сервизи за помпа-дюза

Оплачете се от неграмотни майстори или похвалете някой, който си разбира от работата ... Споделете от къде купувате части за вашят VW
Потребителски аватар
kiki1
Мнения: 467
Регистриран на: Нед 19 окт 2008 16:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: сервизи за помпа-дюза

Мнениеот kiki1 » Пет 30 окт 2009 19:39


Да Вальо не се спрях защото ми писна всеки различно да ми казва.Значи проблема си беше още от самото начало след като бяха сменени ремъците просто тогава като я закачи и милиграмите и бяха високи,мисля доста над 4 бяха ,а 4-та дюза показваше 1,2мг. за което ти каза ,че е в норми и сигурно се дължи на маховика(това го помня защото станах специалист вече).А за обтегача от това не разбирам много ,но беше опънат до край ,което Мишо каза ,че е проблемно.След като сменихме датчика ти каза карай засега така да стане по-сериозен проблема и тогава ще го мислим, но вече ме вбесиха тия вибрации и отидох при един мой познат майстор (Мишо се казва и той)да завърти шайбата за да спрат временно ,но колата не вървеше добре на високите и ти го коригира пак.В момента колата заспа след намесата на Мишо от Враня и всички дюзи показват 0,3-0,4 м и милиграмите са в норма.Искренно ти благодаря за поканата :beer и ще се възползвам като съм по свободен и още веднъж казвам ти си много точен и коректен и те ценя като майстор,но ми писнаха вече 7 месеца тия вибрации и всякакви сервизи където обиколих.В никакъв случай не искам да те обидя или нещо подобно,,а напротив пак бих поверил ти да ми пипаш колата защото знам, че си съвестен.




Потребителски аватар
niks76
VW експерт
VW експерт
Мнения: 5312
Регистриран на: Нед 25 юни 2006 19:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Париж

Re: сервизи за помпа-дюза

Мнениеот niks76 » Пет 30 окт 2009 19:52


Ventoman написа:Бе с тунинги толкова не се занимавам , но аз бих първо пробвал на - 180 и на горе
Ако не е верния отговор ще се радвам да ме светнеш на лс, че са се сътворява един ARL с дюзи от 2.0тди с други рапръсквачи, ковани биели вал от 2.0тди него, турбина от Х5 бутала та ще са от 2.0тди 8в но търсим човек да ги пилне малко целим се в 17.5

За целта ще се нуждаем от адски много нафта и пушек на старта и по-малко в високите обороти да не хвърламе турбини всяка седмица :beer

двата мотора имат разлика в сгъстяването :idea: 4е не е верния отговор не е,но си има как да се сметне математи4ески;вси4ки дюзи работят В ДИАПАЗОНА 0.2-0.2
а и това което те питах не беше за тунинг проекти
исках само да ти намекна 4е винаги има някои по добър и по в 4ас ,без зна4ение за кои се отнася-нау4и се да не подска4аш като японско петле всеки път ,когато някои не те похвали :idea:


Потребителски аватар
Ventoman
Мнения: 980
Регистриран на: Чет 20 яну 2005 18:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: сервизи за помпа-дюза

Мнениеот Ventoman » Пет 30 окт 2009 20:35


Никс то и в http://www.tdiclub.com има доста информация на готово, ама така и не се научих да се образовам от там :beer


Потребителски аватар
niks76
VW експерт
VW експерт
Мнения: 5312
Регистриран на: Нед 25 юни 2006 19:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Париж

Re: сервизи за помпа-дюза

Мнениеот niks76 » Съб 31 окт 2009 0:19


Ventoman написа:Никс то и в http://www.tdiclub.com има доста информация на готово, ама така и не се научих да се образовам от там :beer

да бе ;знам 4е наблягаш на каталожни номера и подръжка на нови гаранционни коли.........(спомени от стари теми)
един ДИРЕКТЕН въпрос-ЗАЩО в темите на колегите не пишеш какъв им е проблема ,дори и да го знаеш?
не вси4ки могат да си позволят да плащат по маистори и така нататък.........


