледат темата.
Начи Пионерците, а и мисля другите марки цедета, магнетофони,касетофони, грамофони за коли mhihi имат 2 кабела за захранване - един постоянен плюс и един плюс през контактен ключ.Постоянният плюс служи, за да помни цедето кои станции сте запаметили и колко сте му усилили баса, когато сте го ползвали.
Различните марки автомобили имат различни начини на свързване на кабелите, дори и при наличие на стандартна ISO букса за захранването.
И значи съответно двата кабела могат да разменят мястото си. При пионер това са един жълт кабел за постоянния плюс и един червен за този през ключа.
Между ISO буксата към инсталацията на хавтомобила и MOLEX (обикновено такова ползват) буксата към апаратчето има възможност за размяна на местоположението на постоянния плюс и плюсът през контактния ключ.
Успех на 'сички!

На кратко колеги като си вземете CD-то и просто има 2 клеми които се разменят 1 червен кабел и 1 жълт откачате ги 2-те клеми на червения и ня жълтия и ги разменята жълтия да отиде на червения защото там е постоянен 12в ток и тогава ще помни какво сте му задали а другия е прекъсващия ток както каза колегата тои е за тока през ключа пак 12в и така просто ги разменяте червения на жълтия и жълтия на червения !


Потребителски аватар
Winner25
Мнения: 7339
Регистриран на: Пон 14 мар 2005 15:33
Автомобил: VW Passat B4 B6
Двигател: ABS BKC
Местоположение: Казанлък

Re: Токовете и ЦД-то

Мнениеот Winner25 » Вто 15 юни 2010 20:12


Винаги съм се чудил дали постоянния + е само за паметта или той е основния захранващ кабел :roll:


andro_
Мнения: 5389
Регистриран на: Сря 22 мар 2006 19:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Re: Токовете и ЦД-то

Мнениеот andro_ » Сря 16 юни 2010 17:08


Winner25 написа:Винаги съм се чудил дали постоянния + е само за паметта или той е основния захранващ кабел :roll:

Интересен въпрос. Може би наистина той е захранващият кабел,а червеният е просто за сигнал. Жълтият със сигурност минава през бушон (обикновено за запалката и вътрешното осветление).


kedlar
Мнения: 161
Регистриран на: Нед 23 мар 2008 21:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Токовете и ЦД-то

Мнениеот kedlar » Чет 17 юни 2010 7:54


Може и да е само за паметта, нали някой беше мерил колко ток харчи с + на клоча и + към меморито и имаше разлика, това на загасен плеър



Върни се в “CAR Audio, Video & Navigation”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 9 госта