Двунамотков субуфер

Силна музика, видео и навигация във Вашия Volkswagen
Потребителски аватар
radi_nrj
Мнения: 9331
Регистриран на: Вто 20 ное 2007 16:06
Автомобил: Audi A6 C4 Quattro Golf 4 TDI
Двигател: AEL ALH
Местоположение: София

Re: Двунамотков субуфер

Мнениеот radi_nrj » Чет 11 апр 2013 12:26


От едната страна на усилвателя имаш ключе, на което пише 4ch/3ch/2ch - слагаш го на 2ch и свързваш говотрителя така:

П.П. Това, което на разбирам е защо този уж толкова мощен усилвател има толкова миниатюрни клеми за захранвашите кабели.
Прикачени файлове
Power bull four.jpg




Потребителски аватар
smash22
Мнения: 345
Регистриран на: Пет 01 яну 2010 16:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Перник

Re: Двунамотков субуфер

Мнениеот smash22 » Чет 11 апр 2013 12:37


Точно по този начин ми го върза вчера моя човек ,като и 2-рата намотка я върза на другите 2-канала пак по този начин и не знам защо ама не издържа говорителя ...

П.п ако пак е двунамотков и пак го вържа така и новия ли ще изгори :screwy


Потребителски аватар
radi_nrj
Мнения: 9331
Регистриран на: Вто 20 ное 2007 16:06
Автомобил: Audi A6 C4 Quattro Golf 4 TDI
Двигател: AEL ALH
Местоположение: София

Re: Двунамотков субуфер

Мнениеот radi_nrj » Чет 11 апр 2013 13:19


smash22 написа:П.п ако пак е двунамотков и пак го вържа така и новия ли ще изгори :screwy


Най-вероятно да!


Потребителски аватар
smash22
Мнения: 345
Регистриран на: Пет 01 яну 2010 16:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Перник

Re: Двунамотков субуфер

Мнениеот smash22 » Чет 11 апр 2013 13:26


Еми явно ще е с една намотка ,иначе разлика в силата между еднонамотков и двунамотков има ли и какво ще кажете за субуферите на магнан


Потребителски аватар
smash22
Мнения: 345
Регистриран на: Пет 01 яну 2010 16:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Перник

Re: Двунамотков субуфер

Мнениеот smash22 » Чет 11 апр 2013 14:57


Ето от такова свързване се питах какъв е ефекта ,макар че е късно след като го изгорях ,ако го бях направил така по добре ли щеше да е http://a248.e.akamai.net/pix.crutchfield.com/ca/learningcenter/car/subwoofer_wiring/2DVC_2-ohm_4ch.jpg


Потребителски аватар
radi_nrj
Мнения: 9331
Регистриран на: Вто 20 ное 2007 16:06
Автомобил: Audi A6 C4 Quattro Golf 4 TDI
Двигател: AEL ALH
Местоположение: София

Re: Двунамотков субуфер

Мнениеот radi_nrj » Чет 11 апр 2013 16:00


smash22 написа:Ето от такова свързване се питах какъв е ефекта ,макар че е късно след като го изгорях ,ако го бях направил така по добре ли щеше да е http://a248.e.akamai.net/pix.crutchfield.com/ca/learningcenter/car/subwoofer_wiring/2DVC_2-ohm_4ch.jpg


Това е правилния начин са свързване на двунамотков говорител с 2х2ома намотки за да стане 4 ома товара и да не тормози усилвателя.


Потребителски аватар
smash22
Мнения: 345
Регистриран на: Пет 01 яну 2010 16:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Перник

Re: Двунамотков субуфер

Мнениеот smash22 » Чет 11 апр 2013 17:01


Ами в крайна сметка кое е по-добрия вариант ,да взема двунамотков говорител и да го вържа като на изображението с мост между двата канала ,или еднонамотков и да го вържа както ми показа по-горе :beer


Потребителски аватар
smash22
Мнения: 345
Регистриран на: Пет 01 яну 2010 16:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Перник

Re: Двунамотков субуфер

Мнениеот smash22 » Чет 11 апр 2013 18:00


Кутията която имам е хубава ,предполагам около 50 литрова и повече ,та се чудех в нея може ли да се изреже за още един говорител ,или е недопустимо понеже се смущават или нещо от тоя род :screwy