Потребителски аватар
Ventoman
Мнения: 980
Регистриран на: Чет 20 яну 2005 18:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: сервизи за помпа-дюза

Мнениеот Ventoman » Съб 31 окт 2009 0:43


Виж ми последните мнения, писал съм питай модераторите колко често влизам вече в форума. Много рядко. Няма ли да ти мине вече и да спреш да се заяждаш с мене? Не те мислех и познавах като такъв човек или поне за седмица не бях придобил такава престава за теб.


Потребителски аватар
dobrin
Чингис хан
Мнения: 30039
Регистриран на: Пет 03 юни 2005 20:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: сервизи за помпа-дюза

Мнениеот dobrin » Съб 31 окт 2009 0:46


Колеги, минете на ЛС.
Относно дюзите - имам човек, който ги сменя за смешни пари с втора употреба, проверени.


Потребителски аватар
kn9453
Мнения: 731
Регистриран на: Съб 24 яну 2009 21:00
Автомобил:
Двигател: AHF 99
Местоположение: Kn

Re: сервизи за помпа-дюза

Мнениеот kn9453 » Нед 01 ное 2009 22:50


dobrin написа:Колеги, минете на ЛС.
Относно дюзите - имам човек, който ги сменя за смешни пари с втора употреба, проверени.

Давай контакт на "човека" да не се занимаваме с "ВЕНТОМАН"


Потребителски аватар
morfei1
Мнения: 5670
Регистриран на: Съб 23 авг 2008 18:11
Автомобил:
Двигател:
Контакти:

Re: сервизи за помпа-дюза

Мнениеот morfei1 » Пон 02 ное 2009 1:28


@kiki1, Браво че си решил проблема :applause:

Въпроса ми е.... въпросната проблемна дюза, предполагам сте я мерили на 13-ти канал в загряло положение. След центровката какви и бяха показанията пак на загрял мотор? И в какво точно се изразява центровката на дюзата ако мога да попитам, понеже две от моите дават стойности -1.30 а другата +1.30 но нямам оплаквания от колата :roll: ?


Потребителски аватар
kiki1
Мнения: 467
Регистриран на: Нед 19 окт 2008 16:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: сервизи за помпа-дюза

Мнениеот kiki1 » Пон 02 ное 2009 10:44


Благодаря ти Морфей :да:
Значи преди да отвори капака на дюзите стойностите на първите 3 бяха около +0,4+0,5мг.,а четвъртата показваше +1,2+1,3мг. на загрял мотор,но милиграмите ми бяха високи , мисля доста над 5-6мг. на празен ход.След това отвори капака и почисти с някакъв спрей всички неща около дюзите и някакви кабелчета и гърбички,които каза ,че нямат абсолютно никакво износване,а 4-дюза я свали и я постави наново като мисля ,че я врътна нещо,но не видях добре ,защото трябваше да тръгвам.След това е донастроил обтегача на ремъка защото е бил до крайно положение и каза ,че е проблемно било.Като взех колата я закачи и ми показа всички стойности на дюзи и центровки(не,че много разбирам )-всички дюзи показваха около +0,4+0,5мг. в загряло положение ,а милиграмите си бяха в граници.Колата просто заспа спряха всякакви вибрации и кючеци и като я изпънах подмина 200 без никакъв зор.Евала на това момче - каквото каза това е бил проблема :bowdown


Потребителски аватар
Ventoman
Мнения: 980
Регистриран на: Чет 20 яну 2005 18:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: сервизи за помпа-дюза

Мнениеот Ventoman » Пет 06 ное 2009 1:07


Днес успяхме да намерим време и да се видим с колегата kiki1, не остана време за кафе но поне закачихме Аудито.
Мойте съмнения се потвърдиха, за което се надявам да пише тук и потвърди самия той.

По негово желание защото kiki1 е страшен пич и фен за което много му се кефя, ще обосновя темата му.

