
сервизи за помпа-дюза
Правила на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
Измамници във форума!!!
Специално за търговците!
Масла Motul и добавки Bardahl
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
Измамници във форума!!!
Специално за търговците!
Масла Motul и добавки Bardahl
Re: сервизи за помпа-дюза
Да Вальо не се спрях защото ми писна всеки различно да ми казва.Значи проблема си беше още от самото начало след като бяха сменени ремъците просто тогава като я закачи и милиграмите и бяха високи,мисля доста над 4 бяха ,а 4-та дюза показваше 1,2мг. за което ти каза ,че е в норми и сигурно се дължи на маховика(това го помня защото станах специалист вече).А за обтегача от това не разбирам много ,но беше опънат до край ,което Мишо каза ,че е проблемно.След като сменихме датчика ти каза карай засега така да стане по-сериозен проблема и тогава ще го мислим, но вече ме вбесиха тия вибрации и отидох при един мой познат майстор (Мишо се казва и той)да завърти шайбата за да спрат временно ,но колата не вървеше добре на високите и ти го коригира пак.В момента колата заспа след намесата на Мишо от Враня и всички дюзи показват 0,3-0,4 м и милиграмите са в норма.Искренно ти благодаря за поканата
и ще се възползвам като съм по свободен и още веднъж казвам ти си много точен и коректен и те ценя като майстор,но ми писнаха вече 7 месеца тия вибрации и всякакви сервизи където обиколих.В никакъв случай не искам да те обидя или нещо подобно,,а напротив пак бих поверил ти да ми пипаш колата защото знам, че си съвестен.

- niks76
- VW експерт
- Мнения: 5312
- Регистриран на: Нед 25 юни 2006 19:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Париж
Re: сервизи за помпа-дюза
Ventoman написа:Бе с тунинги толкова не се занимавам , но аз бих първо пробвал на - 180 и на горе
Ако не е верния отговор ще се радвам да ме светнеш на лс, че са се сътворява един ARL с дюзи от 2.0тди с други рапръсквачи, ковани биели вал от 2.0тди него, турбина от Х5 бутала та ще са от 2.0тди 8в но търсим човек да ги пилне малко целим се в 17.5
За целта ще се нуждаем от адски много нафта и пушек на старта и по-малко в високите обороти да не хвърламе турбини всяка седмица
двата мотора имат разлика в сгъстяването

а и това което те питах не беше за тунинг проекти
исках само да ти намекна 4е винаги има някои по добър и по в 4ас ,без зна4ение за кои се отнася-нау4и се да не подска4аш като японско петле всеки път ,когато някои не те похвали

- Ventoman
- Мнения: 980
- Регистриран на: Чет 20 яну 2005 18:25
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: сервизи за помпа-дюза
Никс то и в http://www.tdiclub.com има доста информация на готово, ама така и не се научих да се образовам от там 

- niks76
- VW експерт
- Мнения: 5312
- Регистриран на: Нед 25 юни 2006 19:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Париж
Re: сервизи за помпа-дюза
Ventoman написа:Никс то и в http://www.tdiclub.com има доста информация на готово, ама така и не се научих да се образовам от там
да бе ;знам 4е наблягаш на каталожни номера и подръжка на нови гаранционни коли.........(спомени от стари теми)
един ДИРЕКТЕН въпрос-ЗАЩО в темите на колегите не пишеш какъв им е проблема ,дори и да го знаеш?
не вси4ки могат да си позволят да плащат по маистори и така нататък.........
- Ventoman
- Мнения: 980
- Регистриран на: Чет 20 яну 2005 18:25
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: сервизи за помпа-дюза
Виж ми последните мнения, писал съм питай модераторите колко често влизам вече в форума. Много рядко. Няма ли да ти мине вече и да спреш да се заяждаш с мене? Не те мислех и познавах като такъв човек или поне за седмица не бях придобил такава престава за теб.
- dobrin
- Чингис хан
- Мнения: 30039
- Регистриран на: Пет 03 юни 2005 20:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: сервизи за помпа-дюза
Колеги, минете на ЛС.
Относно дюзите - имам човек, който ги сменя за смешни пари с втора употреба, проверени.
Относно дюзите - имам човек, който ги сменя за смешни пари с втора употреба, проверени.
- kn9453
- Мнения: 731
- Регистриран на: Съб 24 яну 2009 21:00
- Автомобил:
- Двигател: AHF 99
- Местоположение: Kn
Re: сервизи за помпа-дюза
dobrin написа:Колеги, минете на ЛС.
Относно дюзите - имам човек, който ги сменя за смешни пари с втора употреба, проверени.
Давай контакт на "човека" да не се занимаваме с "ВЕНТОМАН"
Re: сервизи за помпа-дюза
@kiki1, Браво че си решил проблема 
Въпроса ми е.... въпросната проблемна дюза, предполагам сте я мерили на 13-ти канал в загряло положение. След центровката какви и бяха показанията пак на загрял мотор? И в какво точно се изразява центровката на дюзата ако мога да попитам, понеже две от моите дават стойности -1.30 а другата +1.30 но нямам оплаквания от колата
?

