Lovato на 1,8 ABS
- jagler
- Мнения: 1216
- Регистриран на: Нед 15 юли 2007 14:08
- Автомобил: PASSAT B-7 2 TDI
- Двигател: CFFB-2014
- Местоположение: Стара Загора
Lovato на 1,8 ABS
Колеги защо понякога се получава следното: при работата на газ на празни обороти те играят периодично нагоре на долу в диапазон от +-50об/мин.Иначе когато си на скорост няма проблем...
Уредбата е обслужена миналото лято ,сменени са филтърчето преди изпарителя и платната с гумичките на самия изпарител той е електрически. 
- The_Machine
- Мнения: 3558
- Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Lovato на 1,8 ABS
jagler написа:Колеги защо понякога се получава следното: при работата на газ на празни обороти те играят периодично нагоре на долу в диапазон от +-50об/мин.Иначе когато си на скорост няма проблем...Уредбата е обслужена миналото лято ,сменени са филтърчето преди изпарителя и платната с гумичките на самия изпарител той е електрически.
Най-вероятно недобра настройка на газта и стъпковото моторче постоянно работи, за да компенсира богатата или бедна смес...
- The_Machine
- Мнения: 3558
- Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
jagler написа:Дали има нещо свързано със спирачките ,те нали от едно място взимат въздух към моното...То е ясно че се бърка малко сместа...т.е. съотношението газ-въздух.
Да, съвсем възможно е и да смуче въздух отнякъде. Прегледай/препипай (
Успех!
- jagler
- Мнения: 1216
- Регистриран на: Нед 15 юли 2007 14:08
- Автомобил: PASSAT B-7 2 TDI
- Двигател: CFFB-2014
- Местоположение: Стара Загора
Не е от тампона ,защото на бензин си работи както трябва..ще видя скоро не съм развивал утайника на изпарителя да видя какво ще изтече от тамThe_Machine написа:jagler написа:Дали има нещо свързано със спирачките ,те нали от едно място взимат въздух към моното...То е ясно че се бърка малко сместа...т.е. съотношението газ-въздух.
Да, съвсем възможно е и да смуче въздух отнякъде. Прегледай/препипай () всички вакуумчета по мотора, като ги разклатиш и размърдаш не трябва да се променя работата на двигателя. Разклати и самата моноинжекция - има един гумен тампон между нея и колектора - възможно е и той да е скъсан и да смуче въздух оттам!
Успех!
- The_Machine
- Мнения: 3558
- Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
jagler написа:Не е от тампона ,защото на бензин си работи както трябва..ще видя скоро не съм развивал утайника на изпарителя да видя какво ще изтече от тамThe_Machine написа:jagler написа:Дали има нещо свързано със спирачките ,те нали от едно място взимат въздух към моното...То е ясно че се бърка малко сместа...т.е. съотношението газ-въздух.
Да, съвсем възможно е и да смуче въздух отнякъде. Прегледай/препипай () всички вакуумчета по мотора, като ги разклатиш и размърдаш не трябва да се променя работата на двигателя. Разклати и самата моноинжекция - има един гумен тампон между нея и колектора - възможно е и той да е скъсан и да смуче въздух оттам!
Успех!
То не пречи при скъсан тампон да си е ок на бензин...
- The_Machine
- Мнения: 3558
- Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
jagler написа:А тампона на моното дали има вероятност да не е притегнат както трябва за главата ,защото е свалян заради смяна на гарнитурата на главата и сега малко е омаслен около шийката му.Може и от там да смуче въздух и да бърка сместа трябва да си го проверя аз...утре.То аман от майстори ,,бързаци,,
Към каква глава бре, тампона е между всмукателните колектори и моноинжекцията
Сега се замислям над друго... ТПС?!
- sa6o_bandita
- Мнения: 54
- Регистриран на: Пон 10 дек 2007 0:08
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Сливен
Re: Lovato на 1,8 ABS
недобра настройка
- gozzu
- Мнения: 173
- Регистриран на: Пон 24 мар 2008 12:00
- Автомобил: Vw Golf 4 2_8 V6 4Motion 204 hp
- Двигател: BDE 2002 г
- Местоположение: София
Купуваш си един спрей от тези за "лесен старт" Старт .... нещо се казваха не си спомням как точно(по бензиностанцийте ги има) и с него започваш да пръскаш по-малко в близост до местата където искаш да провериш дали смуче въздух и ако има промяна на оборотите значи има пробив. Това се прави на празен ход на двигателя, видях го в един сервиз за диагностика.
-
dimovcheto
- Мнения: 79
- Регистриран на: Сря 09 апр 2008 22:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Върни се в “Автогазови уредби”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 27 госта