Как стои този въпросът там? Почти си гасне по инерция и то с малка скорост 30-50км.?? Абе луда работа. Гледах я тази тръба. При мен беше завъртяна навътре и на горе. Нямам идея как стои по принцип. Нямах и време да се ровя. На повечето места се пише за Б3 и тази тръба. Свалих иначе и аз тръбата, но промяна нямаше
ГАСНЕ ПО ИНЕРЦИЯ
-
Гергин
- Мнения: 1360
- Регистриран на: Вто 22 май 2007 15:07
- Автомобил: Passat 4
- Двигател: AGG
- Местоположение: София
Аз съм с Б4 и имам същия проблем
Как стои този въпросът там? Почти си гасне по инерция и то с малка скорост 30-50км.?? Абе луда работа. Гледах я тази тръба. При мен беше завъртяна навътре и на горе. Нямам идея как стои по принцип. Нямах и време да се ровя. На повечето места се пише за Б3 и тази тръба. Свалих иначе и аз тръбата, но промяна нямаше
Ей, ша се утрепа някъде, а няма пари за майстори в момента

Как стои този въпросът там? Почти си гасне по инерция и то с малка скорост 30-50км.?? Абе луда работа. Гледах я тази тръба. При мен беше завъртяна навътре и на горе. Нямам идея как стои по принцип. Нямах и време да се ровя. На повечето места се пише за Б3 и тази тръба. Свалих иначе и аз тръбата, но промяна нямаше
- Freak_in_VW
- Мнения: 46
- Регистриран на: Сря 26 мар 2008 18:31
- Автомобил: Sharan
- Двигател: Ady
- Местоположение: Костинброд
kibo_tom_8440 написа::lol: Според мен по добре да оставите въздухопровода на мястото и да блокирате клапата коята се намира под въздушния филтър. При мен италиянеца го е измислил така - на върха на тръбата която се вижда под въздушния филтър се прави малка дупчица, с бургийка или шило и с със самонарезен винт се завива една малка мека планчица която се закривява надолу, като предварително сте затворили клапата която ще пресече потока от въздух идващ от отпред на маската-емблемата за В3.
При мене въпросната клапа е вързан със свинска опашка.Проблеми никакви.
- walentin
- Мнения: 524
- Регистриран на: Чет 22 мар 2007 19:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
И при мене така.kibo_tom_8440 написа::lol: Според мен по добре да оставите въздухопровода на мястото и да блокирате клапата коята се намира под въздушния филтър. При мен италиянеца го е измислил така - на върха на тръбата която се вижда под въздушния филтър се прави малка дупчица, с бургийка или шило и с със самонарезен винт се завива една малка мека планчица която се закривява надолу, като предварително сте затворили клапата която ще пресече потока от въздух идващ от отпред на маската-емблемата за В3.
Върни се в “Автогазови уредби”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 37 госта