Иначе, ако е истина, такива типове не заслужават да съществутват в тази професия. Те и без това няма да оцелеят дълго по този начин


... ужас, не се съгласих и се наложи да чакам майстора, който оправял километражите около 3-4 часа, а въпреки всичко час преди да закарам колата ги питах дали мога да я закарам и ми беше отговорено много любезно "ДА, ЗАПОВЯДАЙТЕ, ЩЕ ГО ОПРАВИМ" (оо, колко ирония имало в тези думи :D ) и че ремонта се извършва за около 1 час. Уж го направиха и започнаха да го сглобяват по изключително некадрен начин и при което сядат върху седалките с мазните си дрехи, при което се принудих да им платя и да не ми губят повече времето и да си тръгна разглобен, за да не ми доучупят и останалите пластмаси. През цялото време докато работеха по колата ми постоянно някой ги занимаваше с други неща и обръщаха внимание на потенциялни клиенти, които идваха да питат и консултират, което е доста неучтиво ти да чакаш да се наговорят с други. След 2 дни километража отказа пак. Закарах им я отново, 3 пъти го разглобяваха и като го пробват отново и отново не върти и накрая се принудих да поискам от шефа им възтановяване на сумата, при което ми изрева "нема как да стане", след което го помолих за поне половината сума - извади 20 лв и ми ги даде
terkoto написа: Аз съм чел че си има ред за включване и изключване, но тук никакъв ред нямаше. Като обърнах внимание на монтьора, че вероятно това е причината да ми изгори датчик или водна помпа, той ме изгони от сервиза.
Сега смятам да пускам жалба в КЗП.... Хубавото е, че имам касова бележка от обекта. Така че ще я приложа нея.

vasilbvbg написа:След като закарах колата в Жицони - този път вече стартера не палеше стабилно и не се оправяше от самосебе си - там ми предложиха демонтаж на стартер и подмяна на четки. Демонтаж 60, разглабяне стартер 30, четки - 30. Казах ОК - проблема беше критичен за мен, на другият ден пътувах.
stefan4o написа:terkoto написа: Аз съм чел че си има ред за включване и изключване, но тук никакъв ред нямаше. Като обърнах внимание на монтьора, че вероятно това е причината да ми изгори датчик или водна помпа, той ме изгони от сервиза.
Сега смятам да пускам жалба в КЗП.... Хубавото е, че имам касова бележка от обекта. Така че ще я приложа нея.
И как точно ще ти изгори водната помпа като включваш/изключваш клемите на акумулатора
RobertoIvanov написа: Защо мамка му има хора, които само с измама си мислят, че могат да припечелят някой лев.
Върни се в “Сервизи, магазини и части за VW”
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 59 госта