Реално проблема с Аудито е следния. Звъня ми преди време че усещал странна вибрация. Закачих колата и при загрял мотор на 90градуса работеше на 2.8мг на празен ход. Казах му тогава, помпадюза, под две и нещоси милиграма не се държи добре на празен ход и почва да притриса. Видях че температурата на горивото е по-висока и за това сменихме температурния датчик и клапана на помпата но постигнасхме резултат от 3.2мг и пак не беше перфектна работата на празен ход (по-горе съм описал по подробно).

Миналия път колегите за да решът проблема бяха вдигнали оборотите на 903 и бяха мръднали колелото на разпределителния вал на синхронизация -2.и нещо си. Да Аудито работеше стабилно защото милиграмите на празен ход вече бяха около 5.2, 5.4мг.

Нес акто закачих Аудито резултата беше слединя.

Вдигнали са оборотите през програмата, и са врътнали колелото на разпределителния вал за да вдигнат количеството връскано годиво на 4.7мг. като вече сингронизацията на валовете е -1.6 а пред kiki1 я бях оставил на 0.0 0.5.

Дали са постигнали ефект с реглажа на дюзата на четвърти цилиндър не знам , но там картината беше следната. На място работи на 0,4 0,6 и от ереме на време показваше 0,8 като върнах оборотите на нормалните почна да работи почти постоянно на 0,8

За мен проблема на Аудито не е решен, коментар от сорта че бтегача не бил правилно опънат е абсолютна глупост.

С kiki1 сме се договорили да му отраня проблема, като всичко си дойде на мястото ще напишем реалните резултати.


Потребителски аватар
Ventoman
Мнения: 980
Регистриран на: Чет 20 яну 2005 18:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: сервизи за помпа-дюза

Мнениеот Ventoman » Пет 06 ное 2009 1:17


kn9453, моля те ако искаш да ти оправя Бората заповядай, както писах преди време за теб ще е абсолютно бесплатно.

Беше писал че си я продал, а постоянно я обявяваш за бартер за над 11 000лв.

Моля те или бъди пич на място или поне не ми коментирай ника из форума, тенденциознно!

search.php?author_id=137218&sr=posts


Потребителски аватар
kiki1
Мнения: 467
Регистриран на: Нед 19 окт 2008 16:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: сервизи за помпа-дюза

Мнениеот kiki1 » Пет 06 ное 2009 10:44


Здравейте колеги!
Както и преди казах,Вентомана е много точен и коректен и снощи разгледа новите настройки и са точно така както ги описа,но в момента колата не вибрира и си върви добре.Единственото което не и е наред е сутрешното студено палене-пали от четвърт оборот ,но за около 10 сек. попрехапва мотора и мирише на неизгоряла нафта,но не пуши.Та Вальо ми предложи да смениме както е описал по-нагоре ремонтните комплекти на дюзите и да видим тогава как ще се държът за което аз съм съгласен,защото знам ,че е много коректен.Та колеги според вас проблем ли е да е такава синхронизацията на валовете?


Потребителски аватар
Ventoman
Мнения: 980
Регистриран на: Чет 20 яну 2005 18:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: сервизи за помпа-дюза

Мнениеот Ventoman » Пет 06 ное 2009 22:10


Да синхронизацията на валовета на това Ауди трябва да бъде точно -1.6

По Аудито остава да се върнат асамо оборотите, и да се проследи коя дюза дава проблем и на студен двигател за което сме се разбрали с kiki1


Потребителски аватар
batteto.1984
Мнения: 232
Регистриран на: Пет 19 окт 2007 22:35
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: България

Re: сервизи за помпа-дюза

Мнениеот batteto.1984 » Съб 07 ное 2009 1:17


Искам да питам и аз нещо ако може,на колко градуса трябва да бъде синхронизацията на 1.9 АJM ? :roll:


Потребителски аватар
kiki1
Мнения: 467
Регистриран на: Нед 19 окт 2008 16:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: сервизи за помпа-дюза

Мнениеот kiki1 » Съб 14 ное 2009 11:33


Да колега,това е цената за ремонтния комплект,но гледай майстора ,който ще го сменя да го е правил и друг път и наистина да знае какво прави.Личен съвет :shock



Върни се в “Сервизи, магазини и части за VW”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 21 госта