



Токовете и ЦД-то
-
- Мнения: 200
- Регистриран на: Нед 23 авг 2009 12:48
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Pavlikeni
Токовете и ЦД-то
Привет колеги. Давам направо та да се пофала днес ми докараха новото паинерче което перфектно си свирука но не в това е проблема а в това че като махна ключа и се нулира сичко.Интересно ми е от ключа каде и как най-лесно и бързо и ефикасно ще стане да се пусне постоянен ток и ЦД-то да е независимо от ключа ? 

-
- Мнения: 5389
- Регистриран на: Сря 22 мар 2006 19:23
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: Токовете и ЦД-то
Сваляш Пайнир-ът и връзваш червения кабел за буксичката на жълтия кабел. Предвидено е такова свързване. 

-
- Мнения: 200
- Регистриран на: Нед 23 авг 2009 12:48
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Pavlikeni
Re: Токовете и ЦД-то
andro_ написа:Сваляш Пайнир-ът и връзваш червения кабел за буксичката на жълтия кабел. Предвидено е такова свързване.
Ок мерси колега надявам си сигорен в това което казваш че още ми е трудно да почна да го ровя.Ако стане ще трябва да те търся за по бира


п.п. Ако някои има нещо снимка да покаже нагледно кои с кои кабели се вържят


-
- Мнения: 200
- Регистриран на: Нед 23 авг 2009 12:48
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Pavlikeni
Re: Токовете и ЦД-то
Значи колеги като ги разменя нестава.. Като ги допра обаче сичко е 6 постоянен ток има и се чудя какво да правя ? 

- Winner25
- Мнения: 7339
- Регистриран на: Пон 14 мар 2005 15:33
- Автомобил: VW Passat B4 B6
- Двигател: ABS BKC
- Местоположение: Казанлък
Re: Токовете и ЦД-то
Погледни за всеки случай схемата за монтаж
Червения би трябвало да е постоянен "+" От инсталацията на колата това трябва да е червено/бял кабел. Жълтия е през контакт и се вързва на една тънка жичка на която има 12в при вкаран ключ
Може и да бъркам някой от цветовете, затова е добре да ги провериш.

Червения би трябвало да е постоянен "+" От инсталацията на колата това трябва да е червено/бял кабел. Жълтия е през контакт и се вързва на една тънка жичка на която има 12в при вкаран ключ

Може и да бъркам някой от цветовете, затова е добре да ги провериш.
-
- Мнения: 200
- Регистриран на: Нед 23 авг 2009 12:48
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Pavlikeni
Re: Токовете и ЦД-то
Winner25 написа:Погледни за всеки случай схемата за монтаж![]()
Червения би трябвало да е постоянен "+" От инсталацията на колата това трябва да е червено/бял кабел. Жълтия е през контакт и се вързва на една тънка жичка на която има 12в при вкаран ключ![]()
Може и да бъркам някой от цветовете, затова е добре да ги провериш.
Да така е проверява червено-белия кабел и там е постоянен 12В а в малкия е само при вкаран ключ.
Ако ги разменя няма да тръгва без ключа но няма да си губи настроиките?

- Winner25
- Мнения: 7339
- Регистриран на: Пон 14 мар 2005 15:33
- Автомобил: VW Passat B4 B6
- Двигател: ABS BKC
- Местоположение: Казанлък
Re: Токовете и ЦД-то
d1daka написа:Ако ги разменя няма да тръгва без ключа но няма да си губи настроиките?

-
- Мнения: 200
- Регистриран на: Нед 23 авг 2009 12:48
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Pavlikeni
Re: Токовете и ЦД-то
Благодаря колега няма грешка



-
- Мнения: 5389
- Регистриран на: Сря 22 мар 2006 19:23
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: Токовете и ЦД-то
Оправи ли нещата?
Аз имах предвид червеният и жълтият кабел от буксата, която влиза в цедето до буксата,която се свързва с инсталацията на колата.
Аз имах предвид червеният и жълтият кабел от буксата, която влиза в цедето до буксата,която се свързва с инсталацията на колата.
-
- Мнения: 200
- Регистриран на: Нед 23 авг 2009 12:48
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Pavlikeni
Re: Токовете и ЦД-то
andro_ написа:Оправи ли нещата?
Аз имах предвид червеният и жълтият кабел от буксата, която влиза в цедето до буксата,която се свързва с инсталацията на колата.
Да оправих се. Не те разбрах точно какво имаш предвит но схванах и рискувах и стана.Сега като извадя ключа и не баца ръгвам ключа и потегля без да си променя настроиките мерси колеги

