Свързване на СД, как ?
- tisho_tch
- Мнения: 879
- Регистриран на: Сря 25 юли 2007 13:14
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: гр. Троян * Skoda Fabia II - 1.6TDI *
Свързване на СД, как ?
Колеги имам следния въпрос, мога ли да си вържа СД-то (кенууд KDC-W3041GY) така, че без вкаран ключ да е постоянно изключен и в същото време да си помни последните настройки. До скоро го бях вързал да е постоянно включен, но през зимата след 2-3седмици без да е палена колата и не свален панел на СД-то, пада акумолатора !! т.е има консумация (отчетена 0,58..) докато без панела е 0,01. Надявам се да съм бил ясен, при положение че не разбирам много от слаби тоци

-
misho_GTI
- Мнения: 1989
- Регистриран на: Чет 13 сеп 2007 11:29
- Автомобил: 1990 Golf GTI + 1991 Country
- Двигател: PB 112 + 1P 98
- Местоположение: София
Re: Свързване на СД, как ?
tisho_tch написа:Колеги имам следния въпрос, мога ли да си вържа СД-то (кенууд KDC-W3041GY) така, че без вкаран ключ да е постоянно изключен и в същото време да си помни последните настройки. До скоро го бях вързал да е постоянно включен, но през зимата след 2-3седмици без да е палена колата и не свален панел на СД-то, пада акумолатора !! т.е има консумация (отчетена 0,58..) докато без панела е 0,01. Надявам се да съм бил ясен, при положение че не разбирам много от слаби тоци![]()
Червения кабел на евробуксата го връзваш за плюс след контакт.
Така, като изключиш от контакт гасне и СиДи-то, и не консумира ток(има минимална консумация), все едно е свален панела.
- tisho_tch
- Мнения: 879
- Регистриран на: Сря 25 юли 2007 13:14
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: гр. Троян * Skoda Fabia II - 1.6TDI *
Re: Свързване на СД, как ?
...ако съм те разбрал правилно, червения кабел не свързвам с фабрично идващия от колата, а с плюс след контакта така ли?
-
misho_GTI
- Мнения: 1989
- Регистриран на: Чет 13 сеп 2007 11:29
- Автомобил: 1990 Golf GTI + 1991 Country
- Двигател: PB 112 + 1P 98
- Местоположение: София
Re: Свързване на СД, как ?
tisho_tch написа:...ако съм те разбрал правилно, червения кабел не свързвам с фабрично идващия от колата, а с плюс след контакта така ли?
Сега си го свързал, към него да идва постоянно ток.
Трябва да вържеш червения кабел към плюс след контакт.
- kav4o
- Мнения: 921
- Регистриран на: Нед 11 юни 2006 23:27
- Автомобил: VW Golf MK2
- Двигател: ABF 1988
- Местоположение: Разград/Русе,club ProStreet
Re: Свързване на СД, как ?
Да не пускам нова тема искам да попитам в тази (археолог съм голям, Да
)
Та, условието е следното:
-имам утечка от сд-то 170ma (общата утечка през плюсовата клема е 170ma,като реших да измеря на сд-то пак толкова
)
-акумулатора ми не е първа младост, но цифрата 170 е сериозна
-наскоро пусках отделно захранване на сд-то
-утечката е при свален панел
Искам да оправя грешката и почти разбрах как да стане това от тази тема...но,когато вържа плюса на сд-то за плюс след контакт отделния кабел,който пусках ще стане неизползваем. Има ли вариант да се избегне това или пак ще ми мига и изключва сд-то на всяко по-сериозно усилване?
)Та, условието е следното:
-имам утечка от сд-то 170ma (общата утечка през плюсовата клема е 170ma,като реших да измеря на сд-то пак толкова
-акумулатора ми не е първа младост, но цифрата 170 е сериозна
-наскоро пусках отделно захранване на сд-то
-утечката е при свален панел
Искам да оправя грешката и почти разбрах как да стане това от тази тема...но,когато вържа плюса на сд-то за плюс след контакт отделния кабел,който пусках ще стане неизползваем. Има ли вариант да се избегне това или пак ще ми мига и изключва сд-то на всяко по-сериозно усилване?
-
misho_GTI
- Мнения: 1989
- Регистриран на: Чет 13 сеп 2007 11:29
- Автомобил: 1990 Golf GTI + 1991 Country
- Двигател: PB 112 + 1P 98
- Местоположение: София
Re: Свързване на СД, как ?
kav4o написа:Да не пускам нова тема искам да попитам в тази (археолог съм голям, Да)
Та, условието е следното:
-имам утечка от сд-то 170ma (общата утечка през плюсовата клема е 170ma,като реших да измеря на сд-то пак толкова)
-акумулатора ми не е първа младост, но цифрата 170 е сериозна
-наскоро пусках отделно захранване на сд-то
-утечката е при свален панел
Искам да оправя грешката и почти разбрах как да стане това от тази тема...но,когато вържа плюса на сд-то за плюс след контакт отделния кабел,който пусках ще стане неизползваем. Има ли вариант да се избегне това или пак ще ми мига и изключва сд-то на всяко по-сериозно усилване?
на този отделен кабел вържи жълтия кабел, който излиза от евробуксата, а на кабел след контакт вържи червения.
- kav4o
- Мнения: 921
- Регистриран на: Нед 11 юни 2006 23:27
- Автомобил: VW Golf MK2
- Двигател: ABF 1988
- Местоположение: Разград/Русе,club ProStreet
Re: Свързване на СД, как ?
misho_golfa написа:kav4o написа:Да не пускам нова тема искам да попитам в тази (археолог съм голям, Да)
Та, условието е следното:
-имам утечка от сд-то 170ma (общата утечка през плюсовата клема е 170ma,като реших да измеря на сд-то пак толкова)
-акумулатора ми не е първа младост, но цифрата 170 е сериозна
-наскоро пусках отделно захранване на сд-то
-утечката е при свален панел
Искам да оправя грешката и почти разбрах как да стане това от тази тема...но,когато вържа плюса на сд-то за плюс след контакт отделния кабел,който пусках ще стане неизползваем. Има ли вариант да се избегне това или пак ще ми мига и изключва сд-то на всяко по-сериозно усилване?
на този отделен кабел вържи жълтия кабел, който излиза от евробуксата, а на кабел след контакт вържи червения.
ще пробвам- kav4o
- Мнения: 921
- Регистриран на: Нед 11 юни 2006 23:27
- Автомобил: VW Golf MK2
- Двигател: ABF 1988
- Местоположение: Разград/Русе,club ProStreet
Re: Свързване на СД, как ?
Прблема ми е решен - мемори кабела е свързан на постоянен плюс, плюсовия кабел го прекъснах с едно цк и си слушам метъла и без конткат
Благодаря на Мишо за мъдрия съвет 

Върни се в “CAR Audio, Video & Navigation”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 31 госта