

ivo111213 написа:Аз пък мога категорично да твърдя, че от там не бива да се взима "+" в никакъв случай! Това може да доведе до куб проблеми!!
Човек който има опит и наистина разбира никога не би направил та дори и казал това нещо!
Това го забравете като варянт!
Не разбрах къде си срещал проблем при окабеляването?
многу си прав маса обаче се хваща с възможно най къс кабел зада се избегнат смущениятаPOLO PAVLETI написа:Много правилно са ти го казали колегите. Кабел дириктно от акумолатора и бушон на 5 санта от акумолатора.Има много места през който може да мине захранващия кабел и да влезне в купето.Принципно дори захранването и чинчовия кабел не трябва да се пускат един до друг,поне така знам аз.И другото много важно нещо за усилвателя е стабилната маса"-".Не се препоръчват окабелявания от типа ......Вземи маса от габарита или от стопа и ей такива. Отвиваш болта на предпазните колани , затъркваш хубаво с шкурка до метал и стягаш масата яко. Не знам дали съм прав но съм чувал че за стъпалото е много важна масата.Успех и не си правете експерименти защото последствията са страшни.
Върни се в “CAR Audio, Video & Navigation”
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 11 госта