Въпроса ми е.... въпросната проблемна дюза, предполагам сте я мерили на 13-ти канал в загряло положение. След центровката какви и бяха показанията пак на загрял мотор? И в какво точно се изразява центровката на дюзата ако мога да попитам, понеже две от моите дават стойности -1.30 а другата +1.30 но нямам оплаквания от колата

Re: сервизи за помпа-дюза
Благодаря ти Морфей
Значи преди да отвори капака на дюзите стойностите на първите 3 бяха около +0,4+0,5мг.,а четвъртата показваше +1,2+1,3мг. на загрял мотор,но милиграмите ми бяха високи , мисля доста над 5-6мг. на празен ход.След това отвори капака и почисти с някакъв спрей всички неща около дюзите и някакви кабелчета и гърбички,които каза ,че нямат абсолютно никакво износване,а 4-дюза я свали и я постави наново като мисля ,че я врътна нещо,но не видях добре ,защото трябваше да тръгвам.След това е донастроил обтегача на ремъка защото е бил до крайно положение и каза ,че е проблемно било.Като взех колата я закачи и ми показа всички стойности на дюзи и центровки(не,че много разбирам )-всички дюзи показваха около +0,4+0,5мг. в загряло положение ,а милиграмите си бяха в граници.Колата просто заспа спряха всякакви вибрации и кючеци и като я изпънах подмина 200 без никакъв зор.Евала на това момче - каквото каза това е бил проблема

Значи преди да отвори капака на дюзите стойностите на първите 3 бяха около +0,4+0,5мг.,а четвъртата показваше +1,2+1,3мг. на загрял мотор,но милиграмите ми бяха високи , мисля доста над 5-6мг. на празен ход.След това отвори капака и почисти с някакъв спрей всички неща около дюзите и някакви кабелчета и гърбички,които каза ,че нямат абсолютно никакво износване,а 4-дюза я свали и я постави наново като мисля ,че я врътна нещо,но не видях добре ,защото трябваше да тръгвам.След това е донастроил обтегача на ремъка защото е бил до крайно положение и каза ,че е проблемно било.Като взех колата я закачи и ми показа всички стойности на дюзи и центровки(не,че много разбирам )-всички дюзи показваха около +0,4+0,5мг. в загряло положение ,а милиграмите си бяха в граници.Колата просто заспа спряха всякакви вибрации и кючеци и като я изпънах подмина 200 без никакъв зор.Евала на това момче - каквото каза това е бил проблема