-
- Мнения: 5389
- Регистриран на: Сря 22 мар 2006 19:23
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: Токовете и ЦД-то
A,бравос, оправил си се.
Сега да уточня на всички колеги,които някога ще гледат темата.
Начи Пионерците, а и мисля другите марки цедета, магнетофони,касетофони, грамофони за коли
имат 2 кабела за захранване - един постоянен плюс и един плюс през контактен ключ.Постоянният плюс служи, за да помни цедето кои станции сте запаметили и колко сте му усилили баса, когато сте го ползвали.
Различните марки автомобили имат различни начини на свързване на кабелите, дори и при наличие на стандартна ISO букса за захранването.
И значи съответно двата кабела могат да разменят мястото си. При пионер това са един жълт кабел за постоянния плюс и един червен за този през ключа.
Между ISO буксата към инсталацията на хавтомобила и MOLEX (обикновено такова ползват) буксата към апаратчето има възможност за размяна на местоположението на постоянния плюс и плюсът през контактния ключ.
Успех на 'сички!
Сега да уточня на всички колеги,които някога ще гледат темата.
Начи Пионерците, а и мисля другите марки цедета, магнетофони,касетофони, грамофони за коли

Различните марки автомобили имат различни начини на свързване на кабелите, дори и при наличие на стандартна ISO букса за захранването.
И значи съответно двата кабела могат да разменят мястото си. При пионер това са един жълт кабел за постоянния плюс и един червен за този през ключа.
Между ISO буксата към инсталацията на хавтомобила и MOLEX (обикновено такова ползват) буксата към апаратчето има възможност за размяна на местоположението на постоянния плюс и плюсът през контактния ключ.
Успех на 'сички!
-
- Мнения: 200
- Регистриран на: Нед 23 авг 2009 12:48
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Pavlikeni
Re: Токовете и ЦД-то
andro_ написа:A,бравос, оправил си се.
Сега да уточня на всички колеги,които някога ще гледат темата.
Начи Пионерците, а и мисля другите марки цедета, магнетофони,касетофони, грамофони за колиимат 2 кабела за захранване - един постоянен плюс и един плюс през контактен ключ.Постоянният плюс служи, за да помни цедето кои станции сте запаметили и колко сте му усилили баса, когато сте го ползвали.
Различните марки автомобили имат различни начини на свързване на кабелите, дори и при наличие на стандартна ISO букса за захранването.
И значи съответно двата кабела могат да разменят мястото си. При пионер това са един жълт кабел за постоянния плюс и един червен за този през ключа.
Между ISO буксата към инсталацията на хавтомобила и MOLEX (обикновено такова ползват) буксата към апаратчето има възможност за размяна на местоположението на постоянния плюс и плюсът през контактния ключ.
Успех на 'сички!
На кратко колеги като си вземете CD-то и просто има 2 клеми които се разменят 1 червен кабел и 1 жълт откачате ги 2-те клеми на червения и ня жълтия и ги разменята жълтия да отиде на червения защото там е постоянен 12в ток и тогава ще помни какво сте му задали а другия е прекъсващия ток както каза колегата тои е за тока през ключа пак 12в и така просто ги разменяте червения на жълтия и жълтия на червения !
- Winner25
- Мнения: 7339
- Регистриран на: Пон 14 мар 2005 15:33
- Автомобил: VW Passat B4 B6
- Двигател: ABS BKC
- Местоположение: Казанлък
Re: Токовете и ЦД-то
Винаги съм се чудил дали постоянния + е само за паметта или той е основния захранващ кабел 

-
- Мнения: 5389
- Регистриран на: Сря 22 мар 2006 19:23
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: Токовете и ЦД-то
Winner25 написа:Винаги съм се чудил дали постоянния + е само за паметта или той е основния захранващ кабел
Интересен въпрос. Може би наистина той е захранващият кабел,а червеният е просто за сигнал. Жълтият със сигурност минава през бушон (обикновено за запалката и вътрешното осветление).
Re: Токовете и ЦД-то
Може и да е само за паметта, нали някой беше мерил колко ток харчи с + на клоча и + към меморито и имаше разлика, това на загасен плеър
Върни се в “CAR Audio, Video & Navigation”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 13 госта