Здрасти колега

Дизелите принципно имат една система,при рязко подаване на газ,спира компресора,за да разтовари двигателя и да можеш да ускориш.Обикновено тя трябва да се задейства при височки обороти или при подаване на "всичката газ". Това се командва от едно реле,което пък се командва от компютъра (а той пък си следи до къде си натиснал педала на газта).Имах подобен проблем с Форд Галакси (това си е VW Sharan) и при него имаше същия проблем - вдигаш да кажем 120км/ч,което са около 2500 оборота и компресора спира и си седи спрял,докато не намалиш оборотите. При работа на място имаше същия ефект - при 2500-600 оборота,компютъра решава и спира компресора,както и ако му дадеш рязко газ от празен ход. Вече кое точно е релето и къде седи, трябва да се види,защото не го знам наизуст. До колкото разбирам нямаш проблем със студеното или с компресора,понеже си казал,че на място работи т.е. има студи единствения проблем е,че компресора си спира по някое време. Общо взето си имаш проблем по управлението на компресора и то точно това,което ти описах. В случая с Галаксито,по настояване на собственика,просто изнамерих релето и го шунтирах (то е с постоянно затворен контакт и компютъра го отваря,когато види зор,така че ако го махнеш цялото,няма никога да тръгне компресора

).Наистина е лошо да я караш така,защото псотоянното пускане и спиране на компресора,му разказва играта и го почупва за нула време (особено при дизелите,където въртящия момент е доста юнашки).