- Ventoman
- Мнения: 980
- Регистриран на: Чет 20 яну 2005 18:25
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: сервизи за помпа-дюза
Днес успяхме да намерим време и да се видим с колегата kiki1, не остана време за кафе но поне закачихме Аудито.
Мойте съмнения се потвърдиха, за което се надявам да пише тук и потвърди самия той.
По негово желание защото kiki1 е страшен пич и фен за което много му се кефя, ще обосновя темата му.
Реално проблема с Аудито е следния. Звъня ми преди време че усещал странна вибрация. Закачих колата и при загрял мотор на 90градуса работеше на 2.8мг на празен ход. Казах му тогава, помпадюза, под две и нещоси милиграма не се държи добре на празен ход и почва да притриса. Видях че температурата на горивото е по-висока и за това сменихме температурния датчик и клапана на помпата но постигнасхме резултат от 3.2мг и пак не беше перфектна работата на празен ход (по-горе съм описал по подробно).
Миналия път колегите за да решът проблема бяха вдигнали оборотите на 903 и бяха мръднали колелото на разпределителния вал на синхронизация -2.и нещо си. Да Аудито работеше стабилно защото милиграмите на празен ход вече бяха около 5.2, 5.4мг.
Нес акто закачих Аудито резултата беше слединя.
Вдигнали са оборотите през програмата, и са врътнали колелото на разпределителния вал за да вдигнат количеството връскано годиво на 4.7мг. като вече сингронизацията на валовете е -1.6 а пред kiki1 я бях оставил на 0.0 0.5.
Дали са постигнали ефект с реглажа на дюзата на четвърти цилиндър не знам , но там картината беше следната. На място работи на 0,4 0,6 и от ереме на време показваше 0,8 като върнах оборотите на нормалните почна да работи почти постоянно на 0,8
За мен проблема на Аудито не е решен, коментар от сорта че бтегача не бил правилно опънат е абсолютна глупост.
С kiki1 сме се договорили да му отраня проблема, като всичко си дойде на мястото ще напишем реалните резултати.
Мойте съмнения се потвърдиха, за което се надявам да пише тук и потвърди самия той.
По негово желание защото kiki1 е страшен пич и фен за което много му се кефя, ще обосновя темата му.
Реално проблема с Аудито е следния. Звъня ми преди време че усещал странна вибрация. Закачих колата и при загрял мотор на 90градуса работеше на 2.8мг на празен ход. Казах му тогава, помпадюза, под две и нещоси милиграма не се държи добре на празен ход и почва да притриса. Видях че температурата на горивото е по-висока и за това сменихме температурния датчик и клапана на помпата но постигнасхме резултат от 3.2мг и пак не беше перфектна работата на празен ход (по-горе съм описал по подробно).
Миналия път колегите за да решът проблема бяха вдигнали оборотите на 903 и бяха мръднали колелото на разпределителния вал на синхронизация -2.и нещо си. Да Аудито работеше стабилно защото милиграмите на празен ход вече бяха около 5.2, 5.4мг.
Нес акто закачих Аудито резултата беше слединя.
Вдигнали са оборотите през програмата, и са врътнали колелото на разпределителния вал за да вдигнат количеството връскано годиво на 4.7мг. като вече сингронизацията на валовете е -1.6 а пред kiki1 я бях оставил на 0.0 0.5.
Дали са постигнали ефект с реглажа на дюзата на четвърти цилиндър не знам , но там картината беше следната. На място работи на 0,4 0,6 и от ереме на време показваше 0,8 като върнах оборотите на нормалните почна да работи почти постоянно на 0,8
За мен проблема на Аудито не е решен, коментар от сорта че бтегача не бил правилно опънат е абсолютна глупост.
С kiki1 сме се договорили да му отраня проблема, като всичко си дойде на мястото ще напишем реалните резултати.
- Ventoman
- Мнения: 980
- Регистриран на: Чет 20 яну 2005 18:25
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: сервизи за помпа-дюза
kn9453, моля те ако искаш да ти оправя Бората заповядай, както писах преди време за теб ще е абсолютно бесплатно.
Беше писал че си я продал, а постоянно я обявяваш за бартер за над 11 000лв.
Моля те или бъди пич на място или поне не ми коментирай ника из форума, тенденциознно!
search.php?author_id=137218&sr=posts
Беше писал че си я продал, а постоянно я обявяваш за бартер за над 11 000лв.
Моля те или бъди пич на място или поне не ми коментирай ника из форума, тенденциознно!
search.php?author_id=137218&sr=posts
Re: сервизи за помпа-дюза
Здравейте колеги!
Както и преди казах,Вентомана е много точен и коректен и снощи разгледа новите настройки и са точно така както ги описа,но в момента колата не вибрира и си върви добре.Единственото което не и е наред е сутрешното студено палене-пали от четвърт оборот ,но за около 10 сек. попрехапва мотора и мирише на неизгоряла нафта,но не пуши.Та Вальо ми предложи да смениме както е описал по-нагоре ремонтните комплекти на дюзите и да видим тогава как ще се държът за което аз съм съгласен,защото знам ,че е много коректен.Та колеги според вас проблем ли е да е такава синхронизацията на валовете?
Както и преди казах,Вентомана е много точен и коректен и снощи разгледа новите настройки и са точно така както ги описа,но в момента колата не вибрира и си върви добре.Единственото което не и е наред е сутрешното студено палене-пали от четвърт оборот ,но за около 10 сек. попрехапва мотора и мирише на неизгоряла нафта,но не пуши.Та Вальо ми предложи да смениме както е описал по-нагоре ремонтните комплекти на дюзите и да видим тогава как ще се държът за което аз съм съгласен,защото знам ,че е много коректен.Та колеги според вас проблем ли е да е такава синхронизацията на валовете?
- Ventoman
- Мнения: 980
- Регистриран на: Чет 20 яну 2005 18:25
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: сервизи за помпа-дюза
Да синхронизацията на валовета на това Ауди трябва да бъде точно -1.6
По Аудито остава да се върнат асамо оборотите, и да се проследи коя дюза дава проблем и на студен двигател за което сме се разбрали с kiki1
По Аудито остава да се върнат асамо оборотите, и да се проследи коя дюза дава проблем и на студен двигател за което сме се разбрали с kiki1
- batteto.1984
- Мнения: 232
- Регистриран на: Пет 19 окт 2007 22:35
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: България
Re: сервизи за помпа-дюза
Искам да питам и аз нещо ако може,на колко градуса трябва да бъде синхронизацията на 1.9 АJM ? 

Re: сервизи за помпа-дюза
Да колега,това е цената за ремонтния комплект,но гледай майстора ,който ще го сменя да го е правил и друг път и наистина да знае какво прави.Личен съвет 

Върни се в “Сервизи, магазини и части за VW”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 10 госта