Няколко въпроса за изпарител LOVATO

При тази цена на горивата, все повече от нас се "газифицират". Проблеми и решенията им тук
Потребителски аватар
stereofonix
Мнения: 221
Регистриран на: Вто 19 юни 2007 6:38
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Нова Загора

Няколко въпроса за изпарител LOVATO

Мнениеот stereofonix » Вто 17 юни 2008 18:40


Изображение

Искам да попитам някой неща по изпарителя си. Да знам долу горе от обща култура кое за какво е. Предполагам че изпарителя е електрически Lovato или се бъркам . Това на позиция 1 мисля че от там се регулират оборотите на празен ход :roll: А на позиция 2 и 3 си нямам и бегла идея вече за какво може да са :oops:

Изображение

Това за релетата които са монтирани заедно с газовата. От тук можели да се определи кое за какво е или ще трябва да се проследяваш кабелите.АГУ-то е монтирана на Пасат Б4 1800 куб.см 90 к.с. Можели някои колега с такъв мотор и с такава газова да ми каже среден разход в градът и на извънградът ? Благодаря Ви предварително колеги за помоща.




ilian77
Мнения: 62
Регистриран на: Пон 20 мар 2006 19:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот ilian77 » Вто 17 юни 2008 20:22


Моят изпарител е същтия като твоя,аз съм с Г3 1.8АБС с18л. газ от ОМВ минавам градско вав Варна 165км.Незнам,много ли е или нормално,нека колегите и те да споделят :roll:
Да попитам клапа на които е на изпарителя каква роля играе? :wink:


Потребителски аватар
KING-T
Мнения: 427
Регистриран на: Пет 13 юли 2007 11:47
Автомобил: VW Bora TDI 90кс
Двигател: AGR 2000г
Местоположение: Русе

Мнениеот KING-T » Вто 17 юни 2008 20:40


Колега от 1 ,което си го дал ,се източва мазгата ,която се натрупва в изпарителя.От 2 се регулират оборотите на празен ход,а от 3 -това месингово винтче,също влияе на оборотите на празен ход.По-принцип трябва да е отвит до 1 - 1,5 оборота и не се пипа след това.


ilian77
Мнения: 62
Регистриран на: Пон 20 мар 2006 19:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот ilian77 » Вто 17 юни 2008 21:15


А относно клапана на изпарителя,каква роля играе?
:?:


Потребителски аватар
The_Machine
Мнения: 3558
Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот The_Machine » Вто 17 юни 2008 22:00


1 - за източване на нефтените фракции, които се събират в изпарителя,
2 - чувствителност на мембраната за ниско налягане - влияе главно на празния ход
3 - изпарена газ, която не минава през мембраната за ниско налягане - тоест не се влияе от вакуума в колекторите и пуска константно количество - с нея се стабилизира празния ход и се улеснява паленето


Клапана е за допълнителна защита и спиране на газта веднага след гасене на двигателя :) - ако го нямаше клапана щеше да изхарчва газта от тръбичката чак до газовия клапан :)


Потребителски аватар
stereofonix
Мнения: 221
Регистриран на: Вто 19 юни 2007 6:38
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Нова Загора

Мнениеот stereofonix » Вто 17 юни 2008 22:31


А нормално ли е след като се спре в гаража да се усеща сека миризма на газ която с времето се разсеива и не се усеща усезаемо. И другото което е след 1-воначалната настроика в самото слагане на газовата съм чувал че след известно време (примерно около 500-600 км) е добре да се отиде и отново да се настрое газовата -> вярно ли е това и безплатно ли се поена от човека които ти е поставил агу-то или се плаща допълнително.


Потребителски аватар
The_Machine
Мнения: 3558
Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот The_Machine » Вто 17 юни 2008 23:56


Принципно донастройката е безплатна, поне по повечето сервизи, ама си зависи от майстора :)
Заставал ли си зад колата докато работи? Мирише ли тогава на недоизгоряла газ? Ако "да", то сместа ти е богата и няма от какво толкова да се притесняваш - след донастройката нещата трябва да си дойдат на мястото :)


Потребителски аватар
TURL
Мнения: 495
Регистриран на: Вто 20 фев 2007 22:05
Автомобил: Passat
Двигател: AFN
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот TURL » Сря 25 юни 2008 8:34


stereofonix написа:А нормално ли е след като се спре в гаража да се усеща сека миризма на газ която с времето се разсеива и не се усеща усезаемо. И другото което е след 1-воначалната настроика в самото слагане на газовата съм чувал че след известно време (примерно около 500-600 км) е добре да се отиде и отново да се настрое газовата -> вярно ли е това и безплатно ли се поена от човека които ти е поставил агу-то или се плаща допълнително.
усеща се лек мирис, всички които знам с този тип изпарители включително и аз са го срещали този "проблем" няма грижи :lol:


Потребителски аватар
stereofonix
Мнения: 221
Регистриран на: Вто 19 юни 2007 6:38
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Нова Загора

Мнениеот stereofonix » Сря 25 юни 2008 10:42


TURL написа:усеща се лек мирис, всички които знам с този тип изпарители включително и аз са го срещали този "проблем" няма грижи :lol:


Колега миризмата на газ мисля че се от тук"

Изображение

При теб от там ли е миризмата ? С какъв двигател си и колко ти дава разход АГУ-то?


Потребителски аватар
TURL
Мнения: 495
Регистриран на: Вто 20 фев 2007 22:05
Автомобил: Passat
Двигател: AFN
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот TURL » Сря 25 юни 2008 11:18


stereofonix написа:
TURL написа:усеща се лек мирис, всички които знам с този тип изпарители включително и аз са го срещали този "проблем" няма грижи :lol:


Колега миризмата на газ мисля че се от тук"

Изображение

При теб от там ли е миризмата ? С какъв двигател си и колко ти дава разход АГУ-то?
почти не се усеща, най-много се усеща на чисто нов изпарител. колата е от гаража с 1.8 ABS мотор. градско с климатик -12.5-14, извън пак с клима. 9-10.5 в зависимост от скоростта. иначе без климатик данните са с около 1-2 литра по-ниски :lol:


Потребителски аватар
chungata
Мнения: 41
Регистриран на: Нед 27 яну 2008 17:33
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен

Мнениеот chungata » Чет 26 юни 2008 11:51


А на колко време се източват нефтените фракции и има ли нещо по-специално как се източват?


ivo123
Мнения: 1008
Регистриран на: Вто 21 мар 2006 7:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот ivo123 » Чет 26 юни 2008 12:23


chungata написа:А на колко време се източват нефтените фракции и има ли нещо по-специално как се източват?

ако газта е читава може и на 20000 да няма нищо, но може и на 10000 да е затлачен изпарителя.
На топъл двигател се отваря пробката отдолна страна на изпарителя и изтича фракцията.



Върни се в “Автогазови уредби”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 10 госта