
Иначе, ако е истина, такива типове не заслужават да съществутват в тази професия. Те и без това няма да оцелеят дълго по този начин

terkoto написа: Аз съм чел че си има ред за включване и изключване, но тук никакъв ред нямаше. Като обърнах внимание на монтьора, че вероятно това е причината да ми изгори датчик или водна помпа, той ме изгони от сервиза.
Сега смятам да пускам жалба в КЗП.... Хубавото е, че имам касова бележка от обекта. Така че ще я приложа нея.
vasilbvbg написа:След като закарах колата в Жицони - този път вече стартера не палеше стабилно и не се оправяше от самосебе си - там ми предложиха демонтаж на стартер и подмяна на четки. Демонтаж 60, разглабяне стартер 30, четки - 30. Казах ОК - проблема беше критичен за мен, на другият ден пътувах.
stefan4o написа:terkoto написа: Аз съм чел че си има ред за включване и изключване, но тук никакъв ред нямаше. Като обърнах внимание на монтьора, че вероятно това е причината да ми изгори датчик или водна помпа, той ме изгони от сервиза.
Сега смятам да пускам жалба в КЗП.... Хубавото е, че имам касова бележка от обекта. Така че ще я приложа нея.
И как точно ще ти изгори водната помпа като включваш/изключваш клемите на акумулатора
RobertoIvanov написа: Защо мамка му има хора, които само с измама си мислят, че могат да припечелят някой лев.
Върни се в “Сервизи, магазини и части за VW”
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 28 госта