Да си обясня мнението от преди 3 години. Това е предния мост на пасат Б5
Болтовете на предните тампони са един от трите болта които държат планката на долния преден носач. На планката за носача и на купето както и на моста има по една дупка като тези които съм оградил на снимката с червено.
Трябва да се разхлабят всички болтове и с калибриран инструмент точно с размера на отвора трите дупки да се подравнят от двете страни, само така ще е сигурно, че мостът е на точното място спрямо купето. От тук нататък почва реглажа. Страничния наклон на предните колела е фиксиран, а и на този модел не е стандартния макферсон, амортисьора не се върти при завиване, фиксиран е и в двата края. Регулира се само сходимост от накрайниците. За целта трябва всички носачи обаче да са в изрядно състояние без прокъсани тампони и разхлабени шарнири. Важно е и състоянието на задния мост, ако мостът е такъв
трябва всичките тампони да са здрави и мостът също да бъде изправен спрямо купето от двете планки на надлъжните носачи, ако е такъв задния мост

- o-d99d4dd5fda01952a5a351700525d2c5-volkswagen_passat_b5_rear_subframe.jpg (77.16 KиБ) Видяна 1564 пъти
също трябва да се намести от шестте болта на двете планки защото болтовете са хлабави в дупките.
От тук нататък, трябват еднакви гуми, напомпани еднакво без износване и с тежест на шофьорската седалка.
Ако са изпълнени всички условия и се направи качествен реглаж и продължава да тегли, кажи на реглажаджията да се гръмне, освен ако купето на колата не е станало на хикс от някой удар