От едната страна на усилвателя имаш ключе, на което пише 4ch/3ch/2ch - слагаш го на 2ch и свързваш говотрителя така:
П.П. Това, което на разбирам е защо този уж толкова мощен усилвател има толкова миниатюрни клеми за захранвашите кабели.



Двунамотков субуфер
- smash22
- Мнения: 345
- Регистриран на: Пет 01 яну 2010 16:01
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Перник
Re: Двунамотков субуфер
Точно по този начин ми го върза вчера моя човек ,като и 2-рата намотка я върза на другите 2-канала пак по този начин и не знам защо ама не издържа говорителя ...
П.п ако пак е двунамотков и пак го вържа така и новия ли ще изгори
П.п ако пак е двунамотков и пак го вържа така и новия ли ще изгори

- radi_nrj
- Мнения: 9331
- Регистриран на: Вто 20 ное 2007 16:06
- Автомобил: Audi A6 C4 Quattro Golf 4 TDI
- Двигател: AEL ALH
- Местоположение: София
Re: Двунамотков субуфер
smash22 написа:П.п ако пак е двунамотков и пак го вържа така и новия ли ще изгори
Най-вероятно да!
- smash22
- Мнения: 345
- Регистриран на: Пет 01 яну 2010 16:01
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Перник
Re: Двунамотков субуфер
Еми явно ще е с една намотка ,иначе разлика в силата между еднонамотков и двунамотков има ли и какво ще кажете за субуферите на магнан
- smash22
- Мнения: 345
- Регистриран на: Пет 01 яну 2010 16:01
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Перник
Re: Двунамотков субуфер
Ето от такова свързване се питах какъв е ефекта ,макар че е късно след като го изгорях ,ако го бях направил така по добре ли щеше да е http://a248.e.akamai.net/pix.crutchfield.com/ca/learningcenter/car/subwoofer_wiring/2DVC_2-ohm_4ch.jpg
- radi_nrj
- Мнения: 9331
- Регистриран на: Вто 20 ное 2007 16:06
- Автомобил: Audi A6 C4 Quattro Golf 4 TDI
- Двигател: AEL ALH
- Местоположение: София
Re: Двунамотков субуфер
smash22 написа:Ето от такова свързване се питах какъв е ефекта ,макар че е късно след като го изгорях ,ако го бях направил така по добре ли щеше да е http://a248.e.akamai.net/pix.crutchfield.com/ca/learningcenter/car/subwoofer_wiring/2DVC_2-ohm_4ch.jpg
Това е правилния начин са свързване на двунамотков говорител с 2х2ома намотки за да стане 4 ома товара и да не тормози усилвателя.
- smash22
- Мнения: 345
- Регистриран на: Пет 01 яну 2010 16:01
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Перник
Re: Двунамотков субуфер
Ами в крайна сметка кое е по-добрия вариант ,да взема двунамотков говорител и да го вържа като на изображението с мост между двата канала ,или еднонамотков и да го вържа както ми показа по-горе 

- smash22
- Мнения: 345
- Регистриран на: Пет 01 яну 2010 16:01
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Перник
Re: Двунамотков субуфер
Кутията която имам е хубава ,предполагам около 50 литрова и повече ,та се чудех в нея може ли да се изреже за още един говорител ,или е недопустимо понеже се смущават или нещо от тоя род 

- Stoyanov_Vw
- Мнения: 528
- Регистриран на: Вто 06 дек 2011 1:31
- Автомобил: Golf Mk4
- Двигател: 1.9 TDI AHF
- Местоположение: Bourgas
Re: Двунамотков субуфер
smash22 написа:Кутията която имам е хубава ,предполагам около 50 литрова и повече ,та се чудех в нея може ли да се изреже за още един говорител ,или е недопустимо понеже се смущават или нещо от тоя род
Ако един говорител има нужда от 50 литра (примерно) и го сложиш в такава кутия, следователно при два такива говорителя ще са нужни 100 литра



- smash22
- Мнения: 345
- Регистриран на: Пет 01 яну 2010 16:01
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Перник
Re: Двунамотков субуфер
Къде ремонтират усилватели около Перник и София ? Че на единия бридж няма никой вкъщи ... 

- Vag_activator
- Мнения: 941
- Регистриран на: Пет 27 юли 2012 17:00
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Ruse
Re: Двунамотков субуфер
Язък за качественият усилвател,пък за този "HIP" само може да се ядосваш!
- smash22
- Мнения: 345
- Регистриран на: Пет 01 яну 2010 16:01
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Перник
Re: Двунамотков субуфер
Нищо му няма на усилвателя ,някаква защита само се е включила 

- radi_nrj
- Мнения: 9331
- Регистриран на: Вто 20 ное 2007 16:06
- Автомобил: Audi A6 C4 Quattro Golf 4 TDI
- Двигател: AEL ALH
- Местоположение: София
Re: Двунамотков субуфер
Тя ще се е включила защото някой хора, които не разбират пипат там дето не им е работата...
- nebeto
- Мнения: 988
- Регистриран на: Пет 18 дек 2009 17:46
- Автомобил: VW Passat B4 1.9TDI
- Двигател: AFN 1996
- Местоположение: Варна
Re: Двунамотков субуфер
radi_nrj написа:Тя ще се е включила защото някой хора, които не разбират пипат там дето не им е работата...
наистина авторе най-добре помоли някой, който разбира от тези неща(но реално си знае какво прави) за да не пиеш една студена вода и за усилватела
- ewipito
- Мнения: 131
- Регистриран на: Вто 12 апр 2011 19:36
- Автомобил: VW PASSAT B3
- Двигател: RP 1988
- Местоположение: Pernik, Radomir
Re: Двунамотков субуфер
Удобството на "двунамотковият говорител" е че може да се върже по 3 различни начина.
-последователно като се удвои съпротивлението
-паралелно/успоредно като съпротивлението се намали 2 пъти
-по отделно
Та за третия начин, много е удобен за 2х4 ома на два бриджа стига някой да ти напрви настройките добре, а и с много по евтин усилвател захранваш колона искаща каде каде по голям усилвател клас D. Просто и на двата бриджа настройките възможно най идентични и това е. Малко инфо- в една колона има 4 намотки, просто при "двунамотковите" се изкарват 2 по 2 а при "еднонамотковите" и четирите за въднъж и дори да не са еднакви настройките просто едната се натоварва повече а не си пречат, защото те са една върху друга(намотките) и просто се усилват една друга и създават по силно магнитно поле и така... Вече ако вържеш едната + на +, - на - а другата - на +, и + на - става интересно защото се бият и тогава вероятността да изгори едната от двете е много голяма, най-често вътрешната гори
-последователно като се удвои съпротивлението
-паралелно/успоредно като съпротивлението се намали 2 пъти
-по отделно
Та за третия начин, много е удобен за 2х4 ома на два бриджа стига някой да ти напрви настройките добре, а и с много по евтин усилвател захранваш колона искаща каде каде по голям усилвател клас D. Просто и на двата бриджа настройките възможно най идентични и това е. Малко инфо- в една колона има 4 намотки, просто при "двунамотковите" се изкарват 2 по 2 а при "еднонамотковите" и четирите за въднъж и дори да не са еднакви настройките просто едната се натоварва повече а не си пречат, защото те са една върху друга(намотките) и просто се усилват една друга и създават по силно магнитно поле и така... Вече ако вържеш едната + на +, - на - а другата - на +, и + на - става интересно защото се бият и тогава вероятността да изгори едната от двете е много голяма, най-често вътрешната гори

Върни се в “CAR Audio, Video & Navigation”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 25 госта