Потребителски аватар
Stoyanov_Vw
Мнения: 528
Регистриран на: Вто 06 дек 2011 1:31
Автомобил: Golf Mk4
Двигател: 1.9 TDI AHF
Местоположение: Bourgas

Re: Двунамотков субуфер

Мнениеот Stoyanov_Vw » Съб 13 апр 2013 21:18


smash22 написа:Кутията която имам е хубава ,предполагам около 50 литрова и повече ,та се чудех в нея може ли да се изреже за още един говорител ,или е недопустимо понеже се смущават или нещо от тоя род :screwy


Ако един говорител има нужда от 50 литра (примерно) и го сложиш в такава кутия, следователно при два такива говорителя ще са нужни 100 литра :th_up Поправете ме ако греша :newsm66 :Mr Green Fun


Потребителски аватар
smash22
Мнения: 345
Регистриран на: Пет 01 яну 2010 16:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Перник

Re: Двунамотков субуфер

Мнениеот smash22 » Нед 14 апр 2013 13:49


Къде ремонтират усилватели около Перник и София ? Че на единия бридж няма никой вкъщи ... :death


Потребителски аватар
Vag_activator
Мнения: 941
Регистриран на: Пет 27 юли 2012 17:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ruse

Re: Двунамотков субуфер

Мнениеот Vag_activator » Нед 14 апр 2013 20:41


Язък за качественият усилвател,пък за този "HIP" само може да се ядосваш!


Потребителски аватар
smash22
Мнения: 345
Регистриран на: Пет 01 яну 2010 16:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Перник

Re: Двунамотков субуфер

Мнениеот smash22 » Пон 15 апр 2013 12:06


Нищо му няма на усилвателя ,някаква защита само се е включила :11


Потребителски аватар
radi_nrj
Мнения: 9331
Регистриран на: Вто 20 ное 2007 16:06
Автомобил: Audi A6 C4 Quattro Golf 4 TDI
Двигател: AEL ALH
Местоположение: София

Re: Двунамотков субуфер

Мнениеот radi_nrj » Пон 15 апр 2013 12:43


Тя ще се е включила защото някой хора, които не разбират пипат там дето не им е работата...


Потребителски аватар
nebeto
Мнения: 988
Регистриран на: Пет 18 дек 2009 17:46
Автомобил: VW Passat B4 1.9TDI
Двигател: AFN 1996
Местоположение: Варна

Re: Двунамотков субуфер

Мнениеот nebeto » Пон 15 апр 2013 16:10


radi_nrj написа:Тя ще се е включила защото някой хора, които не разбират пипат там дето не им е работата...


наистина авторе най-добре помоли някой, който разбира от тези неща(но реално си знае какво прави) за да не пиеш една студена вода и за усилватела


Потребителски аватар
ewipito
Мнения: 131
Регистриран на: Вто 12 апр 2011 19:36
Автомобил: VW PASSAT B3
Двигател: RP 1988
Местоположение: Pernik, Radomir

Re: Двунамотков субуфер

Мнениеот ewipito » Сря 17 апр 2013 21:42


Удобството на "двунамотковият говорител" е че може да се върже по 3 различни начина.
-последователно като се удвои съпротивлението
-паралелно/успоредно като съпротивлението се намали 2 пъти
-по отделно

Та за третия начин, много е удобен за 2х4 ома на два бриджа стига някой да ти напрви настройките добре, а и с много по евтин усилвател захранваш колона искаща каде каде по голям усилвател клас D. Просто и на двата бриджа настройките възможно най идентични и това е. Малко инфо- в една колона има 4 намотки, просто при "двунамотковите" се изкарват 2 по 2 а при "еднонамотковите" и четирите за въднъж и дори да не са еднакви настройките просто едната се натоварва повече а не си пречат, защото те са една върху друга(намотките) и просто се усилват една друга и създават по силно магнитно поле и така... Вече ако вържеш едната + на +, - на - а другата - на +, и + на - става интересно защото се бият и тогава вероятността да изгори едната от двете е много голяма, най-често вътрешната гори :11



Върни се в “CAR Audio, Video & Navigation”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 25